Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-04-14 17:36:03 följande:
    ops :D datorn hängde upp sig hahahha
    hahaha jag trodde att d var min som inte rullade ner på sidan hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 22:11:15 följande:
    hahhahaha jag med, jag bara wtf?? datan e ju ny lixom...hahahhahahha
    Jasså d passar att komma in nu?! Rolig med lite sällskap
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 22:21:06 följande:
    haha mja men jag å lillan följer ju en serie på ons kvällar ju..haha hm, min lille prins har vart relativt lugn ida ju...snacka om att man blivit fort bortskämmd....haha
    Japp... Min lillkille sprattlar konstant, så fort jag är relativt stilla. Han är allt en liten actionman
  • knyzzel

Jag går in i "graviditets" månad 7 om 1½ timme! Fattar inte var tiden har tagit vägen bara.

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 22:37:03 följande:
    V 22+0 imon, hihi går in i v 23....heeeelt sjukt härligt :)
    Ja, V 25+0 här från å med 00:00. jag börjar känna lite panik över att tiden gått så fort. Börjar ju kännas mer verkligt dessto mer man räknar ner.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 22:47:41 följande:
    men 25+0 e ju v 26 redan :)
    nu ska jag bara kolla så att jag sagt rätt. Vill ju inte ljuga för dej
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 22:52:39 följande:
    haha såå du försöker snyta åt dig en hel v extra?? hahaahaha men vilket bf har du? 2a aug?
    Ja, blir ändån minst en vecka -10 dagar innan BF så va fan... Nej 4 augusti. Sitter här hemma med en lite nyvaken å febrig 2 åring. Jätte mysigt! Hon tyckte att jag skulle köra å handla godis till henne nu för 10 min sedan för att hon var sjuk... söta lilla gullungen min.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 23:04:01 följande:
    haha så söt, tänk att alla barn passar på när dom e sjuka...MEN med tanke på vad du skrev i den andra tråden så kanske hon har att brås på....*ler*
    Jo, nått har hon från mej... eller hon är en nyar års model av mig bara. Annars så har vi lika många hästkrafter{#lang_emotions_innocent}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 23:13:13 följande:
    Gumman, jag känner mig inte helt 100 å e jättetrött så jag ska lägga mig..... men jag hoppas vi kan höras imon igen, kraam
    Jag ska oxå sova nu tänkte jag. Hoppas att dottern oxå tycker att d är en bra ide{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10