Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-15 23:11:42 följande:
    jo det e klart att magen reagerar väl, den expanderass ju sjukty fort nu.....gulliga ni e, ni 2 å carohl e mina favoriter :)
    naw.. nu blev jag helt rörd... Tack! Du är oxå väldigt om tyckt här å har fått en egen lite plats lixom. D tog lite tid att svar för lillan fick en host- å klök attack Stackarn....
    Pregga skrev 2010-04-15 23:13:51 följande:
    jo det e skitmys.....jag känner min lille typ nere vid blygbenet å uppe vid brösten....å ibland vid sidorna....men längst ner vid blybenet e mest på morrn...
    Min lille prins ligger nog med ryggen ner mot blygdbenet å sparkar å slår upp under revbenen. Han når rätt långt nu den lilla orangutangen:0)
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:21:03 följande:
    nej det var det den inte var därför väntar jag mej nått jätte jobbigt tror jag.... vattnat gick 01.00 fick värkar 18.00 och riktiga krystvärkar 19.30 och 19.45 är han ute så hade en jätte lätt förlossning....
    Usch förlossningsrädsla låter inte alls kul ju:0/ Själv har jag bara ett snitt bakom mig å d blir så denna rundan oxå. Så jag kan tyvärr inte ge dig tips baserat på erfarenhet, men jag lyssnar å stöttar gärna.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:30:04 följande:
    vet du gumman, jag e nog den som vart mest hysterisk här inne pga olika rädslor...men förlossningen e inget som skrämmer mig alls...tänker som så att det kan inte bli värre än sist, ja rent smärtmässigt då. å jag tycker inte du ska oroa dig, eller jag önskar du slapp å oroa dig för det,jag har en fd väninna som vägrar skaffa barn om hon inte får ks. då hennes rädsla kommer sätta p för att hon ens får några. men jag förstår dig fullt ut asså....men det kommer gå bra ska du se. en sak som slog mig idag det e sweetlily, hon har ju som ni vet Ms.... å jag kom på mig sj ida att förundras över hennes mod, hennes längtan efter barn det tar henne igenom detta, utan medeciner mm. Hon e ju egenteligen fantastisk. å jag tror hon lider mkt mer än vad hon vill säja.....det e verkeligen stark av henne.
    Den tanken har oxå slagit mej. HUR ORKAR HON?! Hon måtte var Hulkens lillasyster eller nått. Vilken drivkraft å här gnäller man över lite jobb å städning... man ska ju bara vara tacksam egentligen.
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:36:29 följande:
    tack för ert stöd brudar men nu ropar sängen på mej.... får sova själv inatt då min sambo jobbar men det ska nog gå bra..:) kram på er och sov gott ni me:P
    Hoppas att du får sova som en prinsessa. Vi finns här om du behöver prata.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:35:41 följande:
    hihi du e ju bara för go asså,jag sa just det till carohl...nu fattas det bara hon med..haha ni 2 lillabambi å knyzzel bjuder alltid till skratt även om man mår riktigt skit...tårarna kan rinna av andra anledningar sen så läser jag ngt inlägg ifrån er så brister man ut i skratt vare sig man vill eller inte, haha gillar att ni e brutalt uppriktiga å säjer som ni tycker åstår för det-me like :)haha min lille prins låg i säte sista jag gjorde mitt ul...sen så kände jag hur hela magen slog runt så jag tror att han flyttade..haha söt nöt .kraam
    Ibland kan jag gå över gränsen (andras gränser) men d skiter jag totalt i. Mycket roligare så. Speciellt när folk inte fattar att man skojar å blir arga på riktigt ME LIKE{#lang_emotions_sunny} men jag bara älskar att muntra upp när å kär.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:43:54 följande:
    hahaha jo jag vet att du bryr dig föga, haha å jag älskar det då jag e likadan...*asg*
    D e ju bara för kul. När dem gör ett långt tråkigt inlägg om hur korkad man är å att socialen borde rycka in osv.... när man har skrivit något så korkat att inte en en dum politiker hade trott på d.. D E BARA SÅ KUL!
  • knyzzel
    Lysmasken skrev 2010-04-15 23:43:23 följande:
    Bägge förlossningar har gått ganska snabbt. Första tösen: Vattnet gick kl 18, värkar kl 00. Inskriven kl 03 född kl 06,29 hade 14 min kystvärkar Andra tösen: Värkar kl 17,40 inskriven kl 21,03 född 23,14 hade 9 min krystvärkar
    Starkt jobbat. Hade jag aldrig pallat! Skönt för dej att d gick så smidigt.
    Pregga skrev 2010-04-15 23:43:54 följande:
    hahaha jo jag vet att du bryr dig föga, haha å jag älskar det då jag e likadan...*asg*
    Nä, d ska man inte... Alla är så olika både fysiskt å psykiskt... hallelulia, tack å lov för d{#lang_emotions_sunny}

Har gjort d flera gånger nu. Det ordet som man avslutar meningen med påbörjar jag en låt med. ex Det gör skit ont... "ont, d gör ont" (Lena PH)
    Tror att Junior blir musikalisk hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:56:56 följande:
    hahahah aa att jag inte dog av skratt när jag läste det, den låten kommer ju aldrig te sig d-samma igen...asg...jag kommer alltid å tänka på dig då..hahahha
    Ja, gör d... Själv tänker jag på "anomyms" X med oranga kallsonger med taggtråd på insidan... hahahahaha. Fan va kul! Hoppas att han cycklar till jobbet oxå{#lang_emotions_demon}
  • knyzzel

Undrar bara... har ni/du (d e ju bara vi 2 här) beställt alla gratisstartpacketen/boxarna till din lill prins än?

• knyzzel
    Pregga gumman Jag måste snart gå å lägga mig. Har lite tröthetsstickningar i ryggen nu. Hoppas att vi ses i morron Samma tid - samma kanla! bolibompa, bolibompa, boli boli bloi bolibompa... har vi setts va! På kanal ett!

Se där gjorde jag d igen.. Störigt men sant. sov gott, natti natti å Hälsa carohl
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-16 00:14:49 följande:
    hahahaha japp där gjorde du det igen din busa, hahaha jaa jag ska med gå å lägga mig med en kalle anka tidning här,japp see you tomorrow.....stavas det så? haha sov så göttans, å jag ska hälsa henne :) natti natt..kraam
    tomorrow, tomorrow. I see you tomorrow.... (från filmen "Annie")
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10