Vi fortsätter, Bf aug 10
Allt startade för bara ca 1½ timma sedan i affären.
Har ett hemskt tryck neråt och lillan sparkar vilt också så det gör jätte ont så jag gråter.
Jag börjar misströsta bigtime, varje dag känns som flera år.. Är det såhär att gå över tiden?? Enda jag kan se fram emot är måndag för då är det sista BM besöket sen upp till förlossningen för planerad igångsättning. Jag kommer "hänga" på låset och be om det asap,... Är så trött på att ha ont, trött och inte ens funka som mamma till min 3åring..
Hm.. För ca en timme sen så läckte jag något som kan beskrivas som något vattnigt med flytningsinslag.. Det läckte tillräckligt för att ta i "golvet".. haha lol... Hur som helst, det kändes som jag inte kunde hålla tätt.. Luktade på det och det luktade som hm... metall i vatten..
Saken är den att jag blir tveksam till det hela eftersom jag "myst" några timmar tidigare. Kanske det liksom är ett resultat av det.. Iof har det aldrig blivit såå mycket av det..
Har i vart fall fått "mensvärk" av det och använder troskydd just nu. Fast känner mig fortfarande som något rinner.. Fast inte i samma mängd..
Har sagt till barnvakten att det kanske är något eller inget alls men hon har mobilen på.
Men jag avvaktar, har ingen lust att åka till förlossningen i onödan..
Passar på att lägga in en bild på min prinsessa