Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-09 20:29:52 följande:
    OKEJ.... NY STRATEGI!!! Lilla bebis, du får inte komma ut försen BF om du inte kommer ut tills imorgon!! Då får du ALLT STANNA där inne. Det spelar ingenroll om du vill ut, du ska stanna om du inte kommer innan! Nu har du iallafall ett val. Det är bara att välja. PUNKT SLUT!
    haha fick mig ett gott skratt här Skrattande
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-09 20:37:27 följande:
    Ingen bebis än, vi är som sagt inställda på att gå över tiden med x antal dagar redan Glad Har ju inga barn sedan tidigare heller så då är det väl vanligt

Men kul att läsa om alla andra här inne sålänge! Jag längtar bara så mycket själv att jag inte kan glädjas till 100 för alla andra som redan fått sin bebis innan jag också har min! Så känns det iallafall, känns dumt att skriva det med men så är det ju
    Mja aså puchelina fick tidigare å jag fick dottern tidigare så man vet aldrig :)
    Perssonlund skrev 2010-08-09 20:37:44 följande:
    Okej, jag ska inte dit försen halv två... Han kommer komma som en kanonkula utan ett pip innan... =)
    Pregga skrev 2010-08-09 20:33:38 följande:
    haha fick mig ett gott skratt här Skrattande
    HAHA kunde inte låta bli {#emotions_dlg.djavulsk}
    hahaha aa antagligen, *asg* ..du e för go aså :)
    Perssonlund skrev 2010-08-09 21:12:53 följande:
    Finns det någon lista på när alla har BF? hade varit kul att kunna titta och se vem som är här näst =)
    jo vi har både bf lista samt när barnen e födda, jag länkar om inte ngn redan gjort det....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-09 21:28:59 följande:

Såå nu finns jag också med Skrattande Fattas ju bara att jag får vara med på den andra listan Skrattande

Hur mår ni som är inne? Hur känner ni er?

haha du....jag tror bara det e du å jag som e inne just nu...haha å jag mår toppen :)
    va bra att du e med, å snart på nästa åxå ...Flört
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-09 21:48:45 följande:
    Nu e jag oxå inne. Hur har er dag varit? Själv så har man köpt en emmaljunga liggvagn, Marinblå med vit klädsel. Super snygg å jätte lätt att köra. Inte ny, men d ser så ut. Fick en vit spjälsäng med alla dess tillbehör oxå för bara 600:- Som hittat.Tungan ute

Ska spara den begie tills d e dax att använda sittvagn.
    Hey :)

oj, shit va billigt....bilder?? hahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-09 22:01:38 följande:
    haha ja...vad bra att du mår bra... Aaa det är vi snart alla,tro det eller ej men det är faktiskt snart Skrattande
    knyzzel skrev 2010-08-09 21:48:45 följande:
    Nu e jag oxå inne. Hur har er dag varit? Själv så har man köpt en emmaljunga liggvagn, Marinblå med vit klädsel. Super snygg å jätte lätt att köra. Inte ny, men d ser så ut. Fick en vit spjälsäng med alla dess tillbehör oxå för bara 600:- Som hittat.Tungan ute

Ska spara den begie tills d e dax att använda sittvagn.
    Vagnen låter fin =)... Som hittat ju!!! Jag hittade en massa sängar på blocket för ett tag sedan. Billigt och fint men jag köpte inget. Fick täcke och kudde och alla dessa saker så det behövs bara själv sängen =) Men den ska jag köpa på ikea. Bor inte så långt ifrån ikea =) ... Bilder?
    snart?? hahaha DU har humor ju....hahahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-09 22:11:00 följande:
    men det är väl snart? har inte bf försen 28:de... men ändå bara 19 dagar kvar =) .... Äsch vi måste hitta på saker och försöka glömma tiden som är kvar!!! FAST man orkar ju inte så mycket så vad ska man göra? Sova tills bebis vill ut?
    Mjo det e snart, bara jag som e lite otålig....
    Perssonlund skrev 2010-08-09 22:14:10 följande:
    Nu ska jag ta två alvedon och kasta mig i sängen för nu gör det fan riktigt ont!!! Måste sova bort det =)
    oj, sov så gött :)
  • Bubbis10

Messade carohl å sofie här nu sent ikv å mår illa...konstig aså..e det ng mmer som mått illa? nu menar jag inte gravid illamående...å jag har lite värkar men dom e småååå.....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10