Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-06-13 09:42:51 följande:
    Morrn morrn!

I natt så fick en vänninna lite småvärkar Hon har eg BF om en vecka men slemmisen gick för ett par dagar sen och hennes BM har sagt att det kan bli när som helst! Få se nu om det kommer igång under dagen eller ej! Spännande!
    Morrn :)

åh va spännande, plötsligt så blir man påmind om att det inte e såå lång tid kvar för en själv, vi vet ju alla att sommaren e sjukt kort...å sen e det dags. Börjar bli liiite orolig för förlossningen nu, för den e det enda jag inte glömt sen lillan....

vet inte hur jag ska göra med mitt x där...ska jag låta han vara med eller inte??
    på ett sätt vill jag inte veta av aset, men på ett annat så känner jag-ska jag neka han den största händelsen i hans liv? ÅÅ vad ska jag göra??
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-13 09:49:31 följande:
    jag hade inte släppt in han. Tror du inte han stressar dig då? Om han vräker ur sig nåt liknande av det han brukar?
    När du åker in till förlosssningen behöver du ju inte ringa honom! Hur mycket vilja har han visat hittills?
    Näe vet du vad...du har helt rätt, han har inte en enda gng stöttat mig..när jag har åkt in akut osb så har jag suttit där å gråtit själv..utan han! han har inte visat ngt intresse alls...har inte köpt ngt till barnet heller, utan jag har köpt allt själv.

du har rätt, jag tar med min väninna ist :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-13 09:49:31 följande:
    jag hade inte släppt in han. Tror du inte han stressar dig då? Om han vräker ur sig nåt liknande av det han brukar?
    När du åker in till förlosssningen behöver du ju inte ringa honom! Hur mycket vilja har han visat hittills?
    Minns du att jag sa att han köpt en vagn för 6000 kr-han ljög, har inte lagt en krona på sin son, jag har köpt allt.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-13 10:02:16 följande:
    Ja det tycker jag att du gör rätt i! Ta med dig väninnan du litar på och berätta inte för nån annan att du åker in heller så han får reda på det! Sköt du ditt och ta hand om dig, så kan ju han hålla på med sitt, som ju verkar mycket viktigare tydligen.
    Jo du har såklart rätt, pratade just med min mamma i tel om detta å hon höll med dig, berättade vad vi pratade om. mina vänner å fam gillar inte han det minsta så dom lär inte säja ngt alls.
    SweetLilly skrev 2010-06-13 10:05:40 följande:
    haha ja jösses, varför ens hålla på? vad tjänar han på att ljuga om det? nej, jag tycker han låter som ett riktigt rikspucko... Du mår nog bäst av att utesluta honom.
    ja den fattar jag inte heller, han tror säkert att han ska kunna använda det jag köpt sen, tillåt mig ASG. jag e ensamstående mamma å har redan lite stram ekonomi, medans han har full a-kassa å jobbar svart med det. håller medd, varför ljuga om en sådan sak?
    jäkla rikspucko ja!!
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-06-13 10:17:54 följande:
    Pregga:
    Hur är det med dej idag?
    Mitt intenet dog igår därför jag försvann, jag är jätte ledsen Flåt!{#emotions_dlg.flower}
    Hey gumman!
    bara fint här idag, hur e det sj?
    lungt hjärtat det e sånt som händer ju...hihi puss{#emotions_dlg.flower}
    Myran 08 skrev 2010-06-13 10:23:29 följande:
    Tusen tack. Men såna trådar är trevliga när det stöttas i allt. Det kommer jag absolut att göra. 
    Mandy86 skrev 2010-06-13 09:12:32 följande:
    Vad roligt, jag kallar min bebis för myran så länge hon är i magen, hehe..

Välkommen
    Jaså, vad mysigt. Ja det är ett smidigt namn på de små liven i magen. Tusen tack.  Tusen tack!.  

Hur mår ni alla?
    Pregga skrev 2010-06-13 09:45:59 följande:
    Morrn :)

åh va spännande, plötsligt så blir man påmind om att det inte e såå lång tid kvar för en själv, vi vet ju alla att sommaren e sjukt kort...å sen e det dags. Börjar bli liiite orolig för förlossningen nu, för den e det enda jag inte glömt sen lillan....

vet inte hur jag ska göra med mitt x där...ska jag låta han vara med eller inte??
    på ett sätt vill jag inte veta av aset, men på ett annat så känner jag-ska jag neka han den största händelsen i hans liv? ÅÅ vad ska jag göra??
    Oj, det låter som att du inte har haft det lätt med ditt ex. Tycker du ska göra det som känns bäst för dig. Det är du som ska föda barn. Som sagt det som är bäst för dig ska du göra och inte tänka på någon annan i detta läge kan jag tycka. 

Själv håller jag på att fixa med flytten som ska äga rum 23 dagar innan beräknat datum och fixar ordning för bebisen som vi kallar för Drutten just nu. Ska väl till att packa ner lite mer nu här senare idag, så man kommer någon vart.  
    Mja asså kort sagt, han e ett stort ärkesvin! Som jag förmodligen kommer klara mig mkt bra utan. jag ville inte vara den som utesluter han fr sitt livs största händelse, men som Sweetlily säjer, hade det vart viktigt så hade han väl engagerat sig i grav vilket han inte gjort. så jag vill inte ha han med, å det kommer jag få höra i hela mitt liv sen med...men men.

Oj, att ni orkar å flytta nu mitt uppe i en graviditet, jag som e en riktig trötter nu :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-13 11:01:50 följande:
    Hej å välkommen... Brukar vara här inne, men har slarvat lite nu igen opps! Väntar en pojke den 4 men ska få pl. snitt så d blir innan. Har en dotter på 2½år nu så tycker att d e ganska ok att bli stora syster.
    Wiii ma sista e inne :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-13 11:14:12 följande:
    Japp here I`m
    :)

asså ngt som börjar bekymmra mig e detta med råmjölken, när jag väntade lillan å var så här långt gånget så rann det i ett, men nu kommer det bara då jag klämt lite, vilket jag slutade med för ett tag sen efter 3 gng ca. men det rinner inte alls som med dottern???
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-13 11:47:53 följande:
    jag läcker bara liiite liite ur det vänstra bröstet, det högra är helt tätt. Men vad jag har föstått har dte inget med hur mjöljtillgången blir den!
    inte? asså man har glömt så mkt..det har ju trots allt gått 11 år, det enda jag har pinfärskt i minnet det är förlossningen, den går nog aldrig ur..hahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 11:57:44 följande:
    När kan man hämta en babybox på tex babyland? HUR fixar man en sådan???
    Du reggar dig på pampers hemsida tror jag, eller om det var www.babybox.se å sen så kan du hämta den i närmsta affär som du får välja mellan 3 st tror jag det är, jag hämtade min på babyproffsen. å den är gratis, en jättefin blöjhink å annat i :) mkt trevligt ...hihi
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 12:19:20 följande:
    Men man måste ju ha en utskrivare hemma va? Det har fan inte vi *suck* Fasen jag ´som VILL ha en sådan

Jaha då ska jag och mannen bli 100 kr fattigare ikväll när vi förlorar det vi betald för bingolotterna.
    Fasen vi vinner aldrig nått och jo gör vi det så är det la typ bara en ny fet stor jävla nitlott.
    dessutom är jag prenumerant i Triss men har då fasen inte sett röken av mina lotter än..grrrr....
    Jag vill vinna massa pengar ju.....
    Men jag har ingen skrivare å det förklarade jag i affären så jag fick uppge mitt telenr som man reggat på den sidan å det räckte, fick min box ändå :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10