Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 09:17:46 följande:
    Här är det bra. Tösen har ofta discotek i magen och lever rövare då morsan försöker ta sig en tupplur =)
    Pregga skrev 2010-06-07 08:59:50 följande:
    Heeey!
    men se vem som hittat hem, nu har du allt vart lite vilse ett tag va? haha här e allt fint, lite orolig just nu bara efter att ha vart på dass å det kom liite blod, men det var antagligen fr min icke önskvärda hyresgäst i baken...hua..hur e det själv gumman? var ju inte så många dar sen vi hördes men kul att du kikar in :)
    Fy vad vidrigt. Är du säker på att det kommer ifrån baken?
    Vet själv att jag blöder ofta men det är från fanskapet som "dinglar" där bak...
    Så irreterande med att få "lyckan" att ha fått en hemorojder när man är gravid som SPRICKER när man ska göra nr 2 för man måste ta i för kung och fosterland när man är stenhård i magen.
    Man får ju gala ut i en sång varje gång man ska gör nr 2 och den där bak spricker
    asg.....ja jag e ganska så säker då jag tog en tampong å kollade efter nyss, å jag har ju med en hemsking hemorojd nu..hahahaha tur att ingen ska kika där, *asg'   så jag tror att det e fr den åxå som på dig, men vilken lycka å kunna sjunga ut på dass...hahahahaha
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-07 09:24:18 följande:
    Ja det är spännande och skönt för henne som haft värkar i 3 veckor nu. Var visst öppen 4 cm när de kollade henne i veckan så jag kan mycket väl vara moster nu för vad blir det sjunde gången haha. Lika roligt varje gång. Ja jag njuter av att vara gravid och veta var jag har min unge haha. Men den får gärna titta ut runt mitten av augusti.
    ok, men va skönt för henne att det satt igång nu då ju, Grattis till att bli moster igen då, haha ja visst e det mys att vagga fram de små, men som du säjer jag tror det blir skönt i aug när dom kikar ut :)

Tjejer

jag tror bestämt att jag har en liten discoprins i magen, spelar en viss låt på youtube nu å han kickar loss direkt, hahahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 09:30:02 följande:
    Ja men fan vad pinsamt den dagen mna ska krysta och man har flera nyllen som glor mig mellan benen som ser hur en hemorojder fladdrar i takt med mina krystningar
    Lagom kul....NOT...

Det är ju inte heller så lätt att bli av med "Påsen" i häcken heller
    Många medel funkar ju inte äns.

Tror ni era bebbar kommer innan,på bf eller efter bf?
    Kommer ni dricka Hallonbladste?

Jag kommer dricka Hallonbladste och HOPPAS det hjälper men tror ju inte det.
    Däremot tror jag och är så säker på att jag kommer gå över tiden denna gången med då jag gjorde det 10 & 12 dagar med mina andra två barn *suck*...
    hahaha döör av skratt, vilken målande beskrivning..haha ja det blir la HOT MAMA...eller inte, men fy va hemskt, nu kommer jag tänka på det med ju...hur den jäveln stirrar elakt på Bm mellan krystarna...jag tror min prins kommer ngt tidigt, kanske en v eller 2. min dotter kom 8 dagar tidigt....
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-06-07 09:32:00 följande:
    haha ja kanske han skulle behöva träffa dig. Svägerskan och svågern som vi har börjat träffa mer nu än innan är på honom lite oxå, dock svägerskan som tur är.
    Jag är väl lite för snäll mot min make.
    Gör istort sett hans mackor varje morgon (vardagar), tvättar (dock dålig på att vika och bära upp kläderna), tar hand om barnen mm.
    den kära leken skrev 2010-06-07 09:13:45 följande:
    Kollade nyss min mobil och såg då att jag fått mess från syrran vid 2-tiden inatt. 3 minuter mellan onda värkar så de har åkt till förlossningen. Åhh vad spännande.
    Åh, så roligt. Du får tala om vad det blev.

Då har man 63 dagar kvar. Går in i vecka 32 på tisdag. Bm besök den 17:e. Åker till kolmården den 19:e och kommer hem sent den 20:e. Den 21:e så ska jag och maken på ul, längtar dit. Följer han inte med så tar jag reda på könet. Vill ju veta vem det är där inne ju. Medans maken tycker att det ska bli spännade å vänta tills förlossningen är över och då få veta vad det är.
    haha jaa då hade han behövt en dos abv preggas humör, hahahahah
    vad det gäller å sätta igång förlossningen så läste jag att man kan stoppa i sig 7 st hela ananas så mjukar det upp livmodertappen :) men men då behöver man nog älska ananas eller vara jäkligt angelägen..hahahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 09:59:45 följande:
    Haha men förhoppningsvis är dom vana med en "skinnpåse" i rumpan på många gravida kvinnor
    Vissa har ju så mycket så det ser ut som dom har en hel skog full av blomkål i rumpan
    Så ja då kan jag iaf leva med EN iaf i baklen som irreterar mig och ler stort när jag tänker elaka tankar om den

Jag hoppas verklgien jag slipper gå över tiden och ska be min bm göra en hinnsvepning på mig och samma jäkla dag som dom gör det ska jag fasen binda fast min man i bingen eller vart det må vara och binda upp "lillen" med ståltråd och blomsterpinna och sen jäklar ska färdknäppen kämpas på hela jäkla dagen så den lille vill komma ut
    hahahaha ja man kan ju hoppas att dom sett värre än en själv så det inte blir en WOW, det där va rejält! haha då dör jag nog av skam asså....
    den kära leken skrev 2010-06-07 10:06:36 följande:
    Min dansar också så fort vi spelar musik. :)
    haha sedär ja, vi har ngt gemensamt :)
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-06-07 10:16:10 följande:
    asgarv! Har oxå en som dallrar. Kul när läkarn ska kolla mig på onsdag. hehehe
    Vill inte heller gå över denna gång.
    Gick en vecka över med första och två veckor med andra. Skit och piss och dynga.

Här ska det bli hinnsvepning och te. Ska ta alla metoder....Sist klättrade jag över trädrötter. Inte satte det igång för det :(
    Dallrar?? *asg* ni e ju bara för roliga asså....vilken syn..hah skrattar gör den säkert åxå=)
    fick som sagt min dotter 8 dagar tidigare så det kan nog bli så denna gng med :)
    som jag skrev innan att den som orkar 7 hela ananas kan ju testa det...haha
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-06-07 10:21:28 följande:
    Ställer han upp på det ?? Drömmer
    låter ju lite åt BDSM hållet...haha *ler*
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-07 11:07:47 följande:
    Nä precis och en vecka tidigare än beräknat är ju inte alldeles för tidigt. Om jag får välja så vill jag iaf helst ha henne i augusti.
    hihi jag vill mju med ha i aug såklart, men 2 vecka innan beräknat gör ju inget :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-07 11:32:54 följande:
    Nej det låter inte skoj alls. Själv har jag fortfarnade bara sammandragningar när vi har sex. Ibland kan jag tro att det är en sammandragning annars men det är bara trollet som trycker ut kroppen väldigt hårt :)
    hahaah hon kanske protesterar, HEY wtf is that??!! bäst å trycka sig bortåt, hahahahahaha
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-07 12:24:03 följande:
    Ja inte verkar det vara många saker vi har gemensamt annars ;)
    haha näe jag vet ;) vi är mkt olika du å jag....men men det gör ju åxå saken mer intressant å se hur olika vi tänker, vilket jag åxå kan tro beror mkt på bakgrund bla.
    den kära leken skrev 2010-06-07 12:26:50 följande:
    Haha. Ja kanske den gör med men de trycken kommer oftast när vi inte har sex :) Det är riktiga sammandragningar när jag får orgasm. Har bara haft då
    Min prins trycker åxå ut sig, ibland så putar ene sidan ut på magen, det e den lille rumpen ,haha min Bm sa exakt hur han låg :) orgasm? hm...lite avis, det har jag nog glömt hur det känns. hahaah
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10