Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-06-12 19:16:13 följande:
    Hahahaahahaha dagens garv liksom

Kanske skulle gå runt sen till massa kilar och fråga om dom kan visa sin kuk så man slipper fantisera hur dom ser ut där nere hihi
    hahahaha aa typ, du...öh, jag e nyfiken på din kuk, vill du visa??? å ett stort leende, hahaha
  • Bubbis10

Ngn annan som duchar sig rakt uppåt muttan? man ska ju inte det bla bla BLA.
    man får svamp osv,men detta har jag alltid gjort, sitter med Carohl i luren nu å frågar henne om det kan komma in vatten i muttan å nå bebis....hon svarade...ngt! hahahaha

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-12 20:33:32 följande:
    helt onödigt att göra det ju... men ja det vet du ju redan ;)
    om inte tappen öppnat sig så kan det inte nå bebisen, men du ska vara försiktig med sånt eftersom det kan bli infektion...

Carohl: grattis på din dag!
    haha ok, men jag har gjort så sen jag kom i puberteten utan infektion,.tänkte mer på att man e gravid å om det når barnet, men vattnet når ju inte in eller?!
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-06-12 20:35:48 följande:
    haha ok, men jag har gjort så sen jag kom i puberteten utan infektion,.tänkte mer på att man e gravid å om det når barnet, men vattnet når ju inte in eller?!
    ja asså man särara ju inte på bligisarna å strålar in i hålet, utan jag tvättar ju mig bara..
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-12 21:03:36 följande:
    pregga: ang infektion så menade jag att det kan bli det nu när du är gravid. men det är nog bara om tappen öppnat sig, men det är ju inte lätt att veta ;) och så trodde jag att du sprutade rakt upp inuti? varför inte låta strålen komma på venusberget och liksom rinna ner längs blygdläpparna och tvätta med handen istället för att spruta uppåt? på så vis kommer ju inget vatten in.
    ok, men den e ju inte öppen. Sen när jag fick dottern efter att vattnet gått så fick jag bada på bb, jaja men jag ville bara bli helt ren efter ränneskitan, haha var ju görkass i magen. nej nej jag prutar ju inte rakt upp inuti, jisses nej....hahahaha sååå porrig e jag inte just nu, detta handlade bara om att bli ren å frächa till mig *asg* men kanske ska testa din metod...

det jag undrade över det var mer, det går väl inte upp ngn ståle inuti muttan bara sådär? den e ju ändå stängd, hahahaha å har varit ett bra tag.
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-12 21:35:19 följande:
    nä och har du inte duschstrålen rakt upp så kommer det ju inte in något vatten i muttan heller överhuvudtaget :)

Mitt vatten har aldrig gått av sig själv utan det har alltid behövts ta hål på hinnorna inne på förlossningen och direkt efter det har jag fått krystvärkar. Jag är jätterädd för att vattnet ska gå hemma, om krystvärkarna börjar så snabbt då också. Dem sista gångerna har jag bara hunnit in på förlossningen och varit där i 20minuter innan förlossningen varit över.

Min mamma berättade för mig igår att hon nu drömt att jag föder hemma på toaletten. 5 ggr har hon drömt samma dröm!!!! Schysst att berätta det hahaha, jag är jätteskraj över att inte hinna fram till förlossningen!
    mja asså jag riktar ju duchen uppåt men det e ju inte en hård stråle utan flera små...
    mitt vatten gick med dottern hemma i hallen, haha jag trodde ju att jag kissade ner mig å gick å duchade av mig, haha
    men fy va hemskt, chysst av din mamma ...känns väl genast tryggare....hua
  • Bubbis10

min lille prins e såå lugn om dagarna att det börjar kännas oroligt, dock så e han mer rörlig på kvällen tycker jag...har nästan inga sd, en igår å en idag typ..

• Bubbis10

nu puttade jag på han....haha han rörde lite på sig....:)

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-12 22:06:25 följande:
    pregga: jo men jag tror nog mest det beror på att hon är orolig att jag ska ringa dem försent. dem ska nämligen köra mig in :) min mamma är världens bästa , älskar henne till döds.

lillabambi: hoppas ni hade det kul :) vad roligt med flytt också, men jobbigt, men det ska väl gå bra förhoppningsvis har du massa stora starka bärare ;) och så kan du bara stå och bestämma vad dem ska göra ;););)
    haha men jag menade inget illa mer utan att det väcker oros tankar, hihi skönt att du har en så go mamma :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-12 22:13:37 följande:
    :) nä trodde jag inte egentligen heller, men ville bara förtydliga mig :)
    ja jag är verkligen lyckligt lottad.

Nä nu ska jag logga ut, kolla på tv lite, somnar nog snart känns det som... fastän jag sov 2 timmar förut idag från 17-19 så är jag ändå dödstrött :S
    Sov gott alla fina tjejer! <3
    va bra :)
    natti natt sov så gött....

asså nu börjar oron komma IGEN, tycker han e så ovanligt lugn ida ju.....
    lillabambi skrev 2010-06-12 21:56:51 följande:
    Nu kan man pusta ut efter en dag med massa kalasande o sen städ och vilning efter det. Nu står det inte på försen vi flyttar nästa helg... helt galet vad jag längtar :)
    va skönt att det e klart nu, hihi det e kul att ha kalas men det e åxå gött när det e över...haha
    förstår att du längtar nu, min dotter e på mig jämt att hon vill flytta till landet å ha höns, hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10