Inlägg från: Oväntad |Visa alla inlägg
  • Oväntad

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-08 17:36:50 följande:
    min dotter e BÄST HjärtaHjärta
    hon skulle ju iväg till burger king med sin kompis å fika, men hon lurade mig å åkte med sin vän å använde pengarna till å köpa en present till mig ist, en jättefin ring :) å på den lille påsen som den var inslagen i så stod det, till världens bästa mamma jag älskar dig fr din dotter natalie jag älskar dig....

blir helt gråtmild här....snyft....å lilleman e det full fräs på nu..haha
    Åh vad skoj och vilken gullig dotter du har Glad
  • Oväntad

Ingen kul dag idag.. Har knappt fått sova 2 timmar i natt och 1 timme på förmiddagen. Har så ont i höften så när jag går får jag slagsida emellanåt och höften bär inte mig. Men värst av allt är alla sammandragningar som känns som det sticks i underlivet och kraftigmensvärk...

Har svårt att avgöra om jag ska åka till förlossningen eller avvakta.. Obestämd

Har badat, tagit värktabletter men just nu är allt overksamt.. Rynkar på näsan

• Oväntad
    Pregga skrev 2010-06-14 15:47:40 följande:

Oj, va jobbigt..din mensvärk kan bero på att ngn nerv i ryggen är i kläm...men e du orolig så kan du ju ringa upp å berätta hur det känns så får dom avgöra om du ska åka in....

stackare...uch va jobbigt...har du inget gravbälte? jag använder mitt när jag vet att jag ska handla ect

jo har gravidbälte..

Funderar dock på att ändå åka dit.. Kan ju vara så att det är en uvi som bråkar.. Fast jag vet inte säkert...
  • Oväntad
    Myran 08 skrev 2010-06-14 22:29:32 följande:
    Oj, jag hade nog åkt in för en koll. Hur går det för dig? 
    Min/ busiga bebis triggat förvärkar som gör att man inte ens kan sova, Rynkar på näsan Så väl på förlossningen så fick vi extra starka värktabletter och order om mer vila.. lol omöjligt för mig.. Kunde inte få värkstoppande medicin då jag inte tål den.. Obestämd

Värst av allt är väl att lillen ligger i säte.. Läkaren pratade om kejsarsnitt och då ser jag bara red-alert... Men att babyn kan fortfarande vända på sig.(Fast han har legat som han gör nu ett par dagar). Då håller vi tummarna för det.. Jag vill inte ha ett SNITT... Förvånad... Fast jag vet inte än vad en sätesförlossning innebär.. lol Kanske inte ens vill ha det.. Rynkar på näsan
  • Oväntad

Har ni skrivit förlossningsbrev? Jag fick den instruktionen från senaste BM besöket fast det känns som att det inte kommer hinnas "läsas" sånt.

Liten i magen har fortfarande inte vänt sig.. Går in i v32 i morgon.. Men det kanske ger sig..

• Oväntad

Ja eftersom min lille har lekt torktumlare därinne fram till v 29 så är jag säker på att han "trasslat" in sig så han inte kan röra sig en millimeter.. Tungan ute

• Oväntad
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-29 18:21:03 följande:
    Denna eftermiddagen kunde ju varigt bättre.
     Har lyssnat på mannens gormande och skrik på mig nu och klagan över att pengarna gått till räkningar osv
    Jävla buffel som skrek "Och så ska vi fan ha en unge till ,vi skulle fan göra abort förhelvette".

Jag känner just nu bara vrede,smärta av hans ord samt att tårarna är nära
    Rynkar på näsan Usch att ens säga så.. Det är ju ett barn, ert barn.. Men det är väl så i vrede slår man där det skadar mest.. Elakt som tusan.. Förstår att du är ledsen...

Kram
  • Oväntad

Urk skitdag...

Magen tömmer sig som aldrig förr. Massa magknip och ont i svanken.. Förvärkar eller nåt.. och stick i underlivet när man går..

Fick en slemmig blödning förra veckan men vet inte om det är slemproppen..

Vill bara vakna upp en annan dag som är lite bättre än den här.. Det som är så fint väder.. Hade hellre legat på stranden..

Hoppas verkligen inte min förlossning väljer att starta nu.. Jag och magen är ju överrens om att gå minst juli ut..

• Oväntad

ja nu vet jag var det var som spökade igår.. Njursten/njurgrus.. uscha.. Räcker det inte med att vara gravid..

• Oväntad
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-06 08:01:02 följande:
    Men fy vad jobbigt. Hoppas du fått någon medecin emot det?
    Familjen Mu skrev 2010-07-06 06:56:45 följande:
    Sessans födelsedag idag HURRA!
    Vad tiden flyger iväg, hela 3 år blir hon! Hjärta
    Japp det fick jag Glad
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10