den kära leken skrev 2010-03-02 14:58:12 följande:
Vad skönt det låter. Vill också ligga på soffan och bara göra ingenting. Ska bli spännande att höra vad läkaren har att säga. Vilken tid ska du dit? Gott med tacos. Hemma blir det nog järnkick med nässelsoppa. Får det en gång i veckan nu. Inte mig emot. Det är riktigt gott!
haha jo det e skönt men å andra sidan så saknar jag å gå ut på långa promenader, men kan ju inte nu..får sd direkt! jag ska vara hos läkaren 13.30 imon å mäta livmodertapp å fråga om mina sd mm. jo jag har lovat lillan tacos idag...haha orkade inte igår, var å handlade å va skittrött när jag kom hem....nässelsoppa har jag aldrig provat, men det låter spämnnande ju =)
the jeryds skrev 2010-03-02 15:04:02 följande:
Hej allesammans, ligger lite på lågvarv här. tänkte bara kika in lite snabbt o hälsa :) Ja pregga skriv till mig vad läkaren sa imorn, eftersom vi har likanande problematik eller vad man ska kalla det. Låg i badet igår o badade så kickade bebis för första gången å att det verkligen inte fanns tvivel, hela magen skakade till. Mysigt och jag skrattade gått :) Spännande spännande! Idag sjung jag för den på soffan så rörde den sig. En liten sångfågel i magen :) dock lugn och blyg.
hehe åå va mys å känna liten, jo då vi har samma hm..symtom? så självklart berättar jag imon när jag e hemma. hihi jag har åxå nynnat lite för magen, men känner mig lite bäng...hahahahaah dock när vi sjöng kareoke, så kickade den loss rejält.... oj där kom en liten putt nu..hihihi