elinnnnn skrev 2010-07-20 19:31:33 följande:
aha okej men då förstår jag.. barnmorskan vet nog inte riktigt vad en hinnsvepning är :P men vad jag fått höra är att dem stoppar in fingret INUTI tappen och lossar på hinnan lite... men det går ju inte om man inte halsen är helt utplånad.... konstigt. jaja strunt samma hihihi
Pregga skrev 2010-07-20 19:15:29 följande:
haha nej nej gumman, jag tog inte illa upp av ngt jag känner själv att jag inte förstår längre, asså jag träffar olika läkare å alla säjer lite olika..så ngt förvirrad e man ju nu...jaså du har sd? hihi ja det närmar ju sig nu :)
vad jobbigt med olika läkare hela tiden och ännu jobbigare ju när dem inte säger samma sak :S stackare
ja, alltså vanliga sammandragningar bara får det av att lillan trycker nedåt.
men inga förvärkar alltså.. jag börjar bli lite sugen på att få igång allting nu faktiskt. vill inte vara gravid längre....
Ok, ja asså jag vet inte vad jag ska tro längre, har nog inte träffat samma läkare ngn gng, å alla har ju sina åsikter å erfarenheter å jag blir mer än förvirrad...men det kanske inte var en hinnsvepning hon gjorde då? men varför säja det på tel när jag ringer in å undrar vad det var dom gjorde? haha du milde tid asså...det enda dom sagt gemensamt är att igångsättning inte är bra..så det hoppar jag nu..
haha jaqa jag fick ju höra att mina hemska hugg är åxå att lilleman trycker ner huvudet typ....jag förstår att du börjar bli sugen på att få igång allt, man längtar ju så efter dom...men jag försöker tänka så nu att, har jag väntat i flera år å kämpat så kan jag vänta i några veckor till :)