Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-08-10 05:14:20 följande:
    pregga: jo den kvällen/natten jag trodde det var på gång så mådde jag illa... fast inte längre :D

perssonlund: hur gick det med värkarna? gick det att sova bort? :P
    Ok, mådde jättekonstigt inatt, mådde illa å fick ganska så täta värkar genom natten...aså jag e helt död snart, kan inte somna förens kl e runt 3 på natten....går å kissar var 20de min...kan inte ligga på ngt annat sätt än att ha täcket mellan benen nu å då känns det som om jag halvligger på mage? kan det skada min prins?
  • Bubbis10

malinski

jo jag har ont i mutbentet, eller ja helt vänster sida av det. jag vaknar av att jag halvligger på mage, kan detta skada min prins? jag kan inte sova på ngt annat sätt, utan har täcket mellan benen, får ändå ap ont i axel,höft samt ljumske....shit va dåligt man sover....

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-10 11:35:17 följande:
    Jag har PRECIUS som dig fast på höger sida Jag har en eller två kuddar mellan benen när jag sover å vända sig gör FÖRBASKAT ont i både rygg å bäcken

Nope det kan INTE skada prinsen, han ligger så väl inpackad i maggen
    Ok, ja dessa hugg gör förbannat ont....å jag e så jäkla tung nu, såhär mkt har jag aldrig vägt i mitt liv så axel å höfter tar stryk nu....jag har gravidkudde men känner inte för den just nu då magen e för stor så det blir täcket men då hamnar jag så att jag halvligger på mage.....suck..
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-10 11:40:54 följande:
    Men det är ingen fara alls gumman jag lovar!!!!
    Ååh tack, vaknade med världens ångest här...fattar det inte, så har det bara blivit de sista nätterna....å jag sover uselt...
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-10 11:46:28 följande:
    Jag tror inte på promenader iallafall. Jag är ute och går mellan 30 min och två timmar varje dag samt går i trappor.. fast kanske hjälper det på dig =) Hoppas det!
    Pratade just med min Bm, å promenader hjälper inte, bara möjligen färdknäppen.
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-10 11:52:25 följande:
    Men så brukar det väl kännas när det är nära förlossning? Så var det för min väninna. Dem sa att när hon kände tryck där bak så skulle hon föda och det gjorde hon strax efteråt..fast kanske kan det trycka på där iallafall Solig

Igår kväll hade jag ett tryck neråt som typ nr 2, å mådde illa men inget hände....frågade bm nu om detta med sömnen, jag kan inte sova...känner mig sjukt rastlös å orolig...gissa vad??? woooooooo

det kan vara ett TECKEN!!!! haha ye right.....

• Bubbis10

Flickor vi har ett födelsedagsbarn på tråden.

Grattis  Tetta på födelsedagen, hoppas du får en toppendag kanske en present i form av bebis :){#emotions_dlg.flower}

• Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 12:23:29 följande:
    "god morgon" igen! =) Nu kunde jag sova någon timme iallafall =) ... Jo jag vill gärna se bilder =)

Nallepuhmamma Jag har täcke (mer när det börjar bli kallt,annars filt), kudde (för att inte bli platt huvad) och lakan. Det finns vagn/vagg påslakan mm men tror dom bara heter till vagga. Jag sydde ett påslakan i lite tjockare tyg (dom har ju ändå kläder på sig) Lakanen är hemma sydda av våra "gammla" över örngottet =)

Pregga- Det skadar inte barnet, det finns dom som bara kan ligga på magen.
    Ok, tack så mkt för svaret...känns bättre...jag hel låg ju inte på mage, utan hade täcke emellan...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-10 12:41:12 följande:
    pregga: min mamma sov ALLTID på magen när hon väntade mig och mina syskon (vi är 6 syskon) och vi lever :D

jag sover också sjukt dåligt :( i typ 2 veckor så vaknar jag flera gånger om natten och inte bara för att gå upp och kissa utan jag kan verkligen inte somna om igen. om jag lyckas tar det minst en timme.

inatt tex vaknade jag vid 2, gick på toa, tillbaks till sängen somnade, vaknade vid 3 men låg kvar och försökte somna om till kl.4 då gick jag upp sen kunde jag inte somna förräns klockan var 9. sov en timme sen vaknade maken och då kunde jag inte somna om igen.....

jättekul typ 4 timmars sömn :(
    Ok, hihi ja du verkar ju leva å må bra i allra högsta grad, hahaha jaa men Bm sa idag att det är ett tydligt tecken på fl att man inte kan sova, å mina ögon e som 2 råttpickar, jag e klarvaken...var uppe vid 3 inatt å käkade, haha men det e jobbigt ju. jag vaknar var 20demin om jag ens somnar vill säja...

promenader ska visst inte hjälpa ngt sa hon med...suck..jag som gick ca 8 km igår.....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 12:41:27 följande:
    Ja precis så ligger jag också! Jag halv ligger alltid på mage. Han får väl säga till om han tycker att det blir för trångt =)
    Ok, jo men det gör min lille med, benen går som trummpinnar, haha men det e bara på höger sida han protesterar....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10