Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-13 20:21:57 följande:
    jag börjar må jätte konstigt har förvärkar, konstigt tryck neråt, sprungiot på toa flera ggr o gjort nr två vilket händer typ max en gång om dan annars,känner mej kissnödig i stort sätt hela tiden utan att jag egentligen är de.Mår jätte illa och svettas som en tok känner mej jätte konstig plus jätte trött. Undra om jag börjar bli sjuk eller vad som händer...Rynkar på näsan
    Sjuk??? nej nej, det är nog på G, weeeehoooooo...haha jag ska ta en till promenix sedan, man kan må illa när barnet fixerar sig längre ner i bäckenet :)
  • Bubbis10
    jag börjar må jätte konstigt har förvärkar, konstigt tryck neråt, sprungiot på toa flera ggr o gjort nr två vilket händer typ max en gång om dan annars,känner mej kissnödig i stort sätt hela tiden utan att jag egentligen är de.Mår jätte illa och svettas som en tok känner mej jätte konstig plus jätte trött. Undra om jag börjar bli sjuk eller vad som händer...Rynkar på näsan
    Lilla bacon, nu tittar tant sammie bestämt åt ditt håll-PRESSA!!!!! hahahaaha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-13 20:24:39 följande:
    hm.... haha ja men då kanske hon går med på att komma ut inatt iallafall :D
    samma här! känner mig också kissnödig hela tiden och gör nummer 2 ca två gånger dagligen, brukar annars gå varannan dag.....illamående hade jag en släng av förut också men kom på att det nog berodde på att jag inte ätit något på länge.
    kanske är det på gång för dig?
    kram
    Jo men absolut, aså när jag fick lillan så hade jag INGA tecken alls å hon var som vanligt så man ska nog inte leta för mkt efter tecken, har jag börjat förstå iallafall...för min egen del...jag kissar åxå var 20de min ca ibland 30 min, men det e ju för att han ligger med huvudet så djupt ner, läkaren igår kände hans huvud direkt vid vaginal undersökning å det är när dom sjunker så djupt som man kan må illa...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-13 20:31:07 följande:
    blir ju överlycklig om det skulle ta fart men har inge stora förhoppningar. med sonen kände jag ingenting hade legat o kikat på film o skulle gå o kissa o när jag ställer mej upp så gick vattnet så kände inte alls dessa förvärkar utan gick raka vägen på krystvärkarna.
    jo men så var det exakt för mig åxå, tom 4 timmar efter vattenavgång så kom värkar, men dom säjer ju att vi omföderskor känner av dessa förvärkar på ett annat sätt :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-13 20:32:13 följande:
    jo det förstås. mitt är på G det känner jag ju. men tidsramen kan jag ju inte säga haha om det är inom 24 timmar, det kan ju lika gärna vara om 4 dagar.
    men på G är det iallafall... har haft känningar ända sen 2-3 inatt och känner fortfarande av det

känns skönt eftersom jag inte haft så mycket känningar förut.
    Jo men nu e jag säker på att du är på G, aså det är ju tid för dig nu :) ang nr 2 så gör jag åxå den 2 gng om dagen å det kan vara kroppen som förbereder sig så slipper man kanske å skita ner sig på fl, hahahahaah
    NEJ, skakar bestämt på huvudet det gjorde jag inte med lillan, haha tack å lov.
    förstår att det känns skönt, man väntar ju så nu...ska ta en promenix till om en stund här..hihihi
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-13 20:33:32 följande:

men herregud :=0

Pregga skrev 2010-08-13 20:25:01 följande:
    Lilla bacon, nu tittar tant sammie bestämt åt ditt håll-PRESSA!!!!! hahahaaha

haha söt du är... :D

ja jag fattar inte grejjen, varför ens leka med våld?? ser inte alls det roliga i det...

haha well well thanx {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-13 20:36:06 följande:
    ja det gör vi verkliogen hela graviditeten har ju varit helt annorlunda
    jo men exakt, allt har varit såååå annorlunda, hahahaa
    min dotter som ni vet kläcker ju en del roliga kommentarer, å jag hör ju hur hon snappar upp....sitter på dass å gör nr 2 å utbrister, jag känner hur hela magen går sönder??!!
    hahahahaha
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-13 20:41:18 följande:
    hahaha hon är för söt :)
    hahaha jo hon e faktiskt skitrolig...får mig många goa skratt aså, som hon sa för ett tag sedan-stressa mig inte, jag får sammandragningar!!!!!
    hahahahaa att jag inte dog av skratt, såå nu har man ätit å diskat, blir en promenix snart :)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-13 21:07:09 följande:
    Hahahahaha......Hon kommer väl köra det där med sin lärare sen i skolan
    Du milde tid....DET skulle inte förvåna mig alls...hahahahaha skitungen aså...
    så när jag asg så tittar hon nöjd på mig å ler å säjer-mamma, visst måste det vara roligt att ha en sådan rolig dotter som mig?! hahaha
    JAAAA det e det Skrattande
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10