Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Privar ul behöver inte kosta såå mkt, hos en vanlig privat gyn-200 kr
    privat bm-500 kr

• Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-03-02 12:19:10 följande:
    Så skönt ! idag var jag till min bm och hon hittade hjärtljuden som vanligt även om jag inte kännt så mycket sparkar nu, hon sa att den ligger längre mot ryggen nu och när de är så här små (v.16) har de ofta viloperioder så det är helt normalt att jag känner den mindre nu som då.
    hehe jag känner min lilla nästan dagligen, men jag e så liten å späd i min kropp så min bm sa att det e därför jag känner så tydligt :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 13:02:55 följande:
    Skulle så gärna känna min varje dag med. Men nu tror jag nästan säkert att det är den jag känner.
    hehe men det e det säkert med, men man e ju löite osäker i början om det e tarmar osv....idag har jag inte kännt ngt alls..än..men det kommer väl =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 14:05:38 följande:
    Säkert lagom tills du ska sova. =)
    haha hur visste du att sängen lockade nu? vem har tjallat?? hahaha
    asså det e kul, i vissa trådar så lovordas man å e en underbar pers, i en annan så e man galen...hahahahhhhaha
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 14:10:38 följande:
    Det är härligt att folk är olika och att man inte går ihop med alla men med vissa. Hellre lite galen en helt vanlig!
    haha aa eller hur? varför vara som alla andra :)
    det e en som stör ihjäl sig på att jag e orolig för liten å tycker jag ska ut å promenera , dona å fixa trots att jag får sd av det, å enl henne så e man lat annars.
    Men det får hon tycke, jag kunde inte bry mig mindre...

du...öh...gömman, jag tror...att vi är
    ENSAMMA PÅ TRÅDEN IGEN! HAHAHAHAHAHAHAHA
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 14:20:36 följande:
    Haha, vad sysslar alla med egentligen? Ute och promenerar i det vackra vårvädret kanske? hahahhahaha, se så ut med dig. Skit i att du riskerar missfall här ska du inte visa dig lat iaf! Hahahaah
    haha aa eller hur, jag skrev det...åå jag ska bara ligga här å ta det lungt, äta å njuta av min lathet =) men det ska bli skönt å f träffa läkaren imon....
    ja vette sjutton var folk är...haha satt just å läste upp en tråd för morsan, vi skrattade å vi skrek i varsin ände på tel, men vi har lite sjuk humor med...
    tårarna bara rann här, hade först svårt å läsa för henne.....ska laga tacos här snart :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 14:58:12 följande:
    Vad skönt det låter. Vill också ligga på soffan och bara göra ingenting. Ska bli spännande att höra vad läkaren har att säga. Vilken tid ska du dit? Gott med tacos. Hemma blir det nog järnkick med nässelsoppa. Får det en gång i veckan nu. Inte mig emot. Det är riktigt gott!
    haha jo det e skönt men å andra sidan så saknar jag å gå ut på långa promenader, men kan ju inte nu..får sd direkt! jag ska vara hos läkaren 13.30 imon å mäta livmodertapp å fråga om mina sd mm. jo jag har lovat lillan tacos idag...haha orkade inte igår, var å handlade å va skittrött när jag kom hem....nässelsoppa har jag aldrig provat, men det låter spämnnande ju =)
    the jeryds skrev 2010-03-02 15:04:02 följande:
    Hej allesammans, ligger lite på lågvarv här. tänkte bara kika in lite snabbt o hälsa :) Ja pregga skriv till mig vad läkaren sa imorn, eftersom vi har likanande problematik eller vad man ska kalla det. Låg i badet igår o badade så kickade bebis för första gången å att det verkligen inte fanns tvivel, hela magen skakade till. Mysigt och jag skrattade gått :) Spännande spännande! Idag sjung jag för den på soffan så rörde den sig. En liten sångfågel i magen :) dock lugn och blyg.
    hehe åå va mys å känna liten, jo då vi har samma hm..symtom? så självklart berättar jag imon när jag e hemma. hihi jag har åxå nynnat lite för magen, men känner mig lite bäng...hahahahaah dock när vi sjöng kareoke, så kickade den loss rejält.... oj där kom en liten putt nu..hihihi
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-02 15:14:27 följande:
    hej alla goa tjejer!!! Här har ni varit aktiva, som vanligt =)Min internet uppkoppling ligger nere, har gjort det nu sen förra veckan =(Men jag kopplar upp mig genom mobilen fast det är ju lite segare än vanligt ;)Igår var vi på rutinultraljud, trodde då att jag nyss gått in i v.18 men blev flyttad 2 dagar så jag gick in i v.18 idag istället =)Allt såg bra ut, tack och lov och bebisen sparkade och höll på därinne(jag känner inte av den så mycket ) men man kunde ju se på skärmen hur den inte ville ligga stilla.BM försökte kolla kön men kunde bara ge 80% säkert svar, hon sa att det skulle synas mer om 4 veckor. Hon sa att det till 80% är en flicka, men jag känner fortfarande att det är en pojke hehe.Det är ju ofta hänt att dem säger att det är en flicka, på UL och att det kommer ut en pojke. Det hände mig förra gången. Den enda gången jag kollade kön och dem sa att det var en flicka UT kom en pojke haha, så jag litar inte på det denna gången heller =)Jag lämnade även blod till NUPP eller vad det nu heter, glömmer alltid bort vad det heter. Nu är det bara till å vänta i typ 10 dagar innnan man får svar på det..... Drygt.
    heej elinnn!
    Gu va kul å vara på rul..å jag längtar så med..hihi...jag frågade min bm om man kunde se könet nu å hon sa såhär, kvinnans yttre blygläppar liknas vid 2 testiklar när bebben e så liten, så antingen stannar dom å växa å det blir en tös eller så utvecklas dom mer å det blir en pojk. samt att klittan stannar, eller växer ut till en snopp. så det kan vara lite tidigt att avgöra. sj är jag i v 17 nu....
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-02 15:17:59 följande:
    Myyysigt. nu ska jag dricka kaffe :) Gött som fan så här med lysnade sol :P Snart ska vi dricka kaffe Pregg!!!
    hehe jag tar gärna en kopp med dig snart men det får bli te för min del. har lagt ner kaffet nu..., hehe kan slå dig en pling senare om det e ok?
    {#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-02 15:29:04 följande:
    Pregga: Då vet jag när jag ska börja hålla utkik efter dig här då =) Hehe
    haha jo...hehe ska på möte med min coach efter men lovar å uppdatera snarast =)
    the jeryds skrev 2010-03-02 15:27:01 följande:
    Ja gör det!! Du är välkommen hit när helst du känner att du orkar jag är inlåst ett tag till tyvärr- Men du hittar ju till hooden.
    haha jo det gör jag utan tvekan, lär få beväpna mig då me...hahahahhaaha
    tack så mkt gumman =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10