Vi fortsätter, Bf aug 10
Här är det full fart, hinner knappt sitta ner mellan varven. Det har jag inte tålamod till heller för den delen.
Har haft som småvärk i omgångar hela morgonen, men det kan ju bero på att jag åkt rutchkana med grannens 3-åring idag, och herregud vad hon har energi. :) Kanske borde försöka ta det lite lugnt nu framöver, men hur kul är det på en skala?
Pregga: Hur går det med dig?
Har ni haft en bra dag hittills?
Kramen på er. :)
jisses, vilken energi du har asså, haha en annan e helt slut körd...vad det gäller värkar osv så antar jag att det ska sätta igång såhär nu, det förbereder väl sig...känner mig bra osäker just nu spiciellt som jag fick en liten blödning men får väl tro att det beror på att värkarna påverkar livmodern lite, han kollade ju den å allt såg bra ut...men man undrar ju lite om dom bara säjer så för att få tyst på en..hm..
kram
För övrigt så sitter jag inne bland mina fläktar idag, orkar då inte gå ut i denna värme!
Har inte haft internet sen ca. 18 igår kväll, därför har jag lyst med min frånvaro... Men nu tror jag att det ska va stabilt igen..:)
Inte en aning,var på östra idag å dom där e ju totalt ignoranta så nu funderar man på om dom ens e kompetenta....grr...