Vi fortsätter, Bf aug 10
Baby watcher. Sån man hör om babyn vaknar om man inte är direkt i närheten.
Baby watcher. Sån man hör om babyn vaknar om man inte är direkt i närheten.
okej, ja det ska jag tänka på!
Tova: Okej, jag förstår att ni behöver lite olika larm. Men ni vet inte vilket ni ska köpa? Har försökt kolla lite efter tester på nätet men hittar bara ett från 2006.
Ohh herre jisses. Ja du den har verkligen exploderat. Min börjar med ta rejäl form. Fick en säck med kläder från syrrorna i helgen så nu kan den börja växa. Skönt att slippa ut och handla!
Ja och de var glada att bli av med det. De ska inte ha fler barn nu. Säger dom iaf :)
God morgon!
Är det nån mer som känner sin bäbis nästan varje timme? Jag tycker den är väldigt livlig och undrar om den mår bra. Sover den nåt eller? En livlig bäbis i magen betyder det en livlig bäbis sen med?
Jag ska i slutet av april. Kommer inte ihåg exakt datum nu. Jag tror jag gått upp ca 8 kg men jag hade inte riktigt koll på vad jag vägde innan. Vet inte sånt. Vet dock att jag sakanar att ut och springa så jag blir tokig.
Det är nog sant Tova. Jag sitter ju framför en dator hela dagarna så jag har ju tid att känna efter.
Ingen kramp i nån vad däremot ska jag köpa stödstrumpor på apoteket idag. Stövlarna börjar bli lite trånga. Iof kommer dom väl snart att förpassas in i garderoben snart men fötterna och vaderna kommer väl fortfarande att svullna upp.
Låter inte roligt du. Hoppas det blir bättre snart.