-
Här har vi en till som inte överger i första tagetPerssonlund skrev 2010-08-28 21:40:50 följande:Tydligen ingen som är här... Kanske upptagna med bebisar och värkar... Känns som att jag kommer att lbi själv här iallafall...
Haha...Här sitter vi sist kvar!!!!!
-
Nu tänker jag skvallra lite här igen
Men vi har fått en nyyyyy trådbebis
Det är lillabambi som äääääntligen fått ut sin lilla bacon....Bacon va en Milton
!!!!!!!! 
Så NU tjejer (vi som är kvar iaf) är det dax för en REJÄL skål......Skååååååååååååååååååååållllllllll vännen och BRA jobbat

Hihihi, det va väl på tiden att bacon ÄNTLIGEN ville komma ut!!!!
-
Hihiihihi...SKÖNT att se att det finns några tappra skålare kvar fortfarande

-
Ja vi är väl 3 tappra själar kvarPerssonlund skrev 2010-08-29 11:47:07 följande:Skååååååååååååål lillalambi! Grattis till er. Skönt att eran vänta är slut nu

Jahaja är vi 3st kvar nu? BF+1 idag,inget som hänt än så länge men jag har kommit överens med "Melwin" (bebisen) om han ska komma får det bli idag annars inte försen på Tisdag och där efter, eftersom han kusin fyller 1 imorgon.
Men jag måste ju säga att ni är "värda" att få era bebisar före mig, jag har trots allt 3 dagar kvar till bf
ÄVEN om jag såklart inte säger nej till bebis SNAAAAAAART
-
SKÖNT att du börjar känna att du kommer i "fas" med allt...Det är ju som du skrev, MYCKE i början...Mandy86 skrev 2010-08-29 12:48:57 följande:Grattis Lillabambi!
Har lyckats få bra balans med amningen nu. I början åt hon en timme, pausade, åt en timme till..osv, Hon fick mat när hon ville. Resultatet blev skrik, löst bajs och mycket kräk..
Provade att pumpa ut från båda brösten igår och sen fick hon äta sig mätt. Hon har fått grynigt senapsgult bajs ända sen dess och inte kräkt alls! Ska tillägga också att jag nu ammar henne regelbundet var 3-4 timme som är rekommenderat av många. I början sket jag i vilket och ville prova min egen metod, men detta funkar för oss!
Hon skriker inte och sover hela nätterna. Vaknar hon inte så väcker jag henne så att hon får äta en gång mitt i natten sen somnar hon igen tills vi börjar kela med henne på morgonen.
Tror att jag kom i obalans med amningen pga. stress, familjebesök, oro, okunskap och olika information från olika barnmorskor/läkare. Det är så skönt att vara utvilad och känna ro och hinna med saker och ting när lillan sover som en prinsessa
Jag behövde bara ge allting tid och få vila och lugn själv för att allt skulle bli såhär bra. Vi njuter!
Nuuu vill jag oxå få mysa istället för att försöka vräääka
-
-
Nallepuhmamma skrev 2010-08-29 17:20:24 följande:Hej tjejer kan ni uppdatera mig lite?
Orkar inte läsa igenom alla sidor då jag bara är inne ett tag.
Har det blivit några fler barn?
Är jag helt ensam nu i tråden som inte fått någon bebbe???
lillabambi fick en liten son imorse
Men som sagt vi är 4 tappra själar kvar tror jag...Du, jag, lillskruttet och perssonlund
-
Perssonlund: Jo det stämmer nog att vi är 5 st kvar
Va mycke roligare det blev då
Jag har bf 1/9 men skulle gääärna ha ett augustibarn då halva min familj/släkt fyller år i september..Så annars får den pricka in de första dagarna i månaden iaf, för jag önskar sååå att den får en egen födelsedag...
Nallepuhmamma skrev 2010-08-29 19:41:19 följande:Jag har BF 7/9 pga jag blev bakåtflyttad.
Asså jag har sd/förvärkar här när jag står upp och går här nu men såfort när jag sitter så känns inget. Normalt?Jag har oxå så! Inga förvärkar har jag, men sd....
Tyvärr så har jag blivit förkyld här nu oxå
Känner mig liite halvhängig..Vilket känns sådär eftersom de säger att en förlossning oftast inte sätter igång om man inte är frisk
Blääääää,jag kommer verkligen få sitta här halvvägs in i september 
-
Hahaha....Ja men vad skulle hon göra då tyckte de?? Vända i dörren och säga att JAG KOMMER TILLBAKA NÄR JAG ÄR FRISK?!?!Perssonlund skrev 2010-08-29 20:03:59 följande:Ja visst blev det
... Oj,ja då förstår jag.
Min syster var duner förkyld för ett år sedan och trodde inte heller att det skulle sätta igång,men det gjorde det! Sköterskorna kollade skit surt på henne på fl för att hon var förkyld. Men det kunde ju inte hon hjälpa. Som hon själv säger så hade man ju hellre varit frisk och känns bebisdoften... Men vi alla blev dunder förkylda den veckan och hennes son kom på sändagen. Imorgon är det precis ett år sedan eller ja inatt
Knasigt!!!!
Ja men då kan jag ta det PRECIS som din syster....Inatt är helt ok för mig!
Även om det känns vääääldigt avlägset
-
Go middag tjejer!!!!
Ja här bara väntar å väntar vi
Men men, det lutar åt att det blir ett septemberbarn till här..Det får väl va ok, bara den rackarn INTE får för sig att komma den 8/9 eller den11/9..Sen får den väl komma när den är klar då!!! 
Verkar iaf inte hjälpa att göra nåt
Jag HOPPAS sååå att det hela får för sig att starta på dagen eftersom inte sambon kan följa med än, så ska ju jag ha mamma med mig...Å de skulle kännas "dumt" att ringa henne mitt i natten
Även om hon inte bryr sig om vilken tid man ringer