Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-03-02 08:49:56 följande:
    Hoho var är alla? Vilka sjusovare Pregga! Bara du och jag som är uppe? =)
    haha aa det ser inte bättre ut, hahaha
  • Bubbis10

Godmorgon Angel å puch

hoppas ni sovit gott, hehe det har jag..hade en såå wierd dröm. jag va visst prostituerad, behövde pengar till en ny data...hahahahahahahha
    my god!

• Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-02 09:23:00 följande:
    heej preggis... asg* tänk så man får till d, hahaha.. fick du ihop nån kosing då? =0)
    haha asså jag stod å diskuterade pris med gubben i affären som är gift å allt, la hans hand på mitt bröst å sa-ge mig 1000 spänn....hahahaha billig va jag med =) asg...
    tack å lov så va det bara en dröm..gu va hemskt. Men jag drömmer mkt konstigt nu...
    den kära leken skrev 2010-03-02 09:25:52 följande:
    Haha, vilka helkonstiga drömmar man har nu. Haha
    jo jag har ju drömt en annan sak med-en hiss öppnar sig, det står en väska på insidan..jag kikar in i den för den är öppen, bara svarta kläder i den...på hiss golvet ligger det foton..jag tar upp ett, ser en man som ser mkt sorgsen ut....jag ser tårar i hans ögon....tar upp det andra kortet fr golvet å ser en gravsten, det står theresa på den.....
    har haft en annan dröm med där jag ligger på sjukhus....vaknar, helt matt..ser teckningar fr barn...men den ena teckningen tar min uppmärksamhet, det är en gravsten på den med å på den står det-
    Du var en fin kvinna som dog alldeles för ung....jag antar att det var min gravsten, ritad av ett barn...en sköterska kommer in å jag frågar, ni har väl inte tagit bort mitt barn?
    hon svarar...mm, jag frågar igen, va? har ni det?
    hon svarar.-Va?
    Jag frågar en 3dje gång-mitt barn???? mer rädd å orolig..hon svarar lungt, nej du har ditt barn kvar.....

vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, om inte som min egen rädsla....

å horeriet, haha ja det rör la ekonomin...hahaha
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-02 09:30:02 följande:
    hmm nu har jag inte s¨öma bröst längre;/hmm hoppas Mini lever där ine bara!!blir ju orolig ju!!!
    det e nog ingen fara, man kan inte gå å ha ont i brösten i 9 månader. mina ömma kan bli helt vanliga i en vecka för att sen börja ömma igen...normalt gumman....
    Angel20 skrev 2010-03-02 09:32:30 följande:
    åh jag måste bara skriva av mig lite... jag å min sambo har juh som ni säkert vet haft lite bråk och d har vatt lite spänt mellan oss.. efter sista bråket har d istället vatt kanon, så underbart och vi bestämde att vi skulle åka å hälsa på mina föräldrar på ostkusten för att komma ifrån allt och få slappna av lite, om vädret tillät...igår började vi prata lite väder för att d börjar frysa på igen.. då har min älskade sambo ändrat sig helt å vädret som är, har varit, kommer bli är helt katastrof och d går inte åka nånstans, att jag ens tänker tanken att åka över till mina föräldrar e absurt, bla bla bla.. vi började bråka igen.. jag fatta ingenting!!IDAG, så pratar jag me honom per telefon (han åker å jobbar när jag sover) då ber han så jätte mycke om ursäkt å säger att han bara provocera fram tjafset för att han gått å varit allmänt irriterad ett par dar.... hahahaha, han e schizo!! så d e sjävklart vi ska åka helt plötsligt (om d inte blir massa snö) och vägarna va jätte fina igen!
    Gumman, jag tror att din kille bara är lite rädd för den förändring som väntar...ge han bara lite tid...hihihi han kommer lugna ner sig..hoppas jag..
    puchelina88 skrev 2010-03-02 09:36:22 följande:
    okej jag är i vecka 17 nu 16+1!!va på ul den 8 feb då va ja i vecka 13 sa hon då såg allt bra ut!men man bli ju orolig ju!!vill ju ha ul varje dag ;)
    Jag såg min lilla i v 13 åxå å den va sprallig å så....å vi ligger exakt lika i tiden ju, e nog ingen fara ska du se, man läser så mkt tragiskt här inne att man blir mer nojjig efter att man reggade sig här inne än man var fr början...
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-02 09:36:38 följande:
    haha, ja dessa drömmar... jag har drömt att jag ska ha sex med.... LINDA ROSING!! va fan e d då?? jag e inte ens lagd åt d hållet d minsta =0P
    Linda rosing?? hahaha wtf? hm....asg
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-02 09:51:48 följande:
    jo de är mitt första oxå!!ja har ju vart med min mamma under hennes graviditeter med mina syskon och hon hade ju APC recenstans så hon hade ju proppar på livmordern så alla är ju födda väligt tidigt ja vecka 30 min bror va den som va längst i magen vecka 37 min sysster som dog vecka 28 och min andra syster vecka 26 men hon mår bra i dag och ska fylla 6 år!!men de va ju kritiskt med alla!!!
    Men det är INTE ärftligt att få prematura barn.
  • Bubbis10

NGN av er, har ni kännt det som ett tryck i underlivet? ibland kommer det tycker jag att det nästan känns lite ömt...å det OROAR mig!

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-02 09:59:19 följande:
    Ne ja vet och dom har testat mig på det där APC testet och ja hade inget så de känns skönt
    sedär ja, va skönt :)
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-02 10:03:06 följande:
    ja han e rädd... skulle han få så skulle han låsa in mig här i 9månader, d har jag själv sagt.. han blir arg när jag vill åka in till gbg å shoppa, han vill inte att jag åker å hälsar på mina vänner och helst inte går ner till skolan, utan han tycker jag ska få motion genom att gå runt husen här i kvarteret!! jag förstår honom, men han måste försöka sätta sig in i min situation oxå, man behöver inte kunna förstå, men man måste respektera!
    hahaha men det e lite gölligt samtidigt, tänk om alla män kunde bry sig å vara så omtänksamma. sen finns det såklart gränser för allt!

INGEN annan som får som ett tryck i underliver, lite ömt typ?
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-02 10:07:01 följande:
    Jo jag har fått de oxå det kan komma och sen slutar de sen kan de komma om några dagar igen!!
    Ok, tack så mkt ör svaret, det kommer oftast när jag suttit mkt på stolen i köket där jag brukar sitta med datan.....ska ta upp det på mitt läkarbesök imon..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10