Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Mandy86 skrev 2010-06-10 18:05:57 följande:
    var precis inne och tittade i ditt fotoalbum, jättefina saker du hittat!

är vagnen ny eller har du sparat den i alla år?
    Tack så mkt, men nu e alla bilder inne, la just in sista, vagnen e i stort sett ny, en väninna fick barn å hade inte sagt till sin mans fam att dom köpt vagn så dom fick en till av dom, så denna fick jag köpa för 600 kr :)

Nu har jag lagt in fler bilder, har ju köpt en hel del till som skötbord,babysitter mm men kan ju inte lägga in allt...hihi
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-06-10 18:08:31 följande:
    Tack så mkt, men nu e alla bilder inne, la just in sista, vagnen e i stort sett ny, en väninna fick barn å hade inte sagt till sin mans fam att dom köpt vagn så dom fick en till av dom, så denna fick jag köpa för 600 kr :)

Nu har jag lagt in fler bilder, har ju köpt en hel del till som skötbord,babysitter mm men kan ju inte lägga in allt...hihi
    har mera kläder som jag inte la in nu, å jag hade inget kvar alls fr min dotter. sen i juli ska jag handla för ca 4200 kr på en dag :) wiiii
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-06-10 19:00:05 följande:
    och nu har jag hittat en sommarklänning!
    som jag har letat efter en klänning eller kjol...och när jag har provat så har jag sett jättedum ut! Idag köpte jag en vanlig klänning på H&M stl 38 så nu får solen komma när jag börjat gå hemma..hehe
    ååh va skönt med klänning :)
  • Bubbis10

tittar ner på mina tår å ser ngt som påminner om prinskorvar...ropar hit dottern som börjar asg....hm...;)

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-06-10 21:13:13 följande:
    Hej på er och grattis till nya veckor!

Pregga jag brukar också blöda ibland vid 2:an, inget att oroa sig för. Dessvärre fick jag lite bruna flytningar idag igen och enligt läkaren kunde det vara så fram och tillbaka resten av graviditet, inte så kul men jag får inte panik längre. Jag har ju blivit kollad flera ggr och bebisen har det bra. Men helt lugn blir jag inte om det ska hålla på såhär.

Tack så mkt, å det e skönt att höra att det e fler som blöder fr 2an...hahahha
    va hemskt...

vad det gäller dina bruna flytningar, har dom sagt vad det beror på för du hade ju ingen cellförändring tack å lov...förstår att det om ngt tar på psyket, du vet la hur jag e...hade skrikit-lägg in mig med full koll tills det e dags. uch va obehagligt.....
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-06-10 21:50:04 följande:
    nja först fick jag en liten rosa blödning, då jag åkte in akut. Sen gjorde de en kolposkopi dagen efter (tog ett litet vävnadsprov från livmodertappen). De sa då att det kunde blöda lite pga ingreppet och det gjorde det också. Sen fortsatte det lite väl länge tyckte jag och åkte in igen,då konstaterades en blödning från livmodertappen. Läkaren sa att det kunde fortsätta hela graviditeten (!) Sen har de tagit upp att det kan blöda efter sex och vi har ju haft sex  nu då blödningarna upphört så det kan ju vara pga det..... 
    ok, men varför blöder det fr livmodertappen? jag vet ju att den e sprängfylld med blod nu å ytliga blodkärl, å att det e mkt förekommande vid ngt som kallas sex, som jag har glömt vad det är...haha men varför skulle det fortsätta? e det vanligt?
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-06-10 22:12:32 följande:
    de tog ju en liten bit så det blev väl som ett sår, kanske läker det och sen går upp vid sex? Ska åka iväg nu imorn och vara borta från min man så får väl se hur det blir utan sex. Jag fattar inte varför det skulle fortsätta faktiskt eller om det är vanligt. 
    ok då e jag med, men då förstår jag att det blöder lite,livmodertappen e ju som sagt mkt blodfylld nu att minsta lilla beröring kan nog göra så det blöder lite å har du då ett litet sår där så klart det blir irriterat..men sa dom inte att du skulle avstå sex då för infektionsrisken?
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-11 09:30:22 följande:
    Hej tjejer har ni upplevt något liknande?

Inatt när jag skulle vända mig om i sängen (Ej Hastigt på nått vis) så fick jag en sån hemsk intensiv smärta på ena sidan magen så man fick hålla sig om magen och hålla igen munnen för att inte skrika "aj,aj,aj"

Detta har kommit några ggr.
    Vad kan det vara? Det sitter i ett tag och sen tack och lov försvinner.

Känns som tusen knivar sprätter upp mig.
    Jodå gumman, detta tog jag upp för ett tag sen, å jag blev skiträdd..har vart med om det flera gng å det känns som om magen krampar/låser sig. apont, nu var det ett litet tag sen.men jo jag har vart med om exakt likadant, måste rusa men e hemma vid 12, puss
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-11 13:17:49 följande:
    Pregga: Vad fina saker du har köpt Skrattande
    hihi tack så mkt hjärat Glad
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-11 13:29:14 följande:
    PREGGA

Se så ut med språket nu  Vart har du fått tag i det där söta babytäcket?
    hahaha jaaa visst e det bedårande :) jag köpte det på nordisk hemtextil, fanns i rosa med :)Glad
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10