• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 20:09:24 följande:
    hahahahah du e ju den som e GALEN här, *asg*Du jag e inte ngn snuskovitch :) jisses, såå noga som jag e med mat å datum mm....hahahhahaha shit va tropr du om mig...*skrattar* hoppas vi hörs sen ...haha söt nöt!
    Haha man vet ju aldrig vad du är för äcklos :D hahahaha :D
    Skämt o sido så ska man ju äta mycket fisk :)
    Vi hörs sen sötis :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 20:12:40 följande:
    Haha man vet ju aldrig vad du är för äcklos :D hahahaha :DSkämt o sido så ska man ju äta mycket fisk :)Vi hörs sen sötis :)
    haha äcklos? ja nog för att jag e pervers men det hör ju inte dit kanske ?! hahahaha
    nu ska jag bara softa, har ätit å diskat...
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 20:58:20 följande:
    haha äcklos? ja nog för att jag e pervers men det hör ju inte dit kanske ?! hahahahanu ska jag bara softa, har ätit å diskat...
    nej då du är inge äcklos jag bara skojjar lite me dej gumman :D
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 21:03:41 följande:
    nej då du är inge äcklos jag bara skojjar lite me dej gumman :D
    haha jag vet gumman, asså kan du kolla en sak för mig....ser du ngn skillnad fr de förra magbilderna å detta jag la in nu fr ikv ?

http://www.familjeliv.se/Hem/pregga/galleri.php?cur_album=Standard

Ärligt tack :) hahahaha visst vill man bli större, men det tar ju liiite tid. men en väninna som jag träffade igår sa-men oj vad du växt bara fr förra veckan...å jag ser ju inte den skillnaden själv....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 21:11:08 följande:
    haha jag vet gumman, asså kan du kolla en sak för mig....ser du ngn skillnad fr de förra magbilderna å detta jag la in nu fr ikv ?www.familjeliv.se/Hem/pregga/galleri.php?cur_...Ärligt tack :) hahahaha visst vill man bli större, men det tar ju liiite tid. men en väninna som jag träffade igår sa-men oj vad du växt bara fr förra veckan...å jag ser ju inte den skillnaden själv....
    ja visst är det lite skillnad... Tror inte min har växt så mycket mellan v 16 till 19 kolla gärna mitt galleri oxå :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 21:31:19 följande:
    ja visst är det lite skillnad... Tror inte min har växt så mycket mellan v 16 till 19 kolla gärna mitt galleri oxå :)
    ok tack för svaret...ok ska kolla :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 21:34:33 följande:
    ok tack för svaret...ok ska kolla :)
    tror jag växte ganska mycket mellan v 20 och 25 med alfred så du ska se att de bara smäller till... men jag tycker du har en skit fin mage :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 21:37:12 följande:
    tror jag växte ganska mycket mellan v 20 och 25 med alfred så du ska se att de bara smäller till... men jag tycker du har en skit fin mage :)
    såå nu har jag kikat å jag tycker det syns en viss skillnad på din mage i höjd, den ligger lite högre nu =) jo det va samma med natalie, i mån 7 så small det på rejält,
    kanske skulle ta kort med tröja på...syns nog mer på ett annat sätt då....hihi tack så mkt gumman {#lang_emotions_heart} Du har åxå en jättefin gravmage =)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 21:41:36 följande:
    såå nu har jag kikat å jag tycker det syns en viss skillnad på din mage i höjd, den ligger lite högre nu =) jo det va samma med natalie, i mån 7 så small det på rejält,kanske skulle ta kort med tröja på...syns nog mer på ett annat sätt då....hihi tack så mkt gumman  Du har åxå en jättefin gravmage =)
    Tack :) Jag har lite bristningar sen Alfred så vill inte ta kort utan tröja :P lite fjantig jag men dom har varit lite dolda då jag har haft platt mage men har nu börjat synas igen :( men det hör väl till kanske....
  • Bubbis10

lillabambi skrev 2010-03-29 21:48:35 följande:
    Tack :) Jag har lite bristningar sen Alfred så vill inte ta kort utan tröja :P lite fjantig jag men dom har varit lite dolda då jag har haft platt mage men har nu börjat synas igen :( men det hör väl till kanske....
    haha jaa det hör till, fick inte en enda bristning på magen eller lår/rumpa med natta..men skulle jag få det nu så gör det inget, jag vet vad jag får för det. bad henne ta kort med en tröja på mig nu, asså min dotter e bäst på allt förutom att fota men men....här tog hon en bild nyss med tröja på

http://www.familjeliv.se/Hem/pregga/galleri.php?cur_album=Standard
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10