LillSkruttet skrev 2010-08-10 18:08:01 följande:
Jag har återkommande problem med lock för höger öra....knepiga saker ska man stå ut med.

Annars är ju svettningar också något som kommit på senare tid, kan aldrig säga NÄR, helt plötsligt så känns det som om någon dragit upp termostaten på max....får torka mig i ansiktet pga värmepåslaget. INTE kul....man känner sig ju inte direkt fräsch.
Har annars fått ont i magen på em, och faktiskt sprungit på toa vid ett par tillfällen idag (brukar annars inte gå varje dag ens). Hade ju värkar natten till lördag som höll på från 23:15 tills jag somnade av ren utmattning kl 5 på morgonen. Värkarna blev inte mer smärtsamma utan var mer som ömma rejäla sammandragningar, mot slutet 3-5 min emellan och satt i 45-60 sek. Men efter att jag somnat vid 5 och vaknade 7 så var de som bortblåsta. Kändes rätt snopet. Har bara gått och väntat på att något ska hända igen, men icke.....
Men nu har jag ganska obehaglig värk i magen, över hela magen liksom, och lite sammandragningar. Får väl se om det är något på G nu då eller om det bara är "mini" som fortsätter luras...
Lock för öronen har jag inte haft, tack å lov för det avskyr jag..japp svettningar har kommit det sista rejält åxå..speciellt när jag ska sova/vila..blir ju våt i håret...å nej, man känner sig inget vidare fräch aså..haha
jaa du jag har blivit tvär lurad av min lille å tom inlagd över natten, UTAN bebis..haha men får jag fråga-e du lös i magen? kroppen brukar göra det så fiffigt att man tömmer magen innan bf :)