lillabambi skrev 2010-06-13 10:17:54 följande:
Pregga:
Hur är det med dej idag?
Mitt intenet dog igår därför jag försvann, jag är jätte ledsen Flåt!

Hey gumman!
bara fint här idag, hur e det sj?
lungt hjärtat det e sånt som händer ju...hihi puss

Myran 08 skrev 2010-06-13 10:23:29 följande:
Tusen tack. Men såna trådar är trevliga när det stöttas i allt.

Det kommer jag absolut att göra.
Mandy86 skrev 2010-06-13 09:12:32 följande:
Vad roligt, jag kallar min bebis för myran så länge hon är i magen, hehe..
Välkommen
Jaså, vad mysigt. Ja det är ett smidigt namn på de små liven i magen.

Tusen tack. Tusen tack!.
Hur mår ni alla?
Pregga skrev 2010-06-13 09:45:59 följande:
Morrn :)
åh va spännande, plötsligt så blir man påmind om att det inte e såå lång tid kvar för en själv, vi vet ju alla att sommaren e sjukt kort...å sen e det dags. Börjar bli liiite orolig för förlossningen nu, för den e det enda jag inte glömt sen lillan....
vet inte hur jag ska göra med mitt x där...ska jag låta han vara med eller inte??
på ett sätt vill jag inte veta av aset, men på ett annat så känner jag-ska jag neka han den största händelsen i hans liv? ÅÅ vad ska jag göra??
Oj, det låter som att du inte har haft det lätt med ditt ex. Tycker du ska göra det som känns bäst för dig. Det är du som ska föda barn. Som sagt det som är bäst för dig ska du göra och inte tänka på någon annan i detta läge kan jag tycka.
Själv håller jag på att fixa med flytten som ska äga rum 23 dagar innan beräknat datum och fixar ordning för bebisen som vi kallar för Drutten just nu. Ska väl till att packa ner lite mer nu här senare idag, så man kommer någon vart.
Mja asså kort sagt, han e ett stort ärkesvin! Som jag förmodligen kommer klara mig mkt bra utan. jag ville inte vara den som utesluter han fr sitt livs största händelse, men som Sweetlily säjer, hade det vart viktigt så hade han väl engagerat sig i grav vilket han inte gjort. så jag vill inte ha han med, å det kommer jag få höra i hela mitt liv sen med...men men.
Oj, att ni orkar å flytta nu mitt uppe i en graviditet, jag som e en riktig trötter nu :)