Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-02 23:36:05 följande:
    Som jag skrev i den andra tråden. Tänker sova snart, så du får sova så gott du kan å bomba BM med frågor i morron så du slipper oron sen. Kram å go natt.
    jo jag såg det å svarade, sov så gott gumman, natti natt..hörs imon..
    kraam
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-03-03 07:24:09 följande:
    UL idag kl 8,45 Är det noll, ett eller två i magen?
    hehe lycka till idag {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-03 10:16:21 följande:
    Pregga: Vad håller ni på med i Götet egentligen? Skjuter ihjäl varandra nästan varje kväll?
    haha vad har jag nu missat? jo men det e skottlossning här var å varannan dag..haha för ett par månader sen så stod jag ute med en vän på parkeringen å skulle säja hej då efter ett besök....det bara small brevid oss å kulorna ven i luften, hahaha du skulle sett hur han såg ut...hahahhaha han kastade sig in i bilen å vrålade-Samantha, jag ringer sen...trampade på gasen å for iväg...kvar stod jag helt lugn..å bara jaha?
    Men man e så van asså....asg..
    Lysmasken skrev 2010-03-03 10:22:30 följande:
    Hallå.Det var bara 1 som tur var. Nytt bf blir 9:e augusti
    ÅÅ va kul :) hehe Grattis!"
  • Bubbis10

Måste berätta ngt....gulliga Knyzzel köpte en present till mig igår på min press...jag blev helt rörd...en kiten rosa kanin som är en lyckotass för idag....
    fattar ni va gölligt gjort...blev ju helt till mig i trasorna...{#lang_emotions_heart}

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-03 10:41:05 följande:
    haha jo man e van...herrejisses när jag vaknade på natten av att dom skjöt på varandra utanför...jag slängde upp fönstret, ville ju inte missa ngt, hahaahah
    ja jag e lite nervös för idag...å fas 3, det märker vi efter mötet....hahaha
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-03 11:04:26 följande:
    Haha, jag ska tänka på dig! Det kommer säkert gå bra. Om inte den du ska träffa är pucko. Har du träffat denna förut?
    tack så mkt, oron börjar komma mer nu....suck..nej jag har ju inte träffat denna läkaren innan..hoppas han e bra..
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-03 11:13:03 följande:
    Ja man kan ju aldrig veta. Männsikor är ju så olika. En del går man ihop med andra inte. Snart är du där!
    näe dete  ju så, den kvinnliga jag hade sist tycker min bm såå mkt om, jag ansåg henne vara en hagga! Men nu e det en man så jag hoppas han e lite mer ödmjuk...jo om en stund så..sen ska jag på möte med min coach...suckar igen...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-03 11:16:36 följande:
    Till min STORA lycka tror (Rätt säker) jag att lill*n rörde sig mycket i magen igår så det kändes Inte starkt men iaf väl kännbart och if inte tarmarna som dansade tango Kanske vågar hoppas nu iaf att det är en levande där inne Jösses vad jag längtar till denna sommaren.Dels att få komma ut med husvagnen,sola/bada/busa med familjen och få ett nytt stjärnskott i familjen Hoppas bara jag får mitt efterlängtade körkort också.
    åå gu va skönt, e så glad för din skull{#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-03 11:22:00 följande:
    jo ja längatr till sommaren oxå då vi oxå har husvagn ska bli skönt komma i väg lite med vagnen igen;)får se om man kommer in i vagnen lr om magen är för stor hehe
    Gumman, hur mkt har du gått upp? vi ligger ju helt lika än så länge i tid...
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-03 10:51:53 följande:
    Tjejer vet ni någon affär som säljer bebiströjan i närheten av östergötland??vill gärna testa tröjan för vet inte vilken storlek ja ska ha om jag beställer i från nätet;/
    Vilken stl har du i vanliga fall? jag har en affär här vid mig som säljer dom för 169 kr.
    jag kan ju prova min normal stl å jämföra med din å sen lägga på ngt nu?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10