• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-02-22 10:45:03 följande:
    åh kul med UL, vilken vecka kommer du vara i då? 16-17 va? jag vill också göra ul men vet inte när. jag gick in i vecka 17 idag alltså 16+0
    Ja !!!
    16+3 kommer jag att vara på mitt rul?
    Kanske tidigt men men !!
    E så nyfiken på vad det kan vara men jag tror att det e en till liten tjejja!

För flickor har jag kommit på ett par namn : Nicole, Denise, Julina, en så länge!

Har du inte fått tid för rul än gumman? puss
    Pregga skrev 2010-02-22 10:35:20 följande:
    haha nej nej...men bara om folk vill lägga till sina namn. jag gör ingen ny! men många kommer in å vill lägga till sig å det blir fööör lång tråd beskr haha jag mår bara fint, sj?
    Förlåt hahahaa!
    Jo jag mår bara bra. Bara att det e så himla kallt ju!
    Blivit beroende av att duscha minst 3 ggr omdagen! vet ej varför men allt mitt illamående försvinner där!

Har duaningar va som gömmer sig i din mage?
    Jag har tittat på din fina mage och tror allt att det en liten pojke vet ej vf?
    Kommer du att titta eller låta det vara en surprise vid förlossningen?
  • SweetLilly

Morrn tjejer! VAr in det sista jag gjord eigår, och det första jag gjorde idag, hade endå 10 sidor att läsa såg att ni snackat met skit endå hehe

Välkommen in till de nya!

Imorgon ska jag iväg till BM och lyssna på hjärtat..myyys

Kallt var det ja, hade 14 grader inne när jag vaknade, så nu ska det eldas för fulla muggar!

Lilla pyret väntas 100804
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-02-22 11:27:11 följande:
    Morrn tjejer! VAr in det sista jag gjord eigår, och det första jag gjorde idag, hade endå 10 sidor att läsa såg att ni snackat met skit endå heheVälkommen in till de nya!Imorgon ska jag iväg till BM och lyssna på hjärtat..myyys Kallt var det ja, hade 14 grader inne när jag vaknade, så nu ska det eldas för fulla muggar!
    Vad mysigt att få lyssna på bebbe{#lang_emotions_heart}t!!

Vilken vecka är du i nu?
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-02-22 11:35:27 följande:
    Vad mysigt att få lyssna på bebbet!!Vilken vecka är du i nu?
    idag är det 16+4
  • carohl

Wiiiihoooo jag har fått en återbesökstid imorgon bitti! Nu mår jag bra med tanken i bakhuvudet och jag tror inne i mitt hjärta att det ska gå bra för att jag har kännt: knackknack knackknac, haha det var precis som att bebisen sa till mig hallå jag är här inne! Underbart!
    Hur som helst jag vill bara få det bekräftat. Jag fixade med jobbet så att en tjej jobbar längre åt mig så gör jag det för henne en annan dag.

Nu ska jag sminka mig för att jag ska på möte strax.
    Kram

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-02-22 11:36:41 följande:
    idag är det 16+4
    Ok min bm kommer inte att låta mig lyssna på bebbehjärtat förrän v 20 v 25 nån gång. Jag blir så less!
    Aja annars är hon faktiskt bra förutom den detaljen...
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-02-22 11:49:58 följande:
    Ok min bm kommer inte att låta mig lyssna på bebbehjärtat förrän v 20 v 25 nån gång. Jag blir så less!Aja annars är hon faktiskt bra förutom den detaljen...
    ok jag fick lyssna första gången för 2 v sen! Men hon varnade mig  och sa att det kunde vara för tidigt och att hon inte skulle höra nåt. Fast det var hennes idé!
    Hon sa att jag skulle få lyssna även denna gång, så maken ska med han också nu så han får höra!

Jag har sån jobbig huvudvärk! Det hugger och strålar lite varstans i skallen, ofta bara en sida i taget. Som tur är går det ju över efter enstund men drygt är det..
    Ska nog dricka lite mer vatten också, är lite dålig på det..
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-02-22 11:59:57 följande:
    ok jag fick lyssna första gången för 2 v sen! Men hon varnade mig  och sa att det kunde vara för tidigt och att hon inte skulle höra nåt. Fast det var hennes idé!Hon sa att jag skulle få lyssna även denna gång, så maken ska med han också nu så han får höra!Jag har sån jobbig huvudvärk! Det hugger och strålar lite varstans i skallen, ofta bara en sida i taget. Som tur är går det ju över efter enstund men drygt är det..Ska nog dricka lite mer vatten också, är lite dålig på det..
    Jag har verkligen tjatat!!! haha men hon vägrar....

Usch då din stackare. det är jätteviktigt att dricka massa vatten nu så det är bara att hinka! {#lang_emotions_wink}

Nu måste jag sätta fart men att göra mig iordning
  • SweetLilly

Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och se om det sätter igång magen..är nästan helt stopp där, får ut en liten sten om dagen typ, känns som att jag har 5kg skit  som borde ut..hehe.

• augustibarn10

Hej hej!
    Hoppas att alla har haft en bra helg!
    Idag ska vi få lyssna på hjärtat :) Första tecknet från bebisen förutom lite fladder. Kan inte riktigt koncentrera mig på något annat utan vill att klockan ska bli tre nu! ;) Men medan jag väntar får jag äta lite av mammas smörgåstårta som jag snodde med mig hem igår ;)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10