Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-08-10 12:41:12 följande:
    pregga: min mamma sov ALLTID på magen när hon väntade mig och mina syskon (vi är 6 syskon) och vi lever :D

jag sover också sjukt dåligt :( i typ 2 veckor så vaknar jag flera gånger om natten och inte bara för att gå upp och kissa utan jag kan verkligen inte somna om igen. om jag lyckas tar det minst en timme.

inatt tex vaknade jag vid 2, gick på toa, tillbaks till sängen somnade, vaknade vid 3 men låg kvar och försökte somna om till kl.4 då gick jag upp sen kunde jag inte somna förräns klockan var 9. sov en timme sen vaknade maken och då kunde jag inte somna om igen.....

jättekul typ 4 timmars sömn :(
    exakt så har jag det med sömnen med nu....
  • Bubbis10

Ngn mer som har invasion av typ banan flugor??
    har bara i köket, men det e massor? har ingen disk, frukt eller dyl....pratade just med bolaget, å det e visst fler som har detta problemet nu?! Asså jag ger det ett par dagar sen blir det anticimex!! men bara i köket å ngn i badrummet....

• Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-10 13:08:24 följande:
    Tack Pregga!!!

Fick en väggöjusstake som jag ska montera upp här. Har förvärkar som tusan men ingen bebis i sikte.
    Barnen håller på att tjata på den....
    Kom ut nu!!!!

KRAMAR TILL ER!!!
    Så lite gumman {#emotions_dlg.flower} haha ingen bebis i sikte här heller :/
    elinnnnn skrev 2010-08-10 13:11:56 följande:
    jo man har ju inte så mycket annat till val ;) går ju inte riktigt att pressa ut bebisen av ren vilja hahaha

ja alla dessa "tydliga tecken" jag vet inte vad jag ska tro.... jag kommer tro på att det är på gång när jag är öppen 10 centimetrar och har krystvärkar, DÅ är det på gång =)

haha, stackare 8 km... men då fick du iallafall lite motion och frisk luft :D

alltså jag har inga värkar alls.... typ 3 sammandragningar om dagen och 1 förvärk varannan dag. men ja som sagt, det kan ju sätta igång bara så där pang bom ju. men känns ändå lite tråkigt hahaha

fast idag kom det iallafall en pytteliten bit av slemmisen igen. det har ju inte varit något sånt på ett tag nu, så det är ju positivt :D
    hahahaha, jaa vi har provat å ropa ut han, sjunga ut han å sen promenixat, men till ingen nytta..haha håller nog med dig, när man ligger med krystvärkar..då är det på G. haha har haft lite små värkar men inget mer än så...jo motion å frisk luft fick jag men et var allt, haha men visst som du säjer så kan det sättas igång helt utan förvarning.
    Perssonlund skrev 2010-08-10 13:16:16 följande:
    Jag sätter mig här en stund till... Spydde precis och jag vet inte varför men jag känner mig alltid så ensam och värdelös när jag har spytt... Blir så himla ledsen....Gråter
    men fy din stackare, ja man brukar känna sig liten å ynklig när man kräks..hua...
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 13:20:22 följande:
    Vi hade för ett tag sedan men det försvann med radar och häll sig borta men nu har dom jävlarna kommit tillbaks... Får köra med radar nu igen....men dom dör på studs.
    Ok, ja radar använder jag inte....men jag fick sådana där som man hänger i taket nu av min snälla granne, sådana där klibbiga saker...urk..hoppas dom hjälper..
    Malinski79 skrev 2010-08-10 13:21:46 följande:
    Tjejer!!

Jag mår jätte konstigt här Kändes som ett blodtrycksfall (vilket det säkert va) blev JÄTTE hungrig *pang bom* sen lagade jag mat å då började bebisen trycka på ett jätte konstigt sätt, den bökade runt åt alla håll å kanter..Va jätte obehagligt...Å nu sitter jag i soffan å har ätit en banan å är alldeles kallsvettig Förvånad å magen är alldeles stenård..Kan detta va en förvärk eller, jag har aldrig haft det så har ingen aning om hur det känns...
    Låter som ett blodsockerfall som i sin tur ledde till en värk..
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:21:59 följande:
    Jupp men tänk på att dom lägger oftast ägg i rören tex avloppen i vasken så koka upp hett vatten o häll i så dör de asen. Det gör jag varje dag men har iaf en del kvar.
    Ok, ja jag håller på å koka vatten här nu, massor...
    elinnnnn skrev 2010-08-10 13:22:07 följande:
    hihi, jo de e klart. men håller tummarna för bebis på din dag också!
    fast det är många som inte vill att bebis ska dela födelsedag med en själv, så isåfall hoppas jag du får bebis imorrn :P
    Pregga skrev 2010-08-10 13:18:33 följande:
    Ngn mer som har invasion av typ banan flugor??
    har bara i köket, men det e massor? har ingen disk, frukt eller dyl....pratade just med bolaget, å det e visst fler som har detta problemet nu?! Asså jag ger det ett par dagar sen blir det anticimex!! men bara i köket å ngn i badrummet....
    nä inga bananflugor....fyll ett glas med vatten, blanda i honung och lite diskmedel
    låt stå och finn förhoppningsvis massvis med döda bananflugor däri imorrn :D
    Ok, ska göra det med, har aldrig varit med om ngt liknande....urk..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:39:30 följande:
    Tjejer vet ni vilken vecka man brukar få planerat snitt? Alltså när innan bf?
    tror det är 2-3 v innan bf ?!
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 13:45:02 följande:
    Men dom drar sig till citroner... Iallafall dom här. Nä jag använder inte heller radar igentligen eftersom vi har ödlor men det är så lite som behövs eftersom dom dör av skummet. Demon .... Så snällt, fastna inte där med håret bara det gör för jäkla ont.... lycka till
    ok, ja aså jag har aldrig varit med om ngt liknande...haha nej vi har så högt i tak så vi fastnar inte, haha tack å lov.
    asså jag får mig ett spel min dotter här snart....
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-10 13:49:12 följande:
    Jag va oxå lite inställd på det..för det va exakt lika med dottern..Flev oxå framflyttad 6 dagar på UL, men hon valde ändå att komma ut 10 dagar innan bf, så det är väl det manfår hoppas på även denna gången..Men då visste jag exakt när jag hade äglossning å när hon blev till, å det har jag ingen aning om med denna
    Pregga skrev 2010-08-10 13:44:01 följande:
    tror det är 2-3 v innan bf ?!
    På vissa sätllen är de t o m 1 v innan Bf vet jag!
    oj, så sent??
  • Bubbis10

Funderar på att lägga ut min stora ängel på tradera...den e stor å man kan hänga den utomhus eller inne, jag har ju haft den inne, den e såå fin, men jag vågar inte ha den hängandes mer så jag satt upp den själv utan borr, hahaha kostade 700 , vad ska jag lägga ut den för?

• Bubbis10

Malinski79 skrev 2010-08-10 13:59:12 följande:
    Jepp...har en kompis som förra året fick sitt snitt 1 v innan bf...Å här på fl finns det oxå en del som får det så sent..men det kanske beror på var man bor å anledning...
    oj, ok..ja då kan det nog bero på anl....

vad ska jag lägga ut denna för?
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-10 14:23:33 följande:
    haha okej,då är det lungt =) ... Varför får du spel?

ja aså jag e på väg å bli riktigt förbannad på henne!! just nu så går hon mig på nerverna, jag får inte vara ifred en min, så fort hon har tråkigt så är det mamma....maaaamaaa....MAAAMAAAAAA!!!!!!!

snart blir jag fly förbannad!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10