Lysmasken skrev 2010-06-07 08:38:14 följande:
Morrn
Har hantverkare här hemma. Dom ska byta ytterdörrar men det går inte så bra för dom. Kört med såg och stökar ner helt för jävligt. Tur att man inte dammsög eller torkade golvet igår. Å det är inte 1 dörr utan 2 dom ska byta. Deras chef har tydligen glömt oxå att vi har en ny renoverad toa som dom skulle sätta upp foder på oxå.
Ahh hantverkare...
men fy va jobbigt, haha det va som i början av graviditeten så skulle vi få ny spis, hade gas spis å då var dom tvugna att byta ut alla kontakter å el ledningar, jag kommer hem fr min kurs å ser mitt hem...börjar först lipa å sen ringer jag hyresvärden hysterisk å vrålar att det ser ut som om en tornado dragit fram, han frågade mig om dom var klara å hade lämnat det så? jag svarade...näe...dom e inte klara, hahaha han sa-men kan du inte vänta då tills dom e det innan du klagar, jag kände mig gör bäng å ringde dagen efter å skylle på gravid hormoner, han sa-du...jag har åxå levt med en gravid kvinna, å vi e kompisar du å jag :) hahahaah
den kära leken skrev 2010-06-07 08:40:03 följande:
Å Pregga, vad gäller brösten så är det knappast naturligt att lyfta dem på något sätt :) Motionera gör man för att kroppen ska må bra och för att man ska trivas med sig själv.
Ok, då missuppfattade jag dig :)