Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Det är så irriterande. Man sitter och väntar på att telefontiden ska börja och när den gör det så antingen svarar de inte eller är det upptaget konstant i hela timmen de har tid.

SweetLilly skrev 2010-04-01 09:10:07 följande:
    Men det gör så jäklarns ont? Jaja, få se om jag får tag i nån BM nu då, få se om de fått svar på odlingen eller ej.. men de svarar ju aldrig, inte ens på teletiden..*suck*
  • den kära leken

Jo men jag vill iaf ta min föräldradagar till att va med mitt barn. Nu har jag ett sånt fritt jobb att jag kan komma och gå lite som jag vill, bara jag gör det jag ska. Vilket betyder att jag snart ska åka hem och ta lite påsklov! Whiiii

Malten skrev 2010-04-01 10:15:11 följande:
    men man har rätt att få ledigt för sitt jobb för sånt. Min man jobbar hemifrån och jag pluggar fast utan mycket lektioner så för oss hade det funkat
  • den kära leken

Nähä allihopa, nu tar jag påsklov och beger mig mot mina barndomstrakter. Vi ses efter påsk.

GLAD PÅSK ALLA!

• den kära leken

Hej allihop! Hoppas ni haft en bra påsk med mycket ägg och godis. Det har ju varit underbart väder och jag har nog en hel del fräknar på näsan =)

Jag orkar/hinner inte läsa igenom alla 50 sidor ni skrivit under påsken. Har det hänt nåt speciellt?

Kram!

• den kära leken

Här var det riktigt lugnt idag. Är alla i nån slags äggkoma? Haha

• den kära leken

Sitter och funderar på babylarm, är det nån som köpt eller har tips på vad man ska tänka på när man köper?

• den kära leken

Haha, det tror jag med. Massor. Och därav min fråga :)

Pregga skrev 2010-04-06 11:10:59 följande:
    baby larm finns i de flesta barnbutiker tror jag =)
  • den kära leken

Vad är det som hänt med Carhol?

• den kära leken

Carohl, du verkar väldigt stark i detta. Det är alltid jobbigt innan de hittar en förklaring, när man inte riktigt vet vad man har att vänta sig. Hoppas de hittar blödningen snart och kan påbörja behandling så du blir frisk! Kram

carohl skrev 2010-04-06 12:30:31 följande:
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
  • den kära leken

Är det ingen som köpt eller tänker köpa babylarm som har nåt tips på vad man ska tänka på?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10