Bubbis10 skrev 2011-03-13 16:16:05 följande:
Måste bara få skriva av mig lite...ida träffade jag mitt "underbara" x för umgänge på offentlig plats med vår son....aså hur mkt ska jag behöva stå ut med me den jävla skithögen rent ut sagt? guu va sne jag e aså!!
att inte han tar å skaffar sig ett par nya ungar med ngn annan å låter oss vara ifred för han sätter ändå inte lillemans behov först,utan i vanlig ordning sina egna.
heeeelt paranoid e han åxå å ska banda all vår tele kontakt eller när vi ses,för han ska bevisa??!! eh ok....normalt.
hm....sen försöker han få det å framstå som om det händer saker som det inte gör,för att bandas det då så kan man ju tro att det e som han säjer. Nu kommer jag stoppa umgänget nästa planerade gng för efter det ska vi tillbax till fr, å detta e ohållbart. det är inte i lillemans bästa intresse att det blir ständiga konflikter.
han har fått för sig att jag träffat en massa killar åxå, vad han nu har med det att göra?
sen att han frågar hur mkt pengar jag lägger på barnen varje månad,eller hur många ul jag gjorde osv listan kan göras lång. sååå tröttsamt!
Ja om han vill få till ett umgänge och eventuellt gemensam vårdnad så misslyckas han ju fatalt. Grunden för att få till det är ju att man kan komma överrens och fatta gemensamma beslut om barnet och kanske framför allt inte misstänkliggör dig som mamma. Tycker du gör rätt i att stanna umgänget för det är inte i er lillemans intresse.
Tur att du har vänner som stöttar dig.