Vi fortsätter, Bf aug 10
Go`morron tänkte titta in innan skolan å säga hej- "Hej"
har ni beställt alla gratisboxarna?
Go`morron tänkte titta in innan skolan å säga hej- "Hej"
har ni beställt alla gratisboxarna?
Vi har beställt babyboxen (babybox.se) Den är full med massa varoprovor å den är GRATIS, Sen har vi ju libero som man oxå får massa varaoprovor så som blöjor, tvättservetter mm. Sen så får man babybag grattis inne på dem flesta BB annars så kan man beställa den. Goboken har ett som man betalar frakten på, men där måste man gå ur sen om man inte vill ha mer. Det är ju en bokklubb, men dem andra 3 har jag varit mycket nöjd med. Inte massa mail å absolut inga telefonsamtal eller brev å annan reklam. Dem ÄR gratis.
Nä å, men va kul att vi e inne samtidigt. haft en trevlig kväll? Här har vi haft folk (min svägerska men fam.) Åt en god kycklingstuvning å jordgubbar med grädde till efterrätt. Super gott å ännu godare med trevligt sällskap
Fan vad jag e sliten i kväll. Helt slut körd å då sov jag ändå till halv 8, men jag har ju inte vilat middag alls. Första gången jag sitter ner för att ta d lugnt. Tog inte en ut min lunch i dag. D va så jävla stressigt på jobbet med leveranser å monteringar, jobbade hela 5 timmar non-stopp. fan va jag e trött ska börja jobba igen kvart i nio i morgon så d blir nog en tidig sorti för mig i kväll