Vi fortsätter, Bf aug 10
God morgon!
Nallepuhmamma: Lycka till på UL och hoppas den visar sig nu när du vill veta!
Sweetlilly: Åh nej, lilla kissen. Hoppas inte det är nåt allvarligt.
God morgon!
Nallepuhmamma: Lycka till på UL och hoppas den visar sig nu när du vill veta!
Sweetlilly: Åh nej, lilla kissen. Hoppas inte det är nåt allvarligt.
Det låter inte bra. Hoppas vet. kan lugna dig och att det inte är så farligt.
Pratade jsut med mannen och vår misa hade käkat 2 möss nu på 10 min. Hon kommer med dom till trappen utanför köksfönstret och käkar upp dem. Sen kom hon in och tog lite kattfoder på det.
Fattar inte hur de orkar, missan är ju så liten och jag maskar av regelbundet. Men det går väl åt en del energi att ligga och sova hela dagen ;)
Vad skönt att krampen släppt.
Haha, jo det händer. Jag försöker kolla innan jag släpper in henne om hon har nåt i munnen men ibland så smiter hon förbi ändå. Hunden tycker det är skitskoj och så far hunden och katten efter den lilla musen så man tror att huset ska falla sönder. Herre jisses sån far de kan få.
Jag är inte särskilt rädd för möss.
Haha, 8kg. Vet inte vad vår katt väger men det är inga 8kg inte. Hon är pytteliten.
Åhhh examensarbete. Jag är inte avundsjuk. Höll på att spränga universitetet och dess trångsynthet när jag skrev mitt andra just i pedagogik. 3kg är inte så mycket.
Skönt med ny bil. Det verkar som jag får ut lite pengar för vår gamla som bussen körde på.
Jag skrev om hur sexualundervisningen utvecklats eller inte :) Jag blev kemi och biologilärare. Väldigt intressant men kravet på, som de kallar det, vetenskaplighet gjorde mig galen. Jag tycker de kan ta bort kravet på vetenskaplig undersökning då det ändå inte är en vetenskaplig undersökning de kräver.
Jag säger bara försäkringsbolag! Helt vansinnig har jag varit på dem. Trygg hansa kommer jag ALDRIG att skaffa och avråder alla från att skaffa det. Fy fan vilka jävla nollor. Grrrr blir arg nu med bara jag pratar om dem.
Nej vi har köpt en ny bil. Vilket vi ändå planerade att göra men det kom lite hastigt på nu. Nej vi vet inte när det kommer några pengar. Eller hur mycket vi kommer att få.
Vad skönt sweetlilly! Att det gick så fort. Nu håller vi tummarna.