Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 08:33:01 följande:
    Måste ju få fråga er här inne:

Har ni mycket sex nu?
    Eller har ni iaf mycket mys (Tex kramar,kyssar,pussar osv)?

Tycker fasen vi inte har något sånt
    Allt handlar ju inte om sex för det är bara jobbigt nu men någon gång kan man ju ha det men hur fasen ska man kunna hotta upp sitt förhållande nu?
    Känns ju annars som "våran" tid ihop rinner ut i sanden
    Inboxar dig :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-08 08:11:02 följande:
    Nu har trollet hicka, haha. Det är bra trollet att du övar på att andas :)

Lysmasken: Grattis till ny vecka!
    hihi det har jag åxå kännt vid ett par tillfällen, man får ett stort leende på läpparna då :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 09:08:31 följande:
    Då har ni iaf mys.
    Det har ju typ int vi
    När baren är vakna hinns det liksom inte med och när dom lagt sig så somnar karlskrället i soffan
    läste just nu pricis om en tråd ang detta, fast hon inte e gravid då...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 09:18:02 följande:
    Men vadirreterande,,, finns det fler av denna arten "män"???
    japp det gör det, pratade med en kille som berättade om madonnakomplexet som freud forskat om, intressant faktiskt. min sons pappa vill ju inte ha sex, eller ja när vi var ihop det senaste, han sa bara-han bor där inne å det ska respekteras, saken e den att vi har alltid haft lite..hm tuffare tag, lite åt bdsm hållet å det går ju absolut inte nu, å enl madonnakomplexat så ser mannen det som att kvinnan innan hon blir gravid e hans hora(inte bokstavligt men så stod det) å sen när hon blir gravid så e hon helig å får inte besudlas mm. funderar på om mitt x lider av detta?! nåja inget sex här på 7 månader ca...å det lär ju inte bli heller...
  • Bubbis10

sista gng jag hade sex var i v 7, typ....hm, har nog vuxit igen..haha SUCK!

• Bubbis10

Såå ringde söta carohl å nu e man ditbjuden i början av juli, GUUU VA ROLIGT :)
    ska man få träffa den latinska rosen irl :)

• Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-06-08 09:40:49 följande:
    Tack Pregga och den kära kärleken.

Nä här är inte så mkt sex. Min somnar oxå i soffan och jag med. Var nog en vecka sen vi hade och det slutade med att jag fick kramp i min ena höft och sen hade jag ont i höften några dagar.
    så lite :) jisses, kramp mitt uppe i allt....hm, jag hade nog vartb tyst å hållt ut så jag hade fått mitt igen, hahahahah
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 09:44:52 följande:
    Haha då e vi två. Min har nog rostat igen och vuxit mossa där på med
    Pregga skrev 2010-06-08 09:25:56 följande:
    japp det gör det, pratade med en kille som berättade om madonnakomplexet som freud forskat om, intressant faktiskt. min sons pappa vill ju inte ha sex, eller ja när vi var ihop det senaste, han sa bara-han bor där inne å det ska respekteras, saken e den att vi har alltid haft lite..hm tuffare tag, lite åt bdsm hållet å det går ju absolut inte nu, å enl madonnakomplexat så ser mannen det som att kvinnan innan hon blir gravid e hans hora(inte bokstavligt men så stod det) å sen när hon blir gravid så e hon helig å får inte besudlas mm. funderar på om mitt x lider av detta?! nåja inget sex här på 7 månader ca...å det lär ju inte bli heller...
    Haha vad sjukt. han och många fler killar är säkert sånna.
    hahaha aa min med,har ju för sjutton glömt helt hur det känns, men har ett fantastiskt sexliv när jag sover ..hahahaha
    jo det e sjukt, men han har åxå en udda kvinnosyn. men just detta komplexat kan visst drabba i stort sett vem som helst. tror tom det står i koranen att dom inte får röra en gravid kvinna, iallafall inte förens 3 månader efter bf. nu e ju inte mitt x muslim....men han har ett udda tankesätt.
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-08 10:17:15 följande:
    Pregga: Man har ju hört talas om det där komplexet. Verkar ju skitskumt. Men det ligger väl mer i vårt undermedvetna än vi vill tro.
    jag hade aldrig hört talas om det förens jag pratade av mig med en vän, å han skickade mig en text ang detta. blev helt paff, å funderar starkt på om det stämmer på mitt x....trist iallafall....
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-06-08 10:20:33 följande:
    Ja men vi slutade inte iaf Flört
    hahahaha *avis* Flört
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-08 10:24:38 följande:
    Ja det är lite trist men alltid skönt att få en förklaring.
    mja om det nu e så....litar inte ens sek på aset. nåja

Grattis till er alla som går in i ny vecka idag :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10