Inlägg från: Oväntad |Visa alla inlägg
  • Oväntad

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-10 14:25:39 följande:
    Pregga- förresten är dom inte dyrare nu? Tycker alla änglar har ett FÖR bra pris, dom är väl ganska så poppis nu eller?
    Ja faller inte änglar under shabby chic temat? Borde kunna ge mer än 700:-
  • Oväntad
    Pregga skrev 2010-08-10 14:36:49 följande:
    hihi jo det gör dom, så jag la in den som Shabby chic fick ju klippa ner den fr taket då jag e osäker om den hänger stadigt, e lite orolig att den var för tung för mig å ta ner...men som en kasse mat kanske?
    Det ska man väl kunna lyfta? min syster bar ju på sin snart 3 åring när hon var gravid...
    Tror nog man kan bära men lyssna på kroppen. Säger den ifrån så var det ju för mycket..
  • Oväntad
    LillSkruttet skrev 2010-08-10 14:51:06 följande:
    Tack tack!
    Blir en del sittandes framför datorn nu på sluttampen och då är det roligt att ha några att skriva med och bolla tankar och funderingar med.

Såg att ni pratade om barn som inte låter en vara ifred..... Ja, det är ju samma här, men hon är ju inte heller så stor. Dock rejält krävande ibland, trotsar som tok och jag har sååå lite ork och tålamod just nu. Ingen bra kombination. Maken började jobba idag också, så nu sitter jag här hemma själv med henne. För tillfället tittar hon på film, och jag får lite lugn och ro.
    Jag har också en 3åring som emellanåt kräver en del av en. Fast just nu är han bortrest med sin barnvakt då jag är "tråkig" och det känns riktigt skönt att han kan få ha lite roligt fast jag är långsammare än en sköldpadda som måste vila ofta..
  • Oväntad
    Pregga skrev 2010-08-11 13:02:59 följande:
    jo jag har klocklat dom å dom e regelbundna, å gör ONT....men sen så släpper det å e som bortblåst efter många timmar....e öm över hela magen å ryggen nu...dom på fl tyckte jag skulle avvakta...kommer ngn liten nu IGEN, men gör inte lika ont som inatt..
    Sådär hade jag med i natt för att sen försvinna nu på morgontimmarna.. Obestämd Det kommer fortfarande ond värkar (?) men oregelbundna nu under dagen.. Kan det vara en "prov-start" eller nåt?
  • Oväntad
    Pregga skrev 2010-08-11 13:14:46 följande:
    Varning för känsligt inlägg--------------------------

Rubrik: Jag känner ofta att jag vill döda mina barn.
    Din motivering: Känner stark oro för barnen efter att ha läst denna tråd. kan inte ngn agera???
    INNAN det händer barnen ngt.
    Innehållet: Hej allihopa!
    Jag har fått för tidigt födda tvillingar i juni. Idag är de 2 månader och hela mitt liv gick åt helvette sedan jag fick barn. Det är 24 timmars jobb, och inte nog med det så måste jag offra allt annat som har varit roligt att göra förr. Ibland vill jag bara strypa de eller något. Man skriker och skakar de i förtvivlan att livet tog slut. Jag känner ingeting i mig själv utan ilska och trötthet. Jag kommer säkert att begå självmord snart. Hur kan en människa klara av det här? Skriket, sömnlöshet och trötthet som aldrig kan ta slut. Vissa känner kärlek och sånt men för mig har det blivit som ett jobb som jag hatar mer och mer.
    Oh jösses.. Vi får verkligen hoppas att de gör något åt det där... Förvånad Det låter nästan som ett rop på hjälp..
  • Oväntad
    Pregga skrev 2010-08-11 13:17:42 följande:
    jaså? flåt men det känns lite skönt att ngn mer känner samma sak....jo samma här, kommer fortfarande lite mindre...vet inte gumman om det e en provstart....å jag känner mig helt uppgiven ida..
    Jag förstår det. Jag vet inte om jag ska ta en rejäl promenad för att kanske får fart på det igen eller bara vila ifall det kommer igång då det har varit en lååång natt.
  • Oväntad
    Pregga skrev 2010-08-11 13:22:39 följande:
    jo jag frågade om detta med promenix, å det hjälper inte ett skvatt mer än att man kan få mer ont till ingen nytta sa dom, det enda som kan hjälpa e färdknäppen tydligen....
    bara lilla jag skrev 2010-08-11 13:03:35 följande:
    hej tjejer.. såg eran tråd och var bara tvungen att kika in.. min kille blir 1 år idag och jag blev lite lätt sentimenal när jag ser er tråd och att ni är där nu där jag var för 1 år sen :) Önskar er all lycka och att det blir babyboom här snart :) usch va tiden går fort :)
    åh lätt när man är ensam hemma... Glad
  • Oväntad
    Pregga skrev 2010-08-11 13:33:02 följande:
    haha DÅ e det värre.....ja en annan e ju helt ensam med, frågade mitt x om han inte kunde vara här på natten bara.typ komma sent å åka tidigt, sova på soffan...men det tänkte han absolut inte, å jag frågade för att jag känner mig lite orolig....inget annat...as!!!!!
    Trist ex... Rynkar på näsan Förstår att du inte vill vara själv när det händer saker. Finns det inte någon annan du kan ha där som du kan lita på?

Jag tänker inte åka till förlossningen förrens jag är helt hundra på att det är bebis på G och som inte "tänker" avta.. Någon checkup behöver jag inte om inte vattnet går eller det blir en blödning.. Fast jag föredrar värkar så man kan vara hemma första delen och softa, ,mysa och röra sig som man vill..
  • Oväntad

Busig natt med värkar och oregelbundna på morgonen har gett en lugn eftermiddag och jag har fått tillfälle att sova i 3 timmar.. Obestämd Jag som hade hoppats på nått roligare idag..

Nåja kanske bättre lycka i morgon..

• Oväntad

När jag fick min son hann de bara ge en starkare alvedon innan han kom så jag... hm.. slöt mig och när krystvärkarna kom då kom all kraft ut genom munnen så att säga.. Men jag kunde inte kontrollera det...Det gjorde så förbannat ont och vill helst inte uppleva det igen..

Gärna lite mer bedövningar så man kan behålla sitt förstånd. Får väl vara så där.. Ge mig allt.. i dörren eller nåt.. Tungan ute

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10