Lysmasken skrev 2010-06-08 09:40:49 följande:
Tack Pregga och den kära kärleken.
Nä här är inte så mkt sex. Min somnar oxå i soffan och jag med. Var nog en vecka sen vi hade och det slutade med att jag fick kramp i min ena höft och sen hade jag ont i höften några dagar.
så lite :) jisses, kramp mitt uppe i allt....hm, jag hade nog vartb tyst å hållt ut så jag hade fått mitt igen, hahahahah
Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 09:44:52 följande:
Haha då e vi två. Min har nog rostat igen och vuxit mossa där på med

Pregga skrev 2010-06-08 09:25:56 följande:
japp det gör det, pratade med en kille som berättade om madonnakomplexet som freud forskat om, intressant faktiskt. min sons pappa vill ju inte ha sex, eller ja när vi var ihop det senaste, han sa bara-han bor där inne å det ska respekteras, saken e den att vi har alltid haft lite..hm tuffare tag, lite åt bdsm hållet å det går ju absolut inte nu, å enl madonnakomplexat så ser mannen det som att kvinnan innan hon blir gravid e hans hora(inte bokstavligt men så stod det) å sen när hon blir gravid så e hon helig å får inte besudlas mm. funderar på om mitt x lider av detta?! nåja inget sex här på 7 månader ca...å det lär ju inte bli heller...
Haha vad sjukt. han och många fler killar är säkert sånna.
hahaha aa min med,har ju för sjutton glömt helt hur det känns, men har ett fantastiskt sexliv när jag sover ..hahahaha
jo det e sjukt, men han har åxå en udda kvinnosyn. men just detta komplexat kan visst drabba i stort sett vem som helst. tror tom det står i koranen att dom inte får röra en gravid kvinna, iallafall inte förens 3 månader efter bf. nu e ju inte mitt x muslim....men han har ett udda tankesätt.