Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

hahaa vilket gott skratt jag fick här, lillan försöker med allt...-Mamma vill du ha värkar? jag bara öhh..joo
    -va bra då kan du bädda min säng! hahahaha

• Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-10 19:53:52 följande:
    Hej tjejer...

Siter här med en mango sorbet burk i näven och bara tar det lugnt....
    8 dagar kvar till bf. hmmm
    Har njutit av dagen som man kan göra. Solen skiner. Halsbränna från helvetet. Förvärkar som gör ont!!
     Barnen har tjatat om allt...Så visst har dagen varit underbar!Svettas som en gris gör jag med. Duschar hela tiden för att slippa lukta bläää
    haha låter ju helt underbart ju....fy aså....japp ska ta en duch här med....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-10 19:55:36 följande:
    ja för att hon skulle behöva byta jobb... Usch vilken kall människa hon var. hon hade ingen anledning egentligen hon fattade bara inte varför hon skulle göra en undersökning! Bläää för henne
    Öh ja för att se om du kanske öppnat dig ngt??? PUCKO, ska man behöva förklara det för henne?
    tetta skrev 2010-08-10 19:57:04 följande:
    Den var en bra idé!  hahahaha
    ungar är påhittiga!
    hahaha eller hur :)
  • Bubbis10

Här kokas en massa vatten å hälls ner i avloppet i köket-nu e det krig mellan mig å flugorna.....!!!!!

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-10 20:03:35 följande:
    ja man kan ju undra. så man kände sej inte så välkommen men men nu är vi hemma i allafall :)
    Men va skönt å vara hemma då :)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-10 20:25:36 följande:
    Hej hopp...
    Nu är jag hemma igen efter en total ansiktsrenovering Innehållande rengöring, peeling, ånga, porrengöring, fuktighetsgivande, brynplock, hårmassage, handmassage m.m. Behöver jag säga att det va såååå skönt?!? Eller ja allt förutom porrengöringen men det hade jag väldigt lite av iaf Så får va tacksam..

Sen avslutade vi kvällen med att gå å äta thaimat, såååå gott!!!!

Så nu ska jag bara klippa å slinga håret nästa onsdag så efter det så är jag redoför bebis

Pregga: Jag svettas oxå något enormt nu, blev tillfrågad om jag ville ha täcke eller handduk på mig på behandlingen...Det blev handduk kan jag säga
    haha ok, mja det e ju när man ska sova....kan tänka mig att det blev en handduk..haha
    LillSkruttet skrev 2010-08-10 20:38:17 följande:
    Pregga: Nej, inte direkt lös i magen, dock betydligt lättare än vanligt att få ut om man säger så... Men jag vågar inte tro på något alls...den här rackarn går tydligen in för att lura sin mamma.

Familjen Mu: Visst är det skittrist....man blir så lack att inget händer. Bara en massa jobbigt utan resultat. Inte lönt liksom.....
    haha ok, ja lite som mjukglass då, hahahaha jaa jag går inte på det längre nu aså..lika bra å ställa in sig på att gå över tiden.

Var inne i kiosken nu å köpte kakor, å då var det flugor där med så jag frågade å han sa-vi har hela köket fullt både hemma å här i affärens kök=invasion.
  • Bubbis10

Var en idiot i kiosken som nu råkar dejta en bekant till mig, ett riktigt pucko...stank sprit å såg ut som sjutton..kommer fram bakom mig så jag ser det inte å putter till mig lite LÄTT på magen å frågar -e det inte dags snart. jag svarade bara mjo när som helst nu kan det bli. sen var det bara-hej då..så gick jag-I HATE IT!!!
    folk tar sig friheter å puffar på ens mage, tar på den ? å FRÅGAR I ETT!!!!!!

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-08-10 21:27:38 följande:
    Var en idiot i kiosken som nu råkar dejta en bekant till mig, ett riktigt pucko...stank sprit å såg ut som sjutton..kommer fram bakom mig så jag ser det inte å putter till mig lite LÄTT på magen å frågar -e det inte dags snart. jag svarade bara mjo när som helst nu kan det bli. sen var det bara-hej då..så gick jag-I HATE IT!!!
    folk tar sig friheter å puffar på ens mage, tar på den ? å FRÅGAR I ETT!!!!!!
    Rnet instinktivt så slängde jag hande över magen-JÄKLA IDIOT!!! fick ju nästan hjärtsnurp!
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-10 21:48:40 följande:
    fick nyss samtal av min bm som ville att jag skulle komma o ta en urin odling så inte jag fått uvi för då kan man tydligen me få sk framkallade värkar! Allt för att utesluta!
    oj, va sent hon ringde..men det kan vara en bra ide att dom kollar dig för det aså...för det kan framkalla värkar. dom har ju kollat mig med en massa för det.

tog en promenix nu å JAPP, fick värkar..hahha, men men dom la sig så fort jag kom in :/
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-10 22:21:15 följande:
    Attans! lilla bebis kom ut :D

Ja vi är vänner så ganska frittfram att ringa :P
    haha aa typ :) ok, men det e ju skitbraGlad
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10