Vi fortsätter, Bf aug 10
tack ska ni ha för varmt välkommnande :D:... Nä börjar inse mer och mer att den kan komma närsom!!!
E ju barn nr två men första föddes med planerat snitt 10 dagar innan bf så där hände inget alls innan men denna graviditet har varit mycker tungre nu på slutet och jag har haft en del sammandragningar och foglossning... så det känns mer med pojken nu.. därför jag inser att den kommer snart.. sen tror mina föräldrar att den kommer snart haha... blir nervös då men ändå hoppas jag!!
Nej vi har inte bestämmt namn än men har några det lutar åt, med flickan va det helt klart innan men nu e jag inte lika säker... har Levis, Charlie och ahr även på det senaste börjat gilla Otis.. men det gillade inte mannen haha :P... vad tycker ni? Älskar Charlie och det passar bäst ihop med flickans namn men samtidigt är det mer vanligt och jag gillar ovanliga namn fast inga konstiga bara :P....
en fråga, behöver man ha med blöjor till bebis? OCh mat för jag tror inte jag kommer amma då det blev kaos med flickan så har ställt mig in på att inte amma... men dom ger än väl mat till bebis eller?
nej du behöver inte ha med blöjor till bebis, finns där att få. vad det gäller mat till bebis så har jag inte en aning, men den kan ju inte svälta...