Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

har åxå fått en hemorojd...eller ja den har kommit tillbax, kommer blod när jag gör nr 2, ngn mer som har det så? blir ju att man kollar med tampong varje gng men jag ser inte att det kommer fr muttan, måste vara där bak då....ngn annan som har det så?

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-07 08:24:57 följande:
    :)
    Jag är redan otroligt rik.

Om man går runt med tron att man alltid ska se ut som när man var 20 så hjälper inget i hela världen.
    Känner du aldrig rädlsa för något nytt? Då är du nog unik kära Pregga. Iaf en av få.
    Det är tråkigt att du känner dig så provocerad av mitt sätt att vara och mina tankar. Jag hoppas iaf att du tillåter dig själv att må bra och att du unnar dig allt gott världen har att erbjuda. Lycka till och njut :)
    Men du kan väl dela med dig av din breda kunskap om naturligt bröstlyft genom motion.
    jo klart att jag har mina rädslor för saker men det innefattar inte ditt tankesätt, för det skrämmer mig inte det minsta även om det borde vara skrämmande :)
    jag förväntar mig inte att se ut som 20 år men inte heller 80. jag mår toppen men tack för omtanken, hihi önskar dig allt gott med :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-07 08:31:22 följande:
    Go`morron. Vet inte om jag ska skratta åt er?! Ni e då för roliga. Ville bara säga go`morron.  Har haft datakrasch sedan i torsdags så jag har inte kunnat vara här inne eller gjort min bokraport.... E så förbannad. Den skulle skickats i går med mail. Nu ska jag jobba. ha d gött
    hej gumman=)

jag undrade just vart du tagit vägen?
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-07 08:36:09 följande:
    Inga hemorojder vad jag vet om men däremot börjar det bli svårt att äta en hel protion. Blir så jäkla mätt direkt. Eller ja man märker det ju först efter en stund men börjar lära mig nu att det blir svårt att andas om jag äter en hel portion.
    ok, hm jag kan ju äta hur mkt som helst utan stopp, men som du säjer dock så kan jag åxå få svårt å andas men har inte kopplat det till mat intaget..hm, det ska jag tänka på nästa gng...
    men det skrämmer mig när det kommer blod, men jag tog en tampong å kikade efter å jag ser inget fr muttan...suck, men blod skrämmer slag på mig nu...får en extrem flashback..
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-06-07 08:38:14 följande:
    Morrn

Har hantverkare här hemma. Dom ska byta ytterdörrar men det går inte så bra för dom. Kört med såg och stökar ner helt för jävligt. Tur att man inte dammsög eller torkade golvet igår. Å det är inte 1 dörr utan 2 dom ska byta. Deras chef har tydligen glömt oxå att vi har en ny renoverad toa som dom skulle sätta upp foder på oxå.

Ahh hantverkare...
    men fy va jobbigt, haha det va som i början av graviditeten så skulle vi få ny spis, hade gas spis å då var dom tvugna att byta ut alla kontakter å el ledningar, jag kommer hem fr min kurs å ser mitt hem...börjar först lipa å sen ringer jag hyresvärden hysterisk å vrålar att det ser ut som om en tornado dragit fram, han frågade mig om dom var klara å hade lämnat det så? jag svarade...näe...dom e inte klara, hahaha han sa-men kan du inte vänta då tills dom e det innan du klagar, jag kände mig gör bäng å ringde dagen efter å skylle på gravid hormoner, han sa-du...jag har åxå levt med en gravid kvinna, å vi e kompisar du å jag :) hahahaah
    den kära leken skrev 2010-06-07 08:40:03 följande:
    Å Pregga, vad gäller brösten så är det knappast naturligt att lyfta dem på något sätt :) Motionera gör man för att kroppen ska må bra och för att man ska trivas med sig själv.
    Ok, då missuppfattade jag dig :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-07 08:43:56 följande:
    Haha. Har en rolig berättelse om hantverkare och dörrbyten. En gång när jag bodde i hyreslägenhet så skulle de byta ytterdörr till nån som var brandgodkänd osv. Det var bara min i hela trappen som inte var godkänd. Den snåle hyresvärden hade köpt dörren och dörrkarmen för sig. Hantverkarna talade endast polska och de började med dörrkarmen. Fick dit den och det såg bra ut men när de skulle hänga dit dörren så visade det sig att dörrkarmen var högerhängd och dörren vänsterhängd. Haha. Det tog ett tag innan jag fattade på vad de menade på polska.
    Du milde tid......ja dessa polacker, haha men dom jobbar bra. Efter att polisen bröt upp min dörr (nej ingen razzia) utan oro för mig så fick jag med en ny ytterdörr, haha jag hade en sån där säkerhets dörr innan så att dom ens fick upp den, dörren kostar ju 15.000 men det kom ett par samma dag å fixade det, trodde jag skulle få betala den själv å blev smått nervös, men inte...hihii
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-07 08:45:54 följande:
    JAg kan verkligen förstå det. Så klart man blir rädd för minsta lilla bloddroppe när man varit med om det du varit med om. Men det kommer ju antagligen från anus och det är ju ingen fara utan en vanlig åkomma hos gravida.
    mjo...man blir nojjig asså...blod klingar inget bra alls..antagligen så e det fr min ofrivilliga hyresgäst, tack......
    den kära leken skrev 2010-06-07 08:51:05 följande:
    Nej sådana utgifter är aldrig roliga så det var tur att du slapp betala själv.
    aa näe den summan vill jag inte lägga på en ny dörr, jag sa bara -fakturera min mamma, haha det va hon som ringde. :) dom log å sa att den kostnaden tar polisen :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 08:56:58 följande:
    Hej era " tjockisar"  Hur är det med magarna????
    Heeey!
    men se vem som hittat hem, nu har du allt vart lite vilse ett tag va? haha här e allt fint, lite orolig just nu bara efter att ha vart på dass å det kom liite blod, men det var antagligen fr min icke önskvärda hyresgäst i baken...hua..hur e det själv gumman? var ju inte så många dar sen vi hördes men kul att du kikar in :)
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-06-07 09:05:31 följande:
    Haha som det kan gå. Dom här dörrarna har jag nog haft hemma typ 1 månad. Har varit på maken att han ska ringa till deras chef som normalt sett brukar vara här. Men så konflikträdd han är så vågar han inte tjata. Åh blir så förbannad ibland.
    Pregga skrev 2010-06-07 08:44:38 följande:
    men fy va jobbigt, haha det va som i början av graviditeten så skulle vi få ny spis, hade gas spis å då var dom tvugna att byta ut alla kontakter å el ledningar, jag kommer hem fr min kurs å ser mitt hem...börjar först lipa å sen ringer jag hyresvärden hysterisk å vrålar att det ser ut som om en tornado dragit fram, han frågade mig om dom var klara å hade lämnat det så? jag svarade...näe...dom e inte klara, hahaha han sa-men kan du inte vänta då tills dom e det innan du klagar, jag kände mig gör bäng å ringde dagen efter å skylle på gravid hormoner, han sa-du...jag har åxå levt med en gravid kvinna, å vi e kompisar du å jag :) hahahaah

Ok, då missuppfattade jag dig :)
    Gas spis??? Hur gammalt hus/lägenhet bor du i? Nä dom hjälper ju inte till å städar efter sig precis.
    hahaha din man kanske behöver en liten knuff fr en ragata som mig, hahahaahahah
    jag bor i ett gammalt landshövdingehus..var kan det vara ifrån, hm..kanske 40-50 talet, haha men jag älskar min läg, såå mysig asså :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-07 09:13:45 följande:
    Kollade nyss min mobil och såg då att jag fått mess från syrran vid 2-tiden inatt. 3 minuter mellan onda värkar så de har åkt till förlossningen. Åhh vad spännande.
    ååhh det e verkeligen spännande ju :) haha ska du bli moster nu då ju, kanske igen....guu va man längtar nu, samtidigt som det e såå skönt å mys att vara gravid:)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10