sofie och laura skrev 2010-06-07 20:34:02 följande:
Pregga:
Tror verkligen att du kan vara lugn gumman!
Det e nog ingen fara!
Här har man nästan ätit upp all isglass för barnen.
Och inte bara det prinsen i min mage har ju bökat runt som e stolle från igår tills nu fortfarande och jag mår illa av detta???
Vette tusan men det e så obehagligt att det känns nästan som ngt fel i mig =( Han trycker ut sig så det gööör ONT ?
Stark kanske
Tack gumman, jag försöker ju tänka som så att det finns ju dom som röker genom hela graviditeten å som ngn skrev dom som bor med rökare...å jag röker ju inte själv, var där i en tim kanske...
ååh isglass...mums, min lille brukar komma igång på det, å sen en annan skum sak...godmorgon apelsin juice, men inte den vanliga den bryr han sig inte om men den med tillsatt folsyra å järn, han blir helt vild...samt när jag spelar en viss låt :)
mår du illa av det? kanske han kommer åt ngn nerv i solar plexus? det e ju jätte känsligt där...det e inte ngt fel på dig, jag å lillabambi mådde ju skitdåligt båda 2 för ett par dagar sen, jag mådde konstant illa å hade batterisyra som sprutade ur arslet, hahaha
men nu mår jag bättre, mådde illa i dagar å det gjorde hon med..
min trycker sig åxå utåt, mest med lille rumpen tror jag, haha men ont gör det inte..känns ju men inte ont..min lille har dom ju konstaterat att han e mkt stark för att vara så liten, hon på altenatal enheten var ju helt imponerad, så det kanske din med e då=)