• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

schnappi: Grattis till det positiva beskedet! Vilken underbar inställning du har! Nu hoppas vi att allt ordnar sig och att alla prov ser bra ut :) Kram till dig!

• SweetLilly

härligt schnappi med såna besked! Hoppas det blir fina besked nästa gång med!

Lilla pyret väntas 100806
  • 060810

Ja nu ska det bara va bra besked här! Dåliga vill jag inte ha mer nu.
    Min inställning är det inget fel på, bara alla andras! :p
    Ja folk som säger att jag inte kommer klara detta och hur det ska gå för mina "stora" barn mm.. Hatar när folk dömmer ut mig på en gång! Jag får göra det bästa av situationen och jag tror allt löser sig om man ser positivt på det.

• den kära leken

Men en positiv inställning kommer man väldigt långt :)

060810 skrev 2010-03-30 10:23:35 följande:
    Ja nu ska det bara va bra besked här! Dåliga vill jag inte ha mer nu. Min inställning är det inget fel på, bara alla andras! :p Ja folk som säger att jag inte kommer klara detta och hur det ska gå för mina "stora" barn mm.. Hatar när folk dömmer ut mig på en gång! Jag får göra det bästa av situationen och jag tror allt löser sig om man ser positivt på det.
  • 060810

Jajamensan och den lever jag på! Jag kan inte gräva ner mig har jag bestämt mig för utan här ska kämpas med näbbar och klor! Och nog måste jag va utvald eller nåt! :p Jag SKA orka med detta, det är bara så. Mina stora barn kommer med klara det, jag vet det, sen ska vi bara vara tillsammans och mysa och gosa.

• mammailund85
    060810 skrev 2010-03-30 10:23:35 följande:
    Ja nu ska det bara va bra besked här! Dåliga vill jag inte ha mer nu. Min inställning är det inget fel på, bara alla andras! :p Ja folk som säger att jag inte kommer klara detta och hur det ska gå för mina "stora" barn mm.. Hatar när folk dömmer ut mig på en gång! Jag får göra det bästa av situationen och jag tror allt löser sig om man ser positivt på det.
    Grattis till positiva besked och härligt att du har en positiv inställning och kämparanda. Du kommer att klara detta även om det är kämpigt förstås! kramar
  • mammailund85
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-30 09:19:18 följande:
    Min man är lika dan och säjer alltid vi kan vänta lite med inköp till lill*n. Jag spanar ofta på Tradera samt blocket Jaha då har man på ett par dagar gått nr 1,1 kg hmm... Tänkte ta en långrunda idag med lillgrabben sen i eftermiddag i det underbara härliga vårvädret Så jäkla mysigt väder och dessutom ser man massa underbara blommor som kommit upp ur marken Ser så fram emot att få plocka fram grillen sen längre fram och abra sitta ute och käka gott och spana på omgivningarna då hmm ja då ängarna,hagarna haha men kanske en o annan granne från fjärran som går förbi med sina jyckar
    Jo det är så underbart att våren kommit! Jag ska ge mig ut på promenad nu, sitter bara och laddar upp med lite fruktsallad och yogurt, frukost nr 2 hehe. Tyvärr har min rygg strejkat vid långpromenader så det blir nog inte jättelångt..
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-30 10:05:55 följande:
    Morrn morrn!Usch i natt hade jag så ont i rygg  och ligament att jag nästan ville börja gråta där mitt i natten, men det blev bättre framåt morognen så nu fick jag sovit 3 timmar utan det värsta, det var skönt.En underbar morogn är dte iaf, solen lyser
    hej tjejen!
    en till som sovit dåligt inatt, e plötsligt så mkt mer medveten om mina rörelse i sängen...å vågar inte riktigt koppla av, å sen mardrömmar på det...men visst e det underbart väder =)
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-30 10:42:17 följande:
    Jajamensan och den lever jag på! Jag kan inte gräva ner mig har jag bestämt mig för utan här ska kämpas med näbbar och klor! Och nog måste jag va utvald eller nåt! :p Jag SKA orka med detta, det är bara så. Mina stora barn kommer med klara det, jag vet det, sen ska vi bara vara tillsammans och mysa och gosa.
    Instämmer med dom andra, härlig inställning du har å den kommer ta dig/er långt :) va skönt å höra att du känner dig starkare å att det ser bättre ut =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10