Vi fortsätter, Bf aug 10
Nej tjejer NU måste jag få gnälla av mig lite på karln....
Det va så att vi skulle på kräftskiva idag hos några vänner..Han har sagt hela tiden att jag får bestämma om vi ska gå eller inte..Men jag har sagt att jag vill gå..Så vi har lovat dottern att hon ska få sova hos farmor!
Men så blev han ju sjuk igår å skulle såklart inte kunna följa med på kräftskivan..Men nu tycker han inte jag heller ska få åka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å jag blev tokig.....Han tycker jag är "knäpp" om jag åker för om det sätter igång nu då, då måste jag sätta mig i bilen själv för att köra hem (tar 15 min att köra)...Öhhhh, ja..men jag åker väl DIREKT om jag skulle kännt att nåt va på G.. Men till ICA eller liknande det är OK att få åka själv till...
Så detta resulterade i att jag blev hormonell å börja grina, dottern blev hemma (ledsen) för jag vägrar åka till hans mamma nu å förklara varför jag inte ska gå (för hon tycker jag skulle gå)..Sen sa han iaf att jag "såklart" fick välja själv, men att han står för va han tycker...Så jag SKITER i att åka i ren protest!!!! Så nu ska jag sitta här själv ikväll å äta min jävla kräftor....
Är inte på topphumör!!!!! Så fattas bara att det hela startar nu bara för det!!!
Jag är säkert sjukt larvig just nu (iaf i hans ögon)...Men jag blir så irriterad på han påhitt ibland även om han egentligen menar väl!!!!
Nu har jag gnällt klart ![]()

... Håller verkligen tummarna för att han hinner bli frisk innan. Tråkigt för er att han kanske missar förlossningen "bara" för feber och vad han nu har. Hoppas den lill* stannar tills han är frisk och vet du? Jag tror att den lill* kommer stanna in i det sista så länge han är sjuk. Inget elakt alltså men om man är lite orolig så brukar man spänna kroppen och sen när han är frisk så slappnar du av och så kommer bebis....Låter som en dröm va?