Angel20 skrev 2010-03-02 09:23:00 följande:
heej preggis... asg* tänk så man får till d, hahaha.. fick du ihop nån kosing då? =0)
haha asså jag stod å diskuterade pris med gubben i affären som är gift å allt, la hans hand på mitt bröst å sa-ge mig 1000 spänn....hahahaha billig va jag med =) asg...
tack å lov så va det bara en dröm..gu va hemskt. Men jag drömmer mkt konstigt nu...
den kära leken skrev 2010-03-02 09:25:52 följande:
Haha, vilka helkonstiga drömmar man har nu. Haha
jo jag har ju drömt en annan sak med-en hiss öppnar sig, det står en väska på insidan..jag kikar in i den för den är öppen, bara svarta kläder i den...på hiss golvet ligger det foton..jag tar upp ett, ser en man som ser mkt sorgsen ut....jag ser tårar i hans ögon....tar upp det andra kortet fr golvet å ser en gravsten, det står theresa på den.....
har haft en annan dröm med där jag ligger på sjukhus....vaknar, helt matt..ser teckningar fr barn...men den ena teckningen tar min uppmärksamhet, det är en gravsten på den med å på den står det-
Du var en fin kvinna som dog alldeles för ung....jag antar att det var min gravsten, ritad av ett barn...en sköterska kommer in å jag frågar, ni har väl inte tagit bort mitt barn?
hon svarar...mm, jag frågar igen, va? har ni det?
hon svarar.-Va?
Jag frågar en 3dje gång-mitt barn???? mer rädd å orolig..hon svarar lungt, nej du har ditt barn kvar.....
vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, om inte som min egen rädsla....
å horeriet, haha ja det rör la ekonomin...hahaha