PNC skrev 2010-08-12 20:30:01 följande:
Hej alla fina! Jisses va ni skriver! Jag hinner ju knappt läsa igenom allt, än mindre skriva något. Men jag är inne och läsar i tråden flera gånger om dagen! Härligt att det äntligen börjar hända grejer, speciellt för alla er som verkligen vill ha NU! Här händer inte så mycket, och kanske lika bra det. Jag känner mig liksom inte riktigt redo. När jag väntade första barnet så var man mer insatt. Vi gick i föräldragrupp, jag hängde mycket på FL, träffade BM mycket oftare å gjorde UL fler gånger, läste mer, var mer redo helt enkelt. Nu hinner/orkar man inte. Är mycket tröttare och har ju dessutom en 3-åring att ta hand om. Känns dock lite bättre nu när jag inte jobbar så mycket längre. Då hinner man göra sig lite redo i till slut och framför allt, hänga här med er. Känns så himla skönt med er som är i samma situation! Tack för sällskapet tjejer! Kvällens uppgift är att packa BB väskan och en väska för Elina om det blir bråttom och hon får åka till mor- eller farföräldrar. Är ni alla klara med det? Jag tillhör oxå en av dem som ff inte märkt av någon slemmis, men det gjorde jag å andra sidan inte sist heller... Hoppas att ni alla har en härlig kväll, utan onödiga värkar utan att om det sätter igång att det gör det ordentligt! Tack för ordet!
hej tjejen :)
ja här inne går det undan, haha gäller å hänga med i svängarna :) jag gick åxå på föräldrautbildning när jag väntade dottern å det e ändå ja 11 år sedan, nej 12 blir det tom....jag har packat min BB väska men inte till lillan, så det ska göras snarast, då hon ska vara med mormor....mja min mamma ska ju vara med på fl e det tänkt så lillan får vara i sällskapsrummet så får mamma pendla eller så e dom hemma hos henne, får se men bra att ha en väska till henne med, blir det på natten så får dom vara hemma å komma dagen efter.
ang slemmis, min gick med dottern EFTER att vattnet gått...jag satt på dass då det rann i ett å så hörde jag bara plupp...å ngt som såg ut som en manet fr havet signalde ner i toan, hahaha