elinnnnn skrev 2010-07-18 17:06:08 följande:
alltså igår vägde jag mig på kvällen,
vägde då 83 kg (utan kläder)
imorse vägde jag mig igen
81 kg
Haha, herregud det måste ju allt ha varit massa vatten!
Jag samlar nog på mig mer än vad jag trott.
Lite lustigt, 2 kg viktnedgång endast över natten ;)
-------------------------------------------------- ------------------------
Inatt vaknade jag vid 2-3 tiden av att magen värkte.
Jag blev skräckslagen, jag har ju läst att omföderskor kan ha förvärkar i sömnen utan att vakna och sen helt plötsligt vara öppen 4-5 cm redan...
Jag tänkte för mig själv: okej, ta det lugnt , gå på toaletten först....
Jag gick på toaletten och typ hälften av hela mig rann ur mig. Typ
Hahaha, pga att blåsan trodde jag att min förlossning börjat.
herregud alltså
haha jag träffade en kvinna på Mvc som gick upp 5 kg på kvällen, haha den du ;) jag e med bra svullen asså...hua, men har inte ont av det längre dock..det där med omföderskor har jag inte hört, men jisses, haha då vet jag det...my god!!
haha men asså nu e vi så långt gågna så det skulle ju inte vara konstigt om det satte igång :)
elinnnnn skrev 2010-07-18 17:08:59 följande:
ja vi är många goingar härinne, du inkluderad ;)
men hur känns det nu för dig? tror du det är på G eller tror du det stannar av och han stannar lite till? berätta!
om jag ska vara ärlig så är jag lite lite avis. jag vill också att mitt ska vara på G, fast ändå så vill jag inte det. Men mest bara för att min make inte är här än =)
jo, klart hon längtar hem =) hemma är alltid bäst också och särskilt när man har andra barn som väntar på en därhemma.
naaw, hihi tack....

asså jag vet inte riktigt, jag hade ju förestätt mig att vattnet skulle gå som det gjorde med lillan å nu vet jag varken in eller ut..kan ju lika gärna stanna av...klart det hade vart kul om han ville komma, men samtidigt så vill jag att han hullar på sig lite innan...klart du vill ha din man med, å snart så kommer han gumsan :)
jo jag förstår att hon vill hem med sin lille, jag vill ju med ha hem min därav att jag vill att han väntar lite till....nu hickar han å brötar som attan..haha