Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Lysmasken skrev 2010-06-10 11:48:16 följande:
    Grattis pregga.

Bm ringde äntligen, hon kan inte förklara min hugg. Men jag ska köra in och lämna urinprov. Dock hade hon ingen tid. Så jag ska ju träffa henne nästa vecka när jag har en inbokad tid. Däremot sa hon att får jag så ont igen nu under helgen eller så ska ska jag ringa till fl och så får dom ta och undersöka mig.

Man vet ju inte vad man ska göra här hemma utan att man ska få ont igen. Måste städa mm
    tack så mkt {#emotions_dlg.flower}

ngn mer som blöder lite fr 2an?
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 12:08:21 följande:
    Japp jag men det skrev jag ju häromdagen

Märker alltid av blod på pappret dagligen då man torkat sig...
    ok, det har jag nog missat då...hihi får ju panik av det röda på pappret med et e la fr min ovälkommna gäst antar jag...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 12:17:51 följande:
    Men Pregga lilla vi diskuterade ju detta bara för någora dagar sedan och med våra "kära" vänner där bak i rumpan

Min har vinkat glatt idag och gjort sig påmind även idag genom att ha blödit ifrån den
    haha ok gumman....jag som e totalt frånvarande å förvirrad...haha du e för rolig asså, trots att man inte mår så toppen så får du mig att dra på smilbanden..hihi tack :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 12:30:21 följande:
    Bra det

varför mår du inte toppen?
    Något som hänt? Eller känner du dig bara nere idag?

Räknas jag som att jag har 3 månader kvar till bf eller vad? Är jag dessutom i 3:e trimestern? Är ju i v 28 nu (27+1)
    Mja det hände lite saker här igår som tog musten ur mig helt...trodde inte att jag skulle orka gå upp ur sängen idag ens....åkte polisbil iallafall :) hihi en god vän till mig som e befäl hämtade upp mig så åkte vi en sväng å bara pratade å jag grina...men det var skönt för honom känner jag mig så trygg med...
    den kära leken skrev 2010-06-10 12:36:14 följande:
    9 veckor? Vi är ju 30+0 idag alltså 10 veckor kvar (8-12 veckor)
    jaja just det ja, men 9 v kändes bättre..haha men min dotter kom 8 dagar tidigt så jag nästan räknar med att lilleman blir lite tidig...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 12:45:29 följande:
    Räknas jag som att jag har 3 månader kvar till bf eller vad? Är jag dessutom i 3:e trimestern? Är ju i v 28 nu (27+1)
    japp du e i 3dje trimestern gumman :) så det stämmer nog med 3 månader kvar, man går ju 9 fulla månader ut :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 13:15:17 följande:
    Men stackars dig gumman. Du verkar itne ha det så jäkla lätt många ggr Okej viste inte riktigt hur mn räknade detta med hur många månder man hade kvar och trimestern
    mja asså nu e det ju bara upåp till mig att göra en förändring...å den har redan börjat, fast det gör ont å det känns som om höger armen e avsliten..men vad säjer man-det som inte dödar det härdar....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-10 13:33:25 följande:
    Det är så sant så sant. Utan alla svårigheter ma varit med om hade man varit en fattigare människa. Fast ibland känner man sig rätt färdighärdad med ;)
    *skratt* jo det stämmer så bra....det har du helt rätt i, ibland kan man ju känna...eh nu räcker det allt va? hihi men jag tror å vet att så fort lilleman e född å allt det gått bra så kommer jag bli starkare än någonsin....:) så jag får se det så...

asså jag blir nojjig när det kommer blod på pappret, men det e ju bara när jag gör nr 2.....suck...
  • Bubbis10

lite öm just vid blygbenet med....ngn annan?

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-10 13:47:53 följande:
    Nepp men mamma berätta att det var där hon hade foglossningskänning när hon hade det de sista veckorna. Där sitter ju en fog med.
    jaså?? hm, den tanken slog mig aldrig....kanske e det då...
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 13:48:20 följande:
    Aha tack för hjälpen hihi. Snacka om att vara nollstäld på räkningen
    Fattade som bäst nu hur du räknade hihi....
    Pregga skrev 2010-06-10 13:42:15 följande:
    *skratt* jo det stämmer så bra....det har du helt rätt i, ibland kan man ju känna...eh nu räcker det allt va? hihi men jag tror å vet att så fort lilleman e född å allt det gått bra så kommer jag bli starkare än någonsin....:) så jag får se det så...

asså jag blir nojjig när det kommer blod på pappret, men det e ju bara när jag gör nr 2.....suck...
    Pregga sötnos är du rädd så kontakta din bm ang att du blöder där bak,men som plåster på såren kan jag säja du kan nog vara 250% lugn för jag har så med och VARJE dag.
    mja jag e inte rädd att det blöder därbak, hihi utan vill bara vara säker på att det e därifrån, men det tror jag för det kommer bara när jag gör nr 2 ju...:/
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-06-10 13:46:31 följande:
    De senaste dagarna har varit så blödig. Börjar grina bara jag tänker på den lille i magen. Hur ska man kunna hantera all kärlek?

Förstår att du blir nojig av blod. Det skulle jag med blivit men det är INGEN fara. Är det lite och det kommer från en spricka i anus så är det verkligen ingen fara. En helt vanlig gravkomplikation.
    haha jag med, bölade som en dåre hela kvällen igår....men det har hänt en del åxå som hjälpte till...men visst e man superkänslig, läste en tråd här inne som fick mig å grina med,.....jisses...

jag tror ju att det e bakifrån det kommer iallafall...men sen när jag blir öm idag med vid blygbenet så skenar fantasin..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10