Perssonlund skrev 2010-08-21 12:08:35 följande:
Men jag har BF nästa Lördag och gnäller redan... Visst har jag för värkar men det är ju inte alla som får det heller. Kanske blir det så att din bebis bara slinker ut rätt som det är

. Jag vet inte riktigt om jag hoppas på att han ska komma nu eller inte. Klart jag längtar och vill att han ska ut eftersom jag har ont,men sen samtidigt så tror jag att han kommer att vara liten om han kommer nu. Aldrig fel med en liten bebis men man vill inte ha en hur liten bebis som helst! Aja någon gång kommer dom ju iallafall. Nu har vi inget annat val

. Någon gång har jag känt hur paniken kommer smygandes och jag känner NEJ,jag vill inte längre! (föda alltså). Men sen slappnar jag av och tänker: För det första har jag inget val och för det andra så kommer det säkert gå jättebra.... Lite konstigt men iallafall....
Men det börjar ju bli våran tur nu snart iallafall

Ja du gumman...När det väl sätter igång på riktigt så är det bara "hänga" med å inte glömma andas

Som jag sagt så många ggr innan, men andningen räddade mig..jag gick totalt in i mig själv i varje värk!!!! Å det va faktiskt "lätt" att föda barn så...Min sambo sov ju under hela tiden som jag öppnade mig, jag väckte honom när de va dax att börja krysta!!
Så det finns drömförlossningar!!

Du kan läsa min förlossningsberättelse här på bloggen

Om du vill, den är inte skrämmande, jag LOVAR!!!!!