Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-10 14:24:36 följande:
    Pregga,lägg ut den för 700 dom behöver inte veta att du gett samma pris. Jag älskar änglar och hade gärna köpt den för det priset.... Hade kunnat köpa den om jag bara hade haft plats....
    haha mja den kostade 699, så jag la ut den för 300, å köp nu 500 så får vi se. jo änglar e mkt poppis, hihi
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 14:25:39 följande:
    Pregga- förresten är dom inte dyrare nu? Tycker alla änglar har ett FÖR bra pris, dom är väl ganska så poppis nu eller?
    Jo dom e svindyra, den jag la ut nu kostar NU runt 1000-1500 kr. jag köpte min på rea för ca 699 kr, dom e mkt poppis nu :)
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-08-10 14:31:46 följande:
    Ja faller inte änglar under shabby chic temat? Borde kunna ge mer än 700:-
    hihi jo det gör dom, så jag la in den som Shabby chic fick ju klippa ner den fr taket då jag e osäker om den hänger stadigt, e lite orolig att den var för tung för mig å ta ner...men som en kasse mat kanske?
    Det ska man väl kunna lyfta? min syster bar ju på sin snart 3 åring när hon var gravid...
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 14:33:17 följande:
    Gud vad jobbigt... Förstår att det går en på nerverna.... Speciellt när dom är "stora"...
    Pregga skrev 2010-08-10 14:30:40 följande:
    Jo dom e svindyra, den jag la ut nu kostar NU runt 1000-1500 kr. jag köpte min på rea för ca 699 kr, dom e mkt poppis nu :)
    Jag kan tänka mig det, ÄLSKAR änglar!!! Har en del i mitt fadderskåp, blandat med drakar och foton på mina syskonbarn =)
    ja aså jag har sagt åt henne, låt mig vara-jag har pms BIG TIME!

jo jag har haft mkt änglar aså...haha å dom e mkt poppis å svindyra.
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-10 14:38:00 följande:
    Har det med här.
    Det är mamma, mamma, mamma, mamma! Så fort man går undans så ropas det. kommer  man med förslag så är det inte bra..... Nöjda barn?? Nä, skolan börjar ju inte förrän den 23 så det är 2 långa veckor kvar....
    jo aså jag sa åt henne nu, låter du inte mig vara ifred nu så åker du ut på utsidan å kommer inte in på en bra stund. min börjar nästa v den 17de, hahahaha weeeehooooo

aså man ska la kunna lyfta ner ängeln utan att det e ngn fara? den väger ju lite men min syster bar ju på sin unge när hon var gravid....

perssonlund

du kan gå in på dina bilder sedan å då finns det forumbilder där ska du kunna ta bort det du lagt upp.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 14:42:51 följande:
    Ja klart, det blir ännu värre när man sagt åt dom kan riktigt tänka mig hur det är...

Jasså? Jag älskar dom vita =) Aaa svindyra, fast jag har bara små inte så många...Fler drakar än änglar men det kommer mer när vi har plats =) Har dessutom ett drakbord som kostade tusenlappar,sista exemplaret =)
    ja asså jag e INTE på humör för hennes tjat nu...grrrr
    jo dom e dyra, ok drakbord..låter snizigt :)
    LillSkruttet skrev 2010-08-10 14:43:37 följande:
    Får man vara med här? Har läst lite här ibland och hänger i en annan tråd för oss som ska ha i augusti. En del av er känner jag igen därifrån.

BF 25 augusti, mitt andra barn. Har en dotter som snart blir 3,5 år gammal, och som är jordens trotsigaste och samtidigt världens goaste, på samma gång.
    klart du får vara med, välkommen in :)
    vet du vad det e du väntar nu?
    Perssonlund skrev 2010-08-10 14:45:05 följande:
    Skönt att hon börjar snart då =) ... Tror inte det är någon fara bar 15 jävla böcker igår som skulle upp i överskåpet du vet såna som finns i lägenheter åvanför garderoben, och sen en symaskin.... Bara man inte lyfter för ofta...
    Oj, shit det skulle jag inte våga..å jag lyfer inte ens dammsugaren, haha asså såå tung e den ju inte, men jag e inte van å bära nu heller...lyfte bara ner den fr taket till golvet..
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-08-10 14:46:39 följande:
    Tror nog man kan bära men lyssna på kroppen. Säger den ifrån så var det ju för mycket..
    jo jag fick ju inte ont å jag bar inte runt den, bara lyfte ner den på golvet...sen bär jag aldrig ngt nu annars..
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 14:47:51 följande:
    Klart, här  är vi inte dom som är dom inte... Alla är jätte välkomna
    Pregga skrev 2010-08-10 14:42:08 följande:
    jo aså jag sa åt henne nu, låter du inte mig vara ifred nu så åker du ut på utsidan å kommer inte in på en bra stund. min börjar nästa v den 17de, hahahaha weeeehooooo

aså man ska la kunna lyfta ner ängeln utan att det e ngn fara? den väger ju lite men min syster bar ju på sin unge när hon var gravid....

perssonlund

du kan gå in på dina bilder sedan å då finns det forumbilder där ska du kunna ta bort det du lagt upp.
    Hittade det, men då provar jag om ni vill se alltså =)
    Jo men absolut, men jag TROR man kan ta bort dom..
  • Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-10 14:51:06 följande:
    Tack tack!
    Blir en del sittandes framför datorn nu på sluttampen och då är det roligt att ha några att skriva med och bolla tankar och funderingar med.

Såg att ni pratade om barn som inte låter en vara ifred..... Ja, det är ju samma här, men hon är ju inte heller så stor. Dock rejält krävande ibland, trotsar som tok och jag har sååå lite ork och tålamod just nu. Ingen bra kombination. Maken började jobba idag också, så nu sitter jag här hemma själv med henne. För tillfället tittar hon på film, och jag får lite lugn och ro.
    haha jo men en så liten kan man ju räkna med kräver lite uppmärksamhet, min är 11 år för sjutton, haha men det e när hon har tråkigt som hon tror att jag ska roa henne eller nåt....blir smått irriterad.
  • Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-10 14:59:56 följande:
    Ah...förstår att man kan bli lite irriterad, känns ju som om de vid den åldern borde förstå vad man orkar och inte....

Nej, har ingen aning om vad som bor i min mage. Var först säker på en tjej (efter UL, h*n var så lik dottern i magen), men sen har jag allt mer börjat tänka kille, eftersom h*n är mycket lugnare i magen än dottern. Men jag har faktiskt ingen aning egentligen. Hjärtljuden ligger runt 135 och det gjorde de med dottern också, så det är väl bara att vänta och se.
    Jo aså när jag har förklarat för henne-låt mig vara ifred, jag är trött å har inte kunnat sova ngt inatt,för e hon med vänner så e jag totalt ointressant, men när hon har tråkigt så ska hon kväva mig.
    ok, hihi jag fick åxå för mig att jag väntade en flicka i början, men fick veta på rul att det var en prins, hihi
    spelade absolut ingen roll alls, bara att jag trodde jag var en typiskt flickmamma, haha

PERSSONLUND-det är stor skillnad!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10