-
hahaha ok, mja men som sagt sålänge dom inte gör ont eller sätter sig som värkar i ryggen så ska det inte vara ngn fara...SweetLilly skrev 2010-06-09 08:24:50 följande:Haha nej jag sitter mest! Jag har ju så ont i kroppen att jag sitter mest här, ligger i sängen eller på soffan
-
du milde tid, vilken morgon energi...hahaha hm, magen börjar dock kurra här nu....vad ska man käka då..hm,...Lysmasken skrev 2010-06-09 08:28:20 följande:God morgon damerna.
Har ätit frukost och tänkte nu börja röja i kökslådor. Tänkte slänga gamla produkter så har man ett hyfsat välstädat kök innan bebisen kommer. Sopbilen kommer nu innan 12 sen så dröjer det 14 dagar innan han kommer igen. Så bäst att passa på nu -
japp,imon byter vi vecka :)carohl skrev 2010-06-09 08:34:34 följande:Grattis gumman! Imorgon är det min tur
jisses...blev genast mer trött, hahaha mja en macka får det bli med en kopp te...hihiLysmasken skrev 2010-06-09 08:43:19 följande:Japp, vaknar i stort sett 6 varje morgon och barnen börjar 7,15 på dagis 3 dagar i veckan. Så jag har tagit fram dammsugaren och ska börja rensa i lådorna. Det är inte så många 6 st är det.
Macka kanske
hm, har jag inte hemma ju....:( dags å handla IGEN! hahahacarohl skrev 2010-06-09 08:51:12 följande:Jag drack en drick yogurt och åt en aprikos
-
mja att bebben petar neråt emot musen å man nästan förväntar sig att se en liten hand därnere har jag kännt, hahahaNallepuhmamma skrev 2010-06-09 09:34:52 följande:Har någon av er upplevt något av dessa sakerna:
* Bebben sparkar neråt såd et känns som att ungen ska komma ut från rumpan?
* Sammandragningar som håller i sig några sekunder allt från 15-30 sekunder och sen slutar och sen kommer tillbaka igen och håller på så ibland OFTA?
å nu e jag riktigt irriterad, får lämna en annan tråd innan jag blir avstängd. sicka puckon det florerar här inne ibland asså....tack å lov för de guldklimpar som finns med annars så hade jag av reggat mig illa kvickt. -
tänk vad jurister,poliser samt läkare det finns här inne på Fl, hahaha alla samlade på ett å samma ställe å det råkar vara Fl, jisses.....då e det dags att oroa sig!
-
ok, näe jag e inte heller orolig för diabetes..det e ju varmt å kvavt å dessutom så har man ökad blodvolym som ökar törsten...vad det gäller att resa så nära inpå så lyckades min mamma å syster skrämma upp mig rejält igår om att tänk om du börjar föda på tåget mm....suck...Malten skrev 2010-06-09 10:44:06 följande:Hej på er! Ang. att dricka mycket har jag gjort det under många års tid. Min mamma skickade iväg min för att kolla diabetes, men det var inget. Jag gjorde glukosbelastning igår och det såg bra ut. Jag dricker dock i stort sett enbart kranvatten.
Ang. att resa inom sverige nära inpå bf ser jag det inte som nån fara. I värsta fall får man väl föda på en annan förlossning? Jag tog upp med min bm detta att jag ska jobba i bushen långt ifrån närmaste förlossning, men hon sa det att tänk på alla som bor helt avsides i ex norrland. Däremot vill jag inte vara alltför långt bort från min man de sista veckorna innan bf så det finns risk att han inte hinner dit. -
Nu e det full fräs på lilleman , hahaNallepuhmamma skrev 2010-06-09 11:12:24 följande:Pregga: Vilken tråd tänkte du nå på som du kan bli portad ifrån?
Ja du det finns massa poliser,advokater,socfolk osv här på fl...många av dom lär nog inte äns varigt i näreheten av att äns kunna bli sånna utan bara påstår dom e sånna
ja asså som ni vet här inne så e jag mkt stark i mina åsikter å det uppskattas ju som sagt intye alltid, saken e denna att det gäller en pappa som blivit utesluten fr förlossningen mm å ska göra sig sj till ett offer såklart, å jag e skitless på sådana fäder. i vilket fall som helst så påstår många där inna att han har rätt till gemensam vårdnad men det stämmer inte alls, om mamman nekar så måste han stämma henne å detta vet jag av fakta då jag senast idag pratade med dom då jag blev osäker på vad jag läste, så jag stod på mig att det stämmer inte, å då e man både det ena å det andra å har attityd å gu vet vad..å in kommer anonym å påstår sig vara jurist, hahahahah att jag inte dog av skratt då pers inte kunde ha mer fel, så jag svarade att dig skulle jag inte vilja ha som företrädare, jag kan länka...? -
haha jo jag vet gumman, asså e man jurist spå sitter man inte på Fl å sprider falsk fakta, då e jag mer jurist än hon för jag håller mig till ren fakta, sen e det inte uppskattat alltid...jo visst e det märkligt att dom alltid e anonyma, men det kom in en annan mamma som täppte till truten på henne med lagen, hahahahahaaNallepuhmamma skrev 2010-06-09 11:29:23 följande:Vet du vad Pregga?
Jag sitter oftast och asgarvar över alla dom där som "är" poliser,jurister,advokater och gud vet vad när dom påstår domv et allt men man vet själv FAKTA.
Fick dom sitt jobb då isåfall via flingpaketet?
Och dessutom VARFÖR är dom ALLTID anonyma???
Jo enkel förklaring på det: Dom öljuger och vågar inte stå för sina åsikter samt inte vill avslöjas att dom bara ljuger om vad dom är! -
Gode gud ge mig styrka nu...för jag går snart ner för räkning..var just på väg in i duchen så ringer det på dörren..å där står han, helt likgiltlig å ska hämta sina sista saker....
sen sa jag-varför kunde du inte bara vara ärlig å säja som det var?
han svarade helt kort, med den tanken så blir det lä'tare för dig att aldrig höra av dig mer....
snyft...jag e så glad å lycklig över min son att jag borde skämmas över att bli ledsen, men jag kan inte låta bli..... -
Såå går man in i V 31 idag :) nedräkning börjar, bara 9 v kvar ju....:)
Grattis till er andra som delar min glädje med att själva gå in i ny vecka idag :)