Vi fortsätter, Bf aug 10
Snabbt å lätt=klart :)
orkar inte böja mig fram å ta benen nu när jag e så öm efter igår...å muttan..jaaa den...assåå.....*visslar*
Snabbt å lätt=klart :)
orkar inte böja mig fram å ta benen nu när jag e så öm efter igår...å muttan..jaaa den...assåå.....*visslar*
pregga: fast förresten så även om vattnet går så kan det dröja upp till 72 timmar innan det kommer igång ordentligt. tror det är så att pga infektionsrisken så låter man inte det gå längre tid än så utan då blir det igångsättning... fast kan tom vara färre timmar, är inte riktigt säker :S
som sagt för mig gick ju inte vattnet en enda gång utan BM fick ta hål på hinnorna väl inne på förlossningen då jag ändå var typ öppen fullt haha. men ja efter att vattnet gått så kom ju bebisen kanske 5 minuter efter det.
fast det är nog annorlunda om vattnet går innan man öppnat sig helt, hmm

Du e ju för underbar :)
blir till
En fråga nu-jag har ett par vänner som envisas med det ena än det andra, vi kommer till BB varje dag, Öh-NEJ TACK! sen kommer, ååh som vi ska passa den lille när du behöver vila...hur säjer man ifrån utan att såra?
Sen träffade jag en bekant igår som visade sig vara tvärsjuk idag med hög feber å ont i halsen, kommer jag smittas nu då?
jo det e ju det, bara pappan å syskon får komma in å jag kommer vara mkt tydlig med att ingen ska komma för jag kommer inte ta ut den lille fr avd. thats it! att folk bara tvingar sig på, vi kommer varje dag å hälsar på bla bla BLA-NEJ tack! Min lille discoprins ska lära känna sin egen fam ett tag först.
asså jag brukar ju aldrig bli sjuk heller, men tänkte på att vårt imunförsvar e så svagt just nu, å jag vill inte bli sjuk å så sätter ngt igång-nej tack...
Ngt jag tycker e så trevligt med vår tråd är att vi svarar varandra å att det går åt 2 håll, å att man inte bara har fokus på sig själv varje gng
Nu har det varit mkt omkring mig själv men jag försöker svara er andra med :) puss