Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-17 23:34:28 följande:
    Hello brudar! Jag hade besök tidigare och sen gick jag och sambon till affären för att testa en av de nya glassarna de släppt, då vi var där ringde mammas kille och ville att vi skulle komma förbi och suck NU kom jag hem därifrån! Jag orkar orkar inte vänta på sambon då han kan bli kvar lääääänge. Jag är dödstrött....
    Tjena.. Så nattugglan själv tittar in.... GUD VA KULLLLLLLLLLLL. Hur e d?
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-17 23:45:14 följande:
    Hur är det själv? Haha Knyzzel jag fattar inte att du orkar vara vaken jämt så sent.
    D orkar jag inte heller, men jag lixom fastnar här inne eftersom min gubben fastnar i luren å här e trevligare sällskap då. Jo, d e bara bra. har varit lite låg idag å känt ig väldigt ensamma å tom. Ville bar gråta, men dottern blir ju bara mer ledsen då, så d fick jag hoppa över.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:48:18 följande:
    ja rök lukten asså, inte knyzzel...hahaahhaah har beställt ett välkomstpaket fr go boken iallafall :) samt baby boxen :) såg dock att man va tvungen att ha skrivare vilket jag inte har så jag mailade dom, får la se vad dom säjer....
    Men jag luktar lite bränt ibland när jag tänker till ORDENTLIGT... e ju blondin på RIKTIGT hahahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:46:27 följande:
    haha ok, mja det va ju inte billigt heller asså....kikade lite, ska med köpa men inte där dock....
    Nix, inte billigt men känner att jag prioritera den eftersom den kommer att bevara viktiga minnen. Men jag tror att i go`bokens välkomstpaket så får du en första året bok. Fick vi i alla fall, men gav den till vänner som fick en dotter i februari.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:55:09 följande:
    hahaah va bra ;) mjo det e kul faktiskt....kliar i fingrarna att beställa mer...blir gaaalen....hahahhahaha
    Jag har ingen anning.... Jobbar som ett svin, skolan tar på krafterna å när man kommer hem så vill man bara kramas med dottern, men hon har någon anti-krama-period å pappa är bäst!

Å fast att man jobbar så tycker jag inte att där blir några pengar över till att STOR-SHOPPA för... SÅ JÄVLA TRADIGT
    carohl skrev 2010-04-17 23:54:24 följande:
    Usch man hatr såna dagar ibland. Jag har haft två såna dagar under graviditeten då jag har gått in på toa en kvart och gråtit lite... Ibland är det så iaf då man är gravid iaf har jag märkt, inte annars. Jag tror att det handlar om att man är egentligen så utmattad och full av hormoner helt enkelt. Men gumman när du skriver här sprider du alltid ljus omkring dig
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 00:03:23 följande:
    har inte bölat på ett par dar eller nåt, men jag ha haft lite blandade känslor idag gällande mitt x å hur framtiden kommer se ut...å det känns ju såklart lite ovisst.....
    Ja, hur blev d ska han flytta eller du drömde bara? Hängde inte riktigt med, typ.

Men kan du inte gå in på go`bokens hemsida å kika i paketet då?
  • knyzzel

Nä, jag designade boken någon gång i december å har beställt den först nu... Blev ganska nånga pantburkar å flaskor för att ha råd me den hahahahaha, men d va d värt

• knyzzel
    carohl skrev 2010-04-18 00:07:51 följande:
    Hua jag vet jag fasar lite för hur ekonomin ska bli när man lever på fp och ok nu ska jag inte klaga då jag är inte ensam så jag kommer absolut inte behöva vända på mina kronor men man vänjer sig vid en standard. Å andra sidan så fick jag klara mig på 60kr/dan och skatta på det när jag fick Michelle och då mina vänner var jag ensam och visst jag fick lite bidrag som bostadsbidrag bland annat men det var tufft dessutom så stal Michelles pappa mitt kontokort så fort han kom över det för att ta mina blöjpengar till sprit och knark. Så jag har levt som värst och då borde jag inte oroa mig vilket jag inte gör men man blir bortskämd.... För jag älskar med att stooooor shoppa hahahahaha
    Ja eller hur... Tänkte jobba som FAN nu fram till den siste Juni, sen har jag ju en månad innestående lön. Nä, jag har oxå makens lön att luta mig mot, men jag kommer inte orka gå hemma 1 år i sträck. Kommer nog att börja jobba efter 8 mån å sprida ut mammaledigheten. har kvar dagar med dottern oxå så d ska nog lösa sig. DET SKA LÖSA SIG, har jag bestämt hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 00:13:25 följande:
    asså jag vet inte om det e prat bara eller allvar, han sa ju i förbifarten sist vi pratade att han skulle flytta utomlands å jobba, han har vart i london nu sa han å jobbat där....ja det sa han sist asså....men jag vet inte om det bara e snack...hm, kanske man kan kolla där...ska kika, hahahah
    Okej, men då får du å barnen kanske lite lugn å ro?! Vet att du vill att prinsen din ska ha en bra relation med sin pappa, men så som han har varit mot dej så tror jag nästan bara att lillkillen blir förvirrad om han hör pappa säga sådan saker om sin goa mamma. Dem kan få en bra relation senare oxå även om dem första åren går till spillo. In å titta.
    carohl skrev 2010-04-18 00:17:33 följande:
    Var in och snokade på din sida efter boken och vad fiiiin!
    Tack! Har ändrat den MÅNGA gånger innan jag blev nöjd.
  • knyzzel

tack å lov för Kexchoklad{#lang_emotions_sunny} å coca-cola{#lang_emotions_innocent}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10