carohl skrev 2010-08-23 09:39:01 följande:
Hej tjejer!
Hur går det med era magar?
Har någon fått veta nåt från elinnn eller mandy? De måste ju ha fått nu!
Här hemma rullar allt på bra

Det enda som krånglar är att dottern avskyr att ligga på rygg och därför är det svårt att få henne att åka bagn i vaket tillstånd eller att sova på ryggen som de ska göra. Istället får hon sova groda på mig hela nätterna... Vad gör man inte? Huvudsaken att hon mår bra. Hon hade inte kolik inte än iaf och förhoppningsvis får hon inte det heller. Det vara bara jag som hade ammat henne fel och så fort jag fick hjälp blev hon som en ny unge tack och lov då jag gick sönder av att se att hon hade så ont. Stackarn fick ju i sig massor av luft som jag ammade henne!
Har ni testat ha henne sova på sida?!?! Min dotter sov inte heller på rygg, så vi la en av våra kuddar i hennes säng å sen låg hon mot den..Gick hur bra som helst

Kan ju va värt ett försök iaf

Nallepuhmamma skrev 2010-08-23 09:58:53 följande:
DÅ kan både du och jag klaga i samma klagohörna

Visserligen har jag BF 7/9,MEN ska ju göra hinnsvepnign samam dag som du har BF och jag kommer bli MYCKET besviken omdet inte startar pga det för jag pallar fasne inte mer med all denna smärta i kroppen.
Hahaha....Ja då kan vi sitta här som två jävla surkärringar å gnälla

Jag hoppas sååååå innerligt att jag slipper gå över en får väl säkert göra det med besked bara för att dottern kom 10 dagar INNAN bf... Å bara för att man inte önskar att de ska starta nu när sambon är sjuk, så ska hon säkert jävlas lite extra med mamma å pappa å stanna inne liiiite extra
Känns verkligen låååångt kvar..Inga förvärkar, inga sd, inga rikliga flytningar, ingen slempropp som släppt

SÅ det känns som det är ett bra tag kvar...Även om jag vet att det kan gå fort när de väl sätter igång