• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Haha, vad roligt. Vi har en inneboende just nu och hör när han harklar sig :) Han har nog fått höra ett och annat. Haha

Pregga skrev 2010-03-30 07:47:25 följande:
    Oj, det blir en låång dag för dig...hua...å nu tar sig grannarna en snabbis såhär på morrn *avis* hahahah om det e såå lyhört....å du milde tid...hahahahaha jaja det va längesen nu....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:49:07 följande:
    Haha, vad roligt. Vi har en inneboende just nu och hör när han harklar sig :) Han har nog fått höra ett och annat. Haha
    haha euw....harkel, då hade jag spytt..e såå kräkmagad. asså jag blev just kallad idiot på en annan tråd *asg* för att ?? jag inte accepterar otrohet å inte förstår dom som fölåter det...haha då var jag empatilös med...eller som hon skrev-inte ödmjuk! ja det finns folk till allt....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:49:07 följande:
    har du aldrig tänkt på det att han kanske "går" igång på att höra er? hahahahahha
    en annan har ju glömt hur det e.....suck..
    vilka mardrömmar jag hade inatt, ska baar käka lite å lägga mig...e helt slut...vaknade av å till hela natten...
  • den kära leken

Ja äckelmagad kan man inte kalla mig. Haha. Klara det mesta. Nu när jag är gravid förstår jag dock hur illa man kan må av dofter och annat.

Ärlighet är ju en grundpelare i ett förhållande, kan jag tycka.

Pregga skrev 2010-03-30 07:54:05 följande:
    haha euw....harkel, då hade jag spytt..e såå kräkmagad. asså jag blev just kallad idiot på en annan tråd *asg* för att ?? jag inte accepterar otrohet å inte förstår dom som fölåter det...haha då var jag empatilös med...eller som hon skrev-inte ödmjuk! ja det finns folk till allt....
  • den kära leken

Jo det kanske han gör. Haha. Vi försöker ju va så tysta så men man blir ju lite lätt carried away ibland ;)

Pregga skrev 2010-03-30 07:55:51 följande:
    har du aldrig tänkt på det att han kanske "går" igång på att höra er? hahahahahha en annan har ju glömt hur det e.....suck.. vilka mardrömmar jag hade inatt, ska baar käka lite å lägga mig...e helt slut...vaknade av å till hela natten...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:57:48 följande:
    Ja äckelmagad kan man inte kalla mig. Haha. Klara det mesta. Nu när jag är gravid förstår jag dock hur illa man kan må av dofter och annat. Ärlighet är ju en grundpelare i ett förhållande, kan jag tycka.
    jo jag håller med, ärlighet i en relation är väl en stor grund om inte den största för att få en relation å fungera. å jag tycker att om pers ifråga som blir bedragen hade blivit lika älskad som det den sj ger så hade det väl aldrig hänt!?  å detta är ett forum där alla åsikter kommer till tals även om det inte alltid stryks medhårs.
    den kära leken skrev 2010-03-30 07:59:09 följande:
    Jo det kanske han gör. Haha. Vi försöker ju va så tysta så men man blir ju lite lätt carried away ibland ;)
    hahahaah jaaa han ligger nog å drar i snöret i ren frustration, hahahahahahahah guuu va kul :)
  • den kära leken

Det bjuder vi på! Ingår i hyran ;)

Pregga skrev 2010-03-30 08:06:12 följande:
    hahahaah jaaa han ligger nog å drar i snöret i ren frustration, hahahahahahahah guuu va kul :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-30 08:25:39 följande:
    Det bjuder vi på! Ingår i hyran ;)
    hahahaah *asg* va gulliga ni e =)
  • puchelina88

god morgon tjejer!
    hmm faan sover ju inget bra alls nu för tiden;/
    men men så är de väl;)
    i dag händer de inte så mycket blir attt vara hemma slappa lite!
    men ja kan ju vara här inne för finns väl någon här inne att prata med;)

• den kära leken

Jag finns här!

puchelina88 skrev 2010-03-30 08:29:58 följande:
    god morgon tjejer! hmm faan sover ju inget bra alls nu för tiden;/ men men så är de väl;) i dag händer de inte så mycket blir attt vara hemma slappa lite! men ja kan ju vara här inne för finns väl någon här inne att prata med;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10