Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jo tjejer mitt x ska vara med i Tv snart, haha den 23dje aug i programmet Vem vet mest, hahaha lite kul :)
    på svt

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-12 21:13:32 följande:
    Men ååååhhhh..Jag sa precs till sambon att jag vill ha fanta!!!!! Men men det blev jordgubbssaft istället!!
    hahaha mums va gött å svalkande det var Flört
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-12 21:19:22 följande:
    Nääääää fy f*n för dig!!!!!!!! Skrikandes
    hahahaha meh??! ! *asg*
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-12 22:23:43 följande:

Knack knack knack....Är det någon hemma?????

Nä det verkar inte va någon inne så då stänger jag oxåner nu så ses vi imorrn!!!!

Sorry....gömde fantan innan jag öppnade, hahahaha
  • Bubbis10
    Karin86 skrev 2010-08-13 12:13:03 följande:
    Hej alla, ville bara säga att våran son kom den 10 aug kl 05:53 vägde 3930g och va 50 lång så en liten tjockis blev det :).....E så lycklig att allt är över!!!!
    Kom hem igår, dom tyckte kanske jag skulle stannat en dag till då förlossningne va lite jobbig men vi ville hem. ska tillbaka imån på återkontroll av oss båda :)

Hoppas verkligen för er alla att era bebisar kommer snart för det är sååååå mysigt att snutta på en :D...

nä nu vill han ha mat så nu ska jag kila kram på er alla!!!
    ÅÅÅHHHH Grattis gumman {#emotions_dlg.flower} vilka underbara nyheter, förstår att du e lycklig nu...
    å i vanlig ordning-SKÅÅÅÅÅL Skål
    kramar....
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-08-13 12:27:20 följande:

Här kommer en bild på våran älskade son Viktor!
    ÅÅÅÅHHHH vilken sötnos, blir helt sjuk här nu :)
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-13 10:37:57 följande:
    Hej tjejer!

Ingen baby har kommit än Rynkar på näsan men rosa på pappret idag så kanske har jag börjat öppna mig nu?!

Fredag den 13.e och allt idag...vår turdag så idag kanske lilleman kommer, skulle varit lite kul!
    hey babe :)
    tjooohoooo rosa på pappret kan ju bara nu vara positivt, va spännande...MEN du sa att jag skulle vänta in dig, såååå HOLD your horses nu...haha
    kramar
  • Bubbis10

Puchelina

Vilka pussgoa kinder aså..hahaha

• Bubbis10

har inte backat i tråden mer än att jag såg att ni pratade om hugg, enl läkaren jag träffade å Bm så är detta mkt vanligt när bebis trycker på med huvudet å en nerv kommer i klämms, detta kan åxå påskynda att tappen mognar fortare då ett hormin utsöndras pga tryck. så fast dom gör jäkligt ont så e det rätt positivt.
    Här lyser värkarna med sin frånvaro å jag börjar ställa in mig på att gå över tiden..

dock så har jag mkt svårt å ta mig upp ur sängen när jag vaknar för att kissa eller gå upp, har då sjukt ont i ljumskarna...

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-13 13:01:36 följande:
    Pregga skrev 2010-08-13 12:41:57 följande:
    hey babe :)
    tjooohoooo rosa på pappret kan ju bara nu vara positivt, va spännande...MEN du sa att jag skulle vänta in dig, såååå HOLD your horses nu...haha
    kramar
    Tja snäckan!

Ah vi hoppas på det var Tungan ute
    Japp gör så gott jag kan haha!
    Kramar
    haha men va underbart om det sätter igång nu, man e ju otålig aså...haha
    jaa vänta in mig nu hörru, haha skulle vara sjukt kul om vi fick samtidigt :)
    kramar
    LillSkruttet skrev 2010-08-13 13:08:00 följande:
    samma känsla här nattetid speciellt.....Ligamenten som spökar tillsammans med trycket från bebisens huvud skulle jag tro. Inte skönt! Men nu när jag fått svart på vitt att alla smärtor och värkar jag haft, faktiskt gjort nytta, så är ALL smärta välkommen.
    Jo men exakt, jag tror åxå det e trycker fr huvudet å speciellt då läkaren kände hans huvud direkt vid en vaginal undersökning igår, jag fick åxå svart på vitt att mina värkar gör nytta...håller med.-GÖR ONT!!!! hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10