Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-08-11 11:14:34 följande:

oj *****såklart somnade jag om och sov som en ängel och vaknade nyss..... vi har tid om en halvtimme hos barnmorskan så jag hinner inte kolla... men tack för lyckönskningarna, vi "hörs" senare

kraaaaaaaam

Haha så kan det gå ibland =) Kom in så fort du kommit hem!!! Om du orkar =)
  • Perssonlund
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 12:19:53 följande:

Hehe detta måste ni se. Vilken rolig video

" target="_blank">

HAHA Skrattande 

Pregga - Tycker synd om dig som har sååå ont!! Hoppas att det är på riktigt nu då. Nu får han faktiskt inte lura dig mer!!!

Här är det som vanligt....

Mandy - Okej,skulle bara dubbel kolla. har du en BVC sen som erbjuder att komma hem till er?
  • Perssonlund

Nyss när den lille skrutten i magen gjorde något med huvudet så kändes det som att jag skulle kissa ner mig plus att det känns som att jag ska spricka där nere....men bara just när han rör sig...

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-11 12:57:32 följande:
    känns seriöst som att jag blivit påkörd av en buss typ....
    Men stackarn!!! Ringt förlossningen? Stanna inte hemma för länge nu om det faktiskt är på riktigt!!! Klockar du värkarna?
  • Perssonlund
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 12:59:42 följande:
    Haha....ja det var verkligen kul. Tänka sig så "lätt" vattnet kan gå Tungan ute
    Kanske ska be någon skrämma mig  Drömmer
    BÖ!!!!
  • Perssonlund
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 13:37:27 följande:
    Nä men va dum du e mot dig själv då....
    Perssonlund skrev 2010-08-11 13:02:59 följande:
    BÖ!!!!
    Aaaah, blev väldigt rädd men dock gick inget vatten Gråter

Åh Pregga, det verka verkligen vara på G för din del. Även om förlossningen säger att du ska avvakta så hade jag nog åkt in ändå, för när man väl är där kan dem inte hindra en att bli undersökt! Lycka till gumman {#emotions_dlg.flower}
    Ååå typisk Skrattande.... prova denna http://www.fugly.com/flash/709/Scary_Maze_Game.html Demon
  • Perssonlund

Pregga - ååå tycker synd om dig, men förbered dig på en lång natt även om det känns som att inget kommer att hända... Nu måste det ju fan vara dags!!! Håller tummarna för dig....

• Perssonlund
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 13:49:52 följande:
    Vågar ej kolla just nu då jag har min 3åriga dotter springandes runt mig....Skulle ju inte vara så kul o skrämma upp henne...(om det nu är en läskig video el liknande hihi)
    Nää gör det inte nu då, och ha hörlurar på dig. Ljudet måste vara på, men ha det inte så hon hör.

Pregga - ååå så snäll av henne :) Provade du att bädda hennes säng? Skrattande
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-11 14:12:06 följande:
    hahaha jo hon e underbar, å hon försöker med allt nu, mamma vill du ha värkar så kan du städa mitt rum?! hahaha
    Haha, smart =)
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 14:19:42 följande:
    På tal om att göra saker...

Jag har fått sådan energi dem senaste dagarna...brukar dansa (DUNSA ordentligt) tillsammans me min dotter i ca 30-40 minuter och ingen fattar att jag pallar haha, inte ens jag själv Tungan ute
    Kan du skicka lite till mig?
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-11 14:39:14 följande:
    jisses....blev helt dötrött av å bara läsa detta, haha ska ta morrn disken här med nu...sen funderar jag på att lägga mig en stund till...känner mig lite nere...kram
    Varför känner du dig nere? Eller det kanske du inte vill ta nu?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10