elinnnnn skrev 2010-06-08 21:37:21 följande:
sweetlilly och pregga: usch det skulle jag inte vilja göra. sitta i en bil i 50-60 mil. särskilt inte så nära BF heller... både obekvämt och oroande....fast kan man och vill man tillräckligt mkt så går allt :P
mjo asså nu kommer ju dom tankarna....suck...
elinnnnn skrev 2010-06-08 21:38:46 följande:
hb(järnvärdet) och diabetes har inget att göra med varandra............
mja jag kommer inte ihåg vad det hette men hon tog ju blod fr fingret å kollade socker halten..
elinnnnn skrev 2010-06-08 21:43:47 följande:
min syster är färdigutbildad sköterska och dessutom har båda mina föräldrar diabetes. även om du inte oroar dig skadar det inte att kolla upp det. som sagt så har järnvärdet och diabetes inget med varandra att göra. diabetes och blodsockret har.
jo det var jag som formulerade mig lite fel, har pratat med en Bm nu i vanlig ordning på altenatal enheten å hon kollade mina prover å värden som ser toppen ut, så jag tänker inte gå å oroa mig för diabetes. drack kopiösa mängder när jag väntade lillan med å nu e det dessutom varmt å kvavt...
tjejer...
jag skapade en ny tråd nyligen ang ngt helt annat, å 2 st av er här inne har hittat dit å skrivit men även andra, jag måste säja...jag sitter här helt paff å rörd...å det e inte långt till tårar när jag läser vilken underbar respons jag får...jag som var beredd på att bli idiotförklarad, men så gulliga svar jag får å folk inboxar hela tiden, finner inte ord..å detta e ändå på Fl...
det värmer så gott i hjärtat..å jag känner mig med ens starkare..:)