Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-08-19 10:46:47 följande:
    Kör en riktig storstädning här nu i hopp om att bacon ska dyka upp snart om inte annat så har man de gjort tills vi har bacon hos oss :) :) :)  dammsugning, dammtorkning och torka golv är det som står på schemat :)
    Vi är sååååå bra!!!!

Jag håller oxå på här för fullt...Mn jäklar va ont i ryggen jag får

Men nu hinner jag inte mer, ska masa mig iväg till jobbet en sväng innan det är dax att hämta Ella igen!!!
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Mandy86 skrev 2010-08-19 12:45:44 följande:
    Äntligen har bebis fixerat sig! Magen har sjunkit 6cm sen i måndags så nu ligger hon helt nere iallafall och jag hade öppnat mig mer, fick gjort hinnsvepning idag! (som hon inte kom åt att göra sist!)

Så nu är det bara att vänta som vanligt. Ska vila mig och bada skumbad idag =)
    Skönt att höra att den lilla fixerat sig...Bara hoppas den är redo att kika ut nu då

Själv for jag runt här med dammsugaren så ska väl försöka ta tag i våttorkningen nu oxå!! Men inte en tendens till värk...Antar att min kommer va lika envis som alla andra bebisar här

elinnn:  Hoppas sååå innerligt att de sätter igång dig imorrn nu, för nu har ni väntat länge nog ju!!!!!!
  • Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-08-19 14:36:33 följande:
    Måste fråga är det normalt att man har så ont i höften så man knappt kan gå?
    Jag får oxå det ibland..Sepeciellt om jag ha gått,stått mycket eller dammsugit m.m. Då får jag hugg i höften så jag knappt kan gå!!
  • Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-08-19 14:48:30 följande:
    Men jag kan knappt lyfta benet för att ta ett ministeg. Det knakade till i höften när jag gick innan och efter det har jag haft så ont så jag gråter när jag går..... Bli inte rädda om ni ser en gråtandes flodhäst,det är bara jag....
    Stackare!!!    Gå kan jag göra, men däremot inte lyfta det högra benet när man ska sätta på sig byxor m.m. Då gör det jäkligt ont!
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-08-19 15:34:41 följande:
    Ok tjejer! Jag har inte varit hemma så därför har jag inte kunnat skrivit men för två timmar sen fick jag det här messet av Pregga:

Hej gumman, jag har rejäla värkar och vattnet sprutar, hahaha de räknar att inom 2 timmar och jag har inte ens lustgas än. Hälsa flickorna! Kram vännen min

Så jag hoppas att han har dansat ut nu!!!! Skrattande
    Vad roligt och spännande, jag sitter bara och väntar på att mobben ska låta, vill inte messa henne då jag inte vill störa så jag får snällt vänta. Alla här hemma väntar med spänning på hennes sms Glad
    Åhhhh jag får gåshud!!!!! Go Pregga go Pregga

Själv har jag precis avslutat städningen här hemma..Vi har 135 kvm boyta på övervåningen å den är nu dammsugen å våttorkad...Nog fick jag värk allt men FEL sorts värk...det bara värker i ryggen istället
  • Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-08-19 17:53:16 följande:
    Vad roligt att här händer grejer igen! Nu kommer mitt hopp tillbaks!

Pregga - Så roligt! Längtar tills jag får se en bild!

Oj många som ska på hinnsvepningar och igångsättningar... Själv får jag väl hålla humöret uppe och vänta på att här ska hända något för detta är inte kul längre... Vill vara på topp nu i slutet,men icke.. Tiden hade nog gått snabbare om man hade varit piggare... Aja inte mycket att göra åt.

Nu blir vi bara mindre och mindre folk i denna tråden...

Jag har ingens nummer eller något, så om här händer något (när det väl gör det) så får ni vänta tills jag kommit hem. Men den som väntar på något got väntar aldrig för länge! Så härligt med dessa bilder! Kanske kan skaffa en tilläggstråd eller något där vi kan lägga upp alla bilder och skriva namn,vikt,läng och datum, tycker det hade varit kul...eller?
    det ska finnas en sån tråd redan!!!
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-19 18:45:29 följande:
    Nu är det färdig städat i detta hushåll har städat hela övervåningen från golv till tak, inte putsat fönster iofs men det får bli en annan dAG,  ingen förlossning på g vad de värkar som än så länge. Bara mensvärk :(
    Här fick vi släpa fram den eländiga dammsugaren igen *suck* Ella kissade på sig för första gången Stackarn blev sååå ledsen å SÅKLART gjorde hon det i soffan..Så det va bara slita av sofföverdragen å va hittade man under, MASSOR av dun å skräp..Så fram å börja dammsuga igen!!!!!

Så nu blev det tvätta av igen oxå...Haha..vilken härlig städ å tvättdag...Imorrn blir det handlings tajm!
  • Malinski79
    tetta skrev 2010-08-19 19:54:51 följande:
    Det är på riktigt nu! Har 7 minuter mellan dem.
    Åker in snart när man inte orkar mer. Men just nu klarar jag av dem.
    Peace of cake!Skrikandes
    åhhh va härligt!!!!! Lycka till nu när du åker in!!! {#emotions_dlg.flower}
    lillabambi skrev 2010-08-19 19:08:52 följande:
    Åhh typiskt men det är ju tyvärr sånt som kan hända :) du får se de positivt... då fick du ju städa under kuddarna i soffan.....

Är det någon mer än jag som inte känner av era liv i magen så mycket?
    Haha, ja att det blev städat även där va det ENDA positiva med det hela
  • Malinski79

Nä Carohl...Nu får du komma hem å skvallra lite för oss igen om Pregga!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10