Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Sover.... Jag har jobbat mellan 7-12 sen skola 12:30-13:30. Nu har jag sovit ett par timmar å nu sitter jag här, men jag tänkte börja på maten nu, så kommer jag in efter att Lillan nattats 20:00. Jag går in i VECKA 25 {#lang_emotions_cheers} IDAG Måste bara gratulera mig själv lite{#lang_emotions_tongue_out} Å er andra som byter vecka. Kram på er så länge.

• knyzzel

Hej... Nu e jag oxå här. Har städat hela kvällen... Så jävla äkligt golvet var... Fy! Ska ha gäster i morron å då vill man ju inte har ÄKLIGT i alla fall.... Tur att man har besök ibland så att moppen kommer fram... hahahahaha

• knyzzel

Måste bara berätta... När jag satt på engelskan i dag så sparkade Junior så att man såg det JÄTTE tydligt. hihi Så jätte mysigt

Pregga skrev 2010-04-15 22:25:38 följande:
    jo idag har jag ätit så sjukt mkt, lagade en supergod gryta...mumma...
    Lätt gott själv så ska jag äta tigerpudding nu om 5 min, hoppas att d e gott?!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 22:31:22 följande:
    heeey :) haha ja tur e väl för gäster, haha asså jag skulle böja mig fram å det va som om magen låste sig, å det gjorde ont?
    Foglossningar? eller så tryckte han väl på något organ. Så har jag oxå det måst balansera på ett ben om jag ska ha tag på något på golvet eller huka mig. kan inte bocka mig, då tar d slut å luft känns d som å ett långt utdraget hugg... en ilning typ. Gör jätte ont.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 22:39:18 följande:
    natten till idag så kändes ligamenten rejält.....
    Kan vara att du sträckt dej kanske, men orolig behöver du nog inte vara gumman . Själv så har mitt ben (höger) lossnat hel i fogarna å lever ett eget liv{#lang_emotions_undecided}.  Ibland så snubblar jag på d å ibland så viker d sig när jag trampar ner. Lite små läskigt lixom å gör ont så att jag måste stanna en stund å bara känna efter. Hade jag inte haft byxor så hade jag nog tappat fanskapet. {#lang_emotions_yell}
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-15 22:45:33 följande:
    fy vad du är duktig bara komma hit och fortsätta :) haha ja de är konstigt att man ska spara storstädningarna tills man får gäster :P
    Nja.. nu har jag tagit ut mig totalt känner jag... Blir sucksesivt stelare å stelare i hörebenet nu. Hoppas att d släpper till i morron. Tänkte jobba å gå i skola ju! ja, vist e d typiskt att man alltid gör d. Så kommer gäster å skitar ner direkt igen{#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_smile}
    lillabambi skrev 2010-04-15 22:47:21 följande:
    mumms :) jagh har faktiskt varit lite duktig o bakat lite idag :P
    Å d lätt super gott.. själv fuskbakar jag (handlar på konditori)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 22:49:04 följande:
    oj, åh va gött....va blev det då? gu nu e jag ororlig.....
    Lugn i stormen... Hoppa nu inte av hästen innan den har stannat... hehehe (lite små kul) Du får tänka på att han är ganska så stor nu  å om du bockar dej så trycker han på dina organ å annat som SKA finnas där inne. Så länge d inte uprepar sig konstant eller du får så ont att du inte kan röra dej Å d inte släpper så tror jag att d är ganska lugn. Jag själv har sjukt ont i kroppen var jävla dag nu. FAN VAD JAG HATAR FOGLOSSNINGAR Å LIGGAMENT
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 22:58:09 följande:
    haha jag bakar aldrig heller....fusk köper jag med.....men det kanske e en nerv som sitter i kläm....?
    Men även om du inte vet det så har du oxå magmuskler som du kan få muskelkramp i precis som i vaderna. Jätte räligt
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-15 22:57:46 följande:
    haha någon som tagit ut sej rejält av städningen idag... stavningen.. Hehe jag älskar att baka o laga mat...passion :D
    Usch ja... Får sådana energirus på våren när solen tittar fram... Kan bara inte ta d lugnt. Vill helst bara vara ute å leka med dottern, men hon är förkyld å jätte snorig å vill bara titta på Landet för längesedan
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:04:26 följande:
    hahahahah döör av skratt, du har nog rätt...har carohl i luren nu som säjer exakt samma sak...hahahahah hade t0va vart inne så kunde jag frågat henne, hon verkar ju mkt insatt i det hela....inom många områden....suck..
    Min lille sparkar på 2 olika ställen nu så att man ser det. jätte mysigt.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10