Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-17 21:37:08 följande:
    hahahah du kan ta dom, helt klart asså visst e det kul att dom kommer överrens osv, men jag e sjukt trött själv å hade bara viljat få vara typ...
    Jo, samma här. Tack å lov för silvertejp när barnen är högljudda
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 21:46:11 följande:
    haha aa det e en bra uppfinning det där asså....*asg* asså nu kliar det på ena sidan av magen,funderar på om det e huden som expanderar...hm...men jag tycker jag står still nu i växten på magen ju...får små sd nu varje dag, dock inte lång å inte heller smärtsamma..utan när jag e ute å går typ...
     Det har jag oxå (sd under promenader) prova ta mindre å långsammare steg. Fungerade för mig. Man vill ju inte sitta inne när solen skiner så härligt. Min hud stramar oxå ibland. Speciellt efter duschen, men d funkar med lite badolja eller babyolja. D e väl som huden först sväller (där av rynkiga fingertoppar) å sen drar ihopa sig när den torkar
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 21:56:17 följande:
    ok, jo jag får fösöka dra ner på tempot när jag går, e såå van att gå i snabb takt....vanesak...jo asså nu på kvällen så kliade det så sjukt på ena sidan bara..men som sagt, det börjar väl strama, å jag ser inte ngn skillnad på magen längre fast andra gör det. fick höra fr mina grannar-ååh va fint du bär din mage, du bär fram han jättefint.-...blev såå stolt :)
    Fan, va kul... Själv ser jag inte heller att magen växer bara att fötterna försvinner å stå hunden precis vid mina ben så försvinner hon oxå hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 21:59:40 följande:
    jo det va skoj :) hahahaha jaa asså jag ser ju inte var det kliar så jag ropade på min dotter å bad henne kolla om hon såg ngt..haha å jag kan vara glad att jag inte rakade av ngt annat med hyveln då jag inte ser ngt :)
    Hahahaha... Själv så ä spegelen min BÄSTA vän just nu. Får väl ta bilder på min mage snart å lägga in så du se den. Annars? Hur har dagen varit? Läste att du e så rund att du inte ser stolarna längre{#lang_emotions_surprised}
  • knyzzel
    Bara 109 dagar kvar tills Lillprinsen är här! Vart tog tiden vägen. Fler som känner att tiden bara springer iväg?
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-04-17 22:19:29 följande:
    ja nu går tiden väldigt fort!!
    Jag får nästan panik på d å känner att jag inte hinner riktigt
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 22:45:27 följande:
    knyzzel? Knyzzzzel????? KNYZZEL????????????????? WTF? WERE DID YOU GO?
    Were did yu o may lovley? were did you go åååå....
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:10:42 följande:
    hahaha hääär e jag hjärtat....framför dig...haha tror jag kände min prins som hastigast nu :) Lycka...
    Min lillprins-Bus har sparkat konstant nu ETT PAR TIMMAR, så jag börjar känna mig lite öm överallt.

Har beställt min egen designade första året bok till lillen nu. har bild i galleriet BABYN . TITTA
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:17:47 följande:
    åå va mys, ska kika direkt :)
    Har designat en till dottern oxå, men den finns i Thyras galleri. Tyvärr bara omslagen än så länge, men när boken kommit så kan jag fota å lägga in lite sidor.
    SweetLilly skrev 2010-04-17 22:48:47 följande:
    nope inte ett ljud. förutom att de vill ha mer uppgifter från min läkare och bett honom om det, men han skickar aldrig in det och snart går tiden ut för det och de tar beslut på dte de har..dvs att jag kan bli nekad. Vilket är mystiskt då de inte ifrågasatt de andra intygen, men ä'nnu inga pengar. Min läkare har ju bara förlängt sjukskrivningen..så jag fattar inte vad de tycker är "bristande"..sjukt.
    Gud va jobbigt för dej/er... Konstigt att myndigheterna alltid ska gnälla på "småfolket"
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:29:18 följande:
    såg, den va ju jättefin ju :)
    Tack... Kostade 416 utan rabbat.... å 316 med rabbat. Inte så farligt faktiskt
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10