Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Go`morron tänkte titta in innan skolan å säga hej- "Hej"

har ni beställt alla gratisboxarna?

• knyzzel

Vi har beställt babyboxen (babybox.se) Den är full med massa varoprovor å den är GRATIS, Sen har vi ju libero som man oxå får massa varaoprovor så som blöjor, tvättservetter mm. Sen så får man babybag grattis inne på dem flesta BB annars så kan man beställa den. Goboken har ett som man betalar frakten på, men där måste man gå ur sen om man inte vill ha mer. Det är ju en bokklubb, men dem andra 3 har jag varit mycket nöjd med. Inte massa mail å absolut inga telefonsamtal eller brev å annan reklam. Dem ÄR gratis.

• knyzzel

Nä å, men va kul att vi e inne samtidigt. haft en trevlig kväll? Här har vi haft folk (min svägerska men fam.) Åt en god kycklingstuvning å jordgubbar med grädde till efterrätt. Super gott å ännu godare med trevligt sällskap{#lang_emotions_tongue_out}

• knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:13:14 följande:
    hej tjejer:) allt bra me er ikväll? jag har som en väldig mensvärk i nedredelen av magen skit skumt... inte en aning varför jag fått de:(
    Usch vad jobbigt. Mitt ben har lossnat helt i fogarna å lever nu mera ett eget liv hahahaha... Molvärk/mensvärken kan var foglossningar som ter sig så.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-16 22:14:56 följande:
    e du säker på att man får en gratis baby bag på BB ?
    Ja, d fick vi sist för 2 år sedan med lillan. Gå in på deras hemsida babybag.se tror jag d va... å delar dem inte ut den så kan du höra av dej till dem så skickar dem den till dej.
  • knyzzel

Fan vad jag e sliten i kväll. Helt slut körd å då sov jag ändå till halv 8, men jag har ju inte vilat middag alls. Första gången jag sitter ner för att ta d lugnt. Tog inte en ut min lunch i dag. D va så jävla stressigt på jobbet med leveranser å monteringar, jobbade hela 5 timmar non-stopp. fan va jag e trött ska börja jobba igen kvart i nio i morgon så d blir nog en tidig sorti för mig i kväll

• knyzzel
    carohl skrev 2010-04-17 19:49:16 följande:
    Är inne på fl en snabbis... Såg dina nya bilder, det går framåt!
    Hej hej. Allt bra me dej å familjen? hann inte snacka så mycket igår. Jag var bara så trött. Här e allt lugnt. Ska bada dottern nu å passar på att ta en dusch själv, men jag ska in lite senare igen. kanske ses då
  • knyzzel
    puchelina88 skrev 2010-04-17 20:38:48 följande:
    nya bildet skriv och säg vad ni tycker om magen;)och allt annat;)
    Super fina saker å kläder till den lill*. Å magen börjar ju komma på riktigt nu oxå ju. Kul för dej
    Pregga skrev 2010-04-17 20:10:53 följande:
    NU e jag tillbaka framför datorn. Skulle bar bada lillan å duscha av mig arbetsdoften (jobbar på en återvingscentral med bla sopor.)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 21:24:09 följande:
    haha men då va det la skönt med en duch nu..urk skulle inte klara stanken, nu har min dotter en kompis som ska sova här, å jag som e skittrött...men men dom tycker det e kul å flickan ifråga e ju snäll :)
    Ja, men då har du ju 2 som kan passa upp dej hahahahaha massera fötter, hämta dricka mm
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 21:33:24 följande:
    hahahah mja den möjligheten såg jag ju inte ;)
    Nä, d gäller att var observant... Kan du skicka hit dem sen, kanske....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10